Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har en Tokyo Marui M4A1, og Hop-Up'en min fungerer ikke lengre.. Det sluttet å fungere en dag da jeg åpnet våpenet(jeg vet jeg ikke burde gjøre det xD) så står det ikke noe nyttig i manualen pluss at den er på japansk.

 

Finnes det noen gode guider på nettet? Og hvis den er ødelagt, hvor kan jeg få kjøpt en ny?(Hop-Up)

Lenke til kommentar
Hvordan er det å bestilla fra uncompany.com da? med frakt, toll, moms og slikt?

 

Du betaler vel rundt 50-70$ for en AEG og rundt 25% i moms når det har vært gjennom tollen (du kan velge at de skal sette annen pris på esken). Men jeg og flere andre har litt problemer med at de slutter å svare :(

Lenke til kommentar

Vel etter 13 dager klarte uncompany å sende varene mine. De har nektet å svare meg de siste 10 dagene og jeg har enda ikke fått en bra svar, men men varene er iallfall send.

 

EDIT: 1 dg fra HK til Oslo er ikke dårlig :), lurer på hvorfor de ikke sende sporings nr litt før

Endret av hotstian
Lenke til kommentar

Pres løpet som jeg venter på skulle bli sendt på tirsdags morgen med ups, jeg fikk tracking nr på mail.

Men når jeg går inn på ups sida står det bare:

 

Status: Faktureringsinformasjon mottatt

Sendt til: KRISTIANSAND, NO

Sendt eller fakturert på: 15.04.2008

 

Betyr dette at den ikke er sendt? eller blir det ikke oppdatert med en gang??

Har aldri fått levert noe med ups før, men trodde da det skulle bli registrert med en gang den ble plukka opp. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...