NothinDoin™ Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) aah..Me like! Er det m16 mags den bruker`? Endret 1. mai 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jepps.. Eller Stanag mags om du liker det sånn. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Denne i leafy green kanskje... Ser ganske nice ut : ) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Har (endelig) fått penger til den siste delen til oppgradering av G36c'n min Men husker ikke hva jeg måtte ha til å småre med? Var det Girolje, og silikon ett eller anna? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Mai-økonomien min tillater kjøp av airsoft, så nå blir det nok en M4 på meg. Classic Army har kommet med en ny M4 RIS som ser særdeles fin ut, og har fått gode anmeldelser. Koselig pris har den og. http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/...il?prodID=22635 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Blir en slik en på meg så snart lønninga kommer nå i mai Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Du vet det jeg sa om at jeg skulle denge deg i kamp? Jeg trekker det tilbake... Lenke til kommentar
Alsace Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Blir fint med Iceman med RPK på laget på Pinky:) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Noen som har erfaring med Jing Gong BAR-10 ? Endret 3. mai 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Marley: Jeg vil anbefale deg å kjøpe G&P Til og med klubbens mekaniker ble overrasket over de interne delene ifh til CA. Også får du med mer riktige markings utenpå rifla også. Jeg skal aldri kjøpe CA mer i hvert fall.. Med mindre jeg vil ha noe annet enn AR-15 da, men da er det like greit å kjøpe en kinaklon. Men G&P er virkelig good to go. Lager så utrolig digge deler. Endret 3. mai 2008 av EvenruD Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Har lyst på G&P ja, men utvalget er dårlig hos RW. Eller, utvalget er godt, lageret ser ut til å være like stort som et bøttekott. (Irritere seg over manglende varer på lager hos RW) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det er lov å bruke wgcshop og andre sider også da De er omtrent like. På WGC får du WGC Custom, som er en G&P hvor de har oppgradert noen deler visstnok. Hvis ikke er det bare å sende en mail og spørre om når de får den tilbake. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Dyr frakt fra Gunner! Der det står Add Comments About Your Order, går det ann å få de til å sette ned prisen på eska, så tollen blir mindre? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Dyr frakt fra Gunner! Der det står Add Comments About Your Order, går det ann å få de til å sette ned prisen på eska, så tollen blir mindre? Ja, så å si alle HK butikker er villige til å gjøre det. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Men du må huske at hvis tollen sjekker opp varen, og finner ut at verdien er høyere enn det som er oppgitt på pakken, så er det kjipt for deg Selvom det hører til sjeldenhetene at de sjekker det, men man kan være uheldig. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Alt som kan gå galt, går galt. Gjør det safe. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 En venn av meg fikk "Systema PTW M4-A1 MAX 2008 Version" Det er det desidert råeste airsoft våpen jeg har prøvd hvertfall. Utrolig presist var det også Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) frakta fra Gunner var er 85$... Er dette vanelig? Kan dere ramse opp alle trygge airsoft sidene dere kommer på? Endret 4. mai 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Sjekk signaturen min + www.wgcshop.com Gunner er absolutt trygg, og 85$ i frakt er ikke så mye. Det kommer helt ann på hva du skal ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå