Hotel Papa Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Jeg vil, med 99.8% sikkerhet, si at det passer. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Hei, jeg har en Tokyo Marui M4A1, og Hop-Up'en min fungerer ikke lengre.. Det sluttet å fungere en dag da jeg åpnet våpenet(jeg vet jeg ikke burde gjøre det xD) så står det ikke noe nyttig i manualen pluss at den er på japansk. Finnes det noen gode guider på nettet? Og hvis den er ødelagt, hvor kan jeg få kjøpt en ny?(Hop-Up) Lenke til kommentar
genstian Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Systema (bedre enn TM hop-up?): http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=1455 Orginal TM Hop-up: http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=1531 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 King Arms sin hopup skal visst også være veldig bra! Har den selv, og funker veldig bra til rifla mi! Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Hvordan er det å bestilla fra uncompany.com da? med frakt, toll, moms og slikt? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Hvordan er det å bestilla fra uncompany.com da? med frakt, toll, moms og slikt? Du betaler vel rundt 50-70$ for en AEG og rundt 25% i moms når det har vært gjennom tollen (du kan velge at de skal sette annen pris på esken). Men jeg og flere andre har litt problemer med at de slutter å svare Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Jeg har bare POSITIV erfaring med redwolfairsoft.com og wgcshop.com, bare sånn for å ha sakt det Endret 16. april 2008 av EvenruD Lenke til kommentar
genstian Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Redwolf gir deg også fraktprisen før du bestiller. Når jeg bestilte fra UNCompany ble den på 50$ mer enn jeg regnet med Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Det er også en av grunnene til at jeg handler mye fra Redwolf. Også slipper man å vente på den confirmation mailen. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Redwolf FTW! 1,5 uke fra pakka var bestilt til den kom på posten Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 1.5 uker er LANG tid. tar det mer en 0.5 blir jeg gretten Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 1.5 uker er LANG tid. tar det mer en 0.5 blir jeg gretten hehe Jeg trodde det skulle ta en måned jeg, så Lenke til kommentar
genstian Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Vel etter 13 dager klarte uncompany å sende varene mine. De har nektet å svare meg de siste 10 dagene og jeg har enda ikke fått en bra svar, men men varene er iallfall send. EDIT: 1 dg fra HK til Oslo er ikke dårlig , lurer på hvorfor de ikke sende sporings nr litt før Endret 17. april 2008 av hotstian Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Pres løpet som jeg venter på skulle bli sendt på tirsdags morgen med ups, jeg fikk tracking nr på mail. Men når jeg går inn på ups sida står det bare: Status: Faktureringsinformasjon mottatt Sendt til: KRISTIANSAND, NO Sendt eller fakturert på: 15.04.2008 Betyr dette at den ikke er sendt? eller blir det ikke oppdatert med en gang?? Har aldri fått levert noe med ups før, men trodde da det skulle bli registrert med en gang den ble plukka opp. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Tror det betyr at de har levert pakken til UPS, men at den ikke er sendt enda. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Tror det betyr at de har levert pakken til UPS, men at den ikke er sendt enda. Med andre ord så har ups et dårlig sporingssystem? Ei pakke jeg fikk fra fedex ble jo oppdatert flere ganger daglig, hver gang det skjedde noe.. Endret 18. april 2008 av Blue--Sky Lenke til kommentar
genstian Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Ja, den er ikke så detaljer som den kanskje kunne være (tror du må betale ekstra for det?), men den funger iallfall. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Hvor mye tårler VFC Sport Glasses settet de har på UNCompany? Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Kjøp guarder... MEN VFC pleier å holde mål, så tror de er ganske trygge de óg. Har god erfaring med RW og UNC btw. Har handlet 2 ganger fra unc uten problemer Lenke til kommentar
genstian Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Hva er best av: VFC Sport Glasses Guarder G-C3 Goggles Guarder C4 Polycarbonate Eye Protection Glasses Burde helst klare å holde over 600FPS (så er du sikker mot snipere osv). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå