Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
standard weaver er 20mm feste. så ja den passer, er vel samma jeg har.

 

skal se om jeg har tatt på meg noe kit i løpet av uka, er bare så jævlig slitsomt å finne frem alt. vet ikke en gang hvor flightsuiten min er hen, vet bare att den forsvant på rommet mitt for en stund siden.

5368222[/snapback]

 

*Stor lete aksjon settes igang*

Endret av hansakebab
Lenke til kommentar

dette er hvordan rommet mitt er, inerst i rommet ved vinduet, har jeg the pile, 4 vester, alle m16 magasinene mine, jeg antar at det er her flightsuiten ligger. det ligger 3 pistol hylstere, 2 sett hansker, og en shemag.

 

i vinduet ligger det 2 sett med ww2 webbing, 1 med M1 Garand Cartridge belte, og et med ammo tasker for M1 carbine.

 

bak døra mi har jeg the small pile og the gun pile, som er noen bukser og jakker, samt mp5'n ag'n carbinen, og m733'n på andre siden har jeg M1 Garand.

 

under senga har jeg 4 plast bokser med resten, som er woodland bdu, SWAT vest, mp5 magasiner, reserve deler, ekstra stock til m1 carbine, M500 hagle, glock, 2x 1911, p226, balaclava's gass, ammo, smøring. bruksamvisninger. allt dette i et rom på størelse med en utedass..

Lenke til kommentar
dette er hvordan rommet mitt er, inerst i rommet ved vinduet, har jeg the pile, 4 vester, alle m16 magasinene mine, jeg antar at det er her flightsuiten ligger. det ligger 3 pistol hylstere, 2 sett hansker, og en shemag.

 

i vinduet ligger det 2 sett med ww2 webbing, 1 med M1 Garand Cartridge belte, og et med ammo tasker for M1 carbine.

 

bak døra mi har jeg the small pile og the gun pile, som er noen bukser og jakker, samt mp5'n ag'n carbinen, og m733'n på andre siden har jeg M1 Garand.

 

under senga har jeg 4 plast bokser med resten, som er woodland bdu, SWAT vest, mp5 magasiner, reserve deler, ekstra stock til m1 carbine, M500 hagle, glock, 2x 1911, p226, balaclava's gass, ammo, smøring. bruksamvisninger. allt dette i et rom på størelse med en utedass..

5368364[/snapback]

 

Syke syke syke mann :D Du har bare alle gutters drømme værelse :love:

Lenke til kommentar
dette er hvordan rommet mitt er, inerst i rommet ved vinduet, har jeg the pile, 4 vester, alle m16 magasinene mine, jeg antar at det er her flightsuiten ligger. det ligger 3 pistol hylstere, 2 sett hansker, og en shemag.

 

i vinduet ligger det 2 sett med ww2 webbing, 1 med M1 Garand Cartridge belte, og et med ammo tasker for M1 carbine.

 

bak døra mi har jeg the small pile og the gun pile, som er noen bukser og jakker, samt mp5'n ag'n carbinen, og m733'n på andre siden har jeg M1 Garand.

 

under senga har jeg 4 plast bokser med resten, som er woodland bdu, SWAT vest, mp5 magasiner, reserve deler, ekstra stock til m1 carbine, M500 hagle, glock, 2x 1911, p226, balaclava's gass, ammo, smøring. bruksamvisninger. allt dette i et rom på størelse med en utedass..

5368364[/snapback]

 

Å, ikke mer? :!:

Hvis damene friker ut så passer de deg ikke allikave, right?

;)

Lenke til kommentar

er jo ikke som at jeg ser etter en soulmate heller da..

 

men jeg er stygt redd for at jeg MÅ rydde snart, selv om det er 3 år siden sist.. og har ikke noe lyst, da jeg vet om minst 3 folk som har forsvunnet der og ikke kommet tilbake så enten vil jeg finne dem døde eller så lever de som vill menn og har blitt kanibaler..

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
er jo ikke som at jeg ser etter en soulmate heller da..

 

men jeg er stygt redd for at jeg MÅ rydde snart, selv om det er 3 år siden sist.. og har ikke noe lyst, da jeg vet om minst 3 folk som har forsvunnet der og ikke kommet tilbake så enten vil jeg finne dem døde eller så lever de som vill menn og har blitt kanibaler..

5368455[/snapback]

 

Hybelkaniner? :p

Lenke til kommentar
men jeg er stygt redd for at jeg MÅ rydde snart, selv om det er 3 år siden sist.. og har ikke noe lyst, da jeg vet om minst 3 folk som har forsvunnet der og ikke kommet tilbake så enten vil jeg finne dem døde eller så lever de som vill menn og har blitt kanibaler..

5368455[/snapback]

 

HAHAHA, så fantastisk bra :!:

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...