Cutthroat Bill Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Tenk at jeg glemte alle de tre nettsidene der, da. Jaja, fikk bestilt hatten fra Army Shop nå i alle fall. Takk skal dere ha. Og denne gangen skal jeg lagre alle linkene. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Er denne, med 400fps upgraden no å ha? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Tror jeg kanskje hadde spart sammen til Zero Trigger... Men sikkert en grei start. Ser du spør om rifla også. Har tenkt til å spare sammen til en slik selv, da jeg har hørt veldig mye bra om den. Mange "pro-snipere" bruker TM sin VSR serie.. Men husk at hvis du skal ha en high-end sniper på 550fps, så kan det fort koste en del $$$.. Endret 17. mai 2008 av EvenruD Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) har ikke tenkt til å bruke så alt for mye penger på sniper... Har sett litt på WELL l96, den går 450fps...Kulebanen, etter man har skytt skal være til tider litt ustabil, men det overlever jeg... Så blir nok WELL L96 + ghillie med Rifle Wrap.. ( Woodland) Endret 17. mai 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg har minimal erfaring som airsoft-skarpskytter, men tro meg, ustabil kulebane går ikke på en sniper av typen bolt-action/manuell. Hvis du bommer på første skuddet, og han/hun, eventuelt de, har semi- eller fullautovåpen, så har du store problemer. Det hjelper selvsagt med lengre rekkevidde, men det er vannvittig vanskelig å treffe med manuelle rifler. For det første kan du bare fyre av ett skudd per 4-6 sekunder, og for det andre så må du ta deg tid til å sikte på ny for hvert skudd. Ett annet problem er vind, og vinklingen av våpenet. Hvis våpenet ditt heller til en av sidene, så svinger kulen, og du bommer. Busker og små greiner hjelper heller ikke så mye. Derimot hjelper det nok litt med høyere utgangshastighet fordi kulene blir ikke påvirket så mye av vind og greiner. Med mindre du skyter på mål som er lengre vekk, selvsagt. Kort avstand, høy utgangshastighet er lik treff. Jeg tror det er trygt å si at manuelle skarpskytterrifler er de våpnene som er vanskeligst å håndtere av alle. Vel, det er nå min oppfatning så langt uansett. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Joa, men jeg liker en liten utfordring Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 For å være velykket med bolt-action i airsoft må du også være godt skjult (ghillie!) og silent, om fi ikke har snøring på hvor skuddet kom fra får du mange sjangser. ble selv utsatt for for en skammelig stillegående Tanaka på ene leksjonen på bootcamp i år, der vi ikke klarte å finne nøyaktig hvor det kom fra bare at det passerte skudd skummelt nær hodene våre.. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Ja, om skyteren har fått seg en god plass så kan han ta ned en hel patrulje (squad). Det neste blir vel å ta med termo kamera i skogen for å finne dem Lenke til kommentar
genstian Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Om vi skal spille i en offentlig skog (tror iallfall den er det, siden vi ikke finner noen eier), må vi da søke lov hos politiet. I private skoger kan man jo bare spørre grunneieren. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Du må spørre Kommunen. Politiet skal helst informeres før hvert spill. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) er dette g36 Hi-Cap mag, no å ha ? Bestiller en pakke i kveld, fra gunner...Tenkte jeg kunne slenge med en av de.... Eller er de billigplast som knekker med en gang? Edit : Hvor lang tid tar det å frakte med Hong Kong Post Airmail ? Må man forresten betale med PayPal? Endret 19. mai 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Spørsmål: Er det flere enn EvenruD som kjører, eller har kjørt G&P? Jeg lurer på om jeg kanskje skal gå for en G&P M16A3 (flere bilder) med Guarder ACOG-sikte. Jeg kom fram til at prisen havnet på omtrent 2500,- +moms/toll på rundt 800,- Men da jeg ikke har erfaring med merket fra før, så kunne jeg tenke meg å høre flere meninger. Og omtaler er også alltid velkomne. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Er jeg den eneste her som ikke kommer inn på UNC sine sider? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg har en løsning på problemet med UNC.. Drit i dem og bruk WGC eller Redwolf! Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hva tror folket om denne? AUG Steyr Er den vært prisen? Bra første våpen? Gode muligheter for å oppgradere? Tenker da på utseende, rødpunkt, osv. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Tror jeg heller hadde satset på Classic Army sin AUG. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvorfor det? Har lest så mye dritt om CA, at varene har mye mangler osv. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Ingen som har prøvd J G G36 Hi-Cap magasin ? Gidder ikke kjøpe hvis det er billig plastikk... Endret 19. mai 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvorfor det? Har lest så mye dritt om CA, at varene har mye mangler osv. Link til de stedene du har lest det? Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvorfor det? Har lest så mye dritt om CA, at varene har mye mangler osv. noen av de omtalene som er datert etter 2004? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå