genstian Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 En kamerat av meg kjøpe noe fra japan og fikk dem til å sette rett pris på fakturaen, men å legge til 50% rabatt istede. Tollerne ringte til han for å få konto utskrift. Siden han ikke får utskrift sendt i posten tok han å fakset en utskrift istede (han hadde tatt å betalt i to deler også) og tollerne tok å ringte butikken. Nå vet jeg ikke om HK butikker tar å lyger for deg dersom fakturaen er for lav. Uansett burde du ikke prøve deg på mer enn 50% da det vekker mye mer mistanke. F.eks lar vel tollerne sjelden paintball markører til under 200kr (for å slippe moms) gå igjennom. Tror det samme gjelder for softgun. Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Hvilket av merkene ASG og Tokyo Marui bør jeg velge når jeg skal kjøpe softgun? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Det første du må gjøre, er å vente til du er 18 Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Det første du må gjøre, er å vente til du er 18 Så lenge jeg har tillatelse fra foreldrene mine skulle det vel ikke være noe problem Dessuten har jeg softgun fra før, men har tenkt meg en ny en Endret 5. mai 2008 av Stangern Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Så lenge du er over 16 og har tillatelse fra verge eller foresatte, så kan du bruke en softgun. At du har en softgun fra før er totalt irrelevant. http://lovdata.no/all/tl-19610609-001-002.html#7 Endret 5. mai 2008 av EvenruD Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg og har et spørsmål ang. det, vist du er 16 så har du jo ikke lovt å eige våpenet men bruke det, men må da eigeren være verge/foresatte eller kan det være hvem som helst? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Tillatelse kan ikke gis til person under 18 år. Unntak kan i særskilte tilfeller gjøres for person under 18 år men over 16 år, der våpen kan oppbevares av verge eller annen person som fyller de alminnelige krav til tillatelse. Endret 5. mai 2008 av EvenruD Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Er DISSE Samme som DISSE ? Endret 8. mai 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Er DISSE Samme som DISSE ? hvis du ser nøye ser du at Element er stavet litt annerledes hos Redwolf :-p , samt at det er tilført ordet "less" etter "oil" men hvis du ser bort fra det har de jo til felles at bushings er brukt i begge produktnavna.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 xD Mente om de passa i samme gun? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 De skal passe i samme våpen ja. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Helt sikkert? Vil ikke sitte med noe som ikke passer Lenke til kommentar
genstian Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Jo, hvis du har 6mm gearbox (ikke version 6, tror de bare passer på v2 og v3) så skal de passe, tror kanskje at du ikke burde kombinere dem (oil og oiless) men er ikke sikker. Uansett så skal begge passe. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Noen som har lyst til å forklare hvordan M203-granater fungerer når det gjelder avfyring? Leker litt med tanken på å lage noe stæsj... edit: airsoft-utgaven av M203-granater selvfølgelig. Endret 9. mai 2008 av Iceman™ Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Hvis jeg ikke tar helt feil så oppfører de seg som en hagle Så klart bare med et skudd;) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Du har en 40mm granat som du putter inn i en M203. I den 40mm tingen har du fylt opp kuler, alt fra 18-240, og gass. Så når du har gjort det, stapper du den inn i røret og trykker av. Da skal det gjerne komme et stort POFF og x antall kuler flyr ut av granaten. Ganske morro Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Med mindre det er snakk om TM sine granatkastere, som funker, slik Silo sa, som hagler. Altså skyter de 3 kuler hver gang du trekker i avtrekkeren. Red.: Forresten, noen her med erfaringer med TM haglene? Spesielt M3 Super 90. Endret 9. mai 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Jo, hvis du har 6mm gearbox (ikke version 6, tror de bare passer på v2 og v3) så skal de passe, tror kanskje at du ikke burde kombinere dem (oil og oiless) men er ikke sikker. Uansett så skal begge passe. Har en TM g36c, som er v3(?)...., Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Du har en 40mm granat som du putter inn i en M203. I den 40mm tingen har du fylt opp kuler, alt fra 18-240, og gass. Så når du har gjort det, stapper du den inn i røret og trykker av. Da skal det gjerne komme et stort POFF og x antall kuler flyr ut av granaten. Ganske morro Såpass har jeg nesten skjønt på egenhånd, det er avfyringsmekanismen jeg er ute etter. Er det bare en stift som slår mot midten av bakenden til granaten? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Helt korrekt! Den dytter inn en knapp bak på granaten, som igjen utløser hele jævelskapen Kjøp enten G&P eller CA.. SP, CAW og alle de andre er bare crappy plæstik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå