Gunfreak Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 du skal minst få skutt ut alle skuddene du har i våpenet på en fylling, hvilken gass bruker du? Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 du skal minst få skutt ut alle skuddene du har i våpenet på en fylling, hvilken gass bruker du? Ultrair Power Gas 1000mL Hvit boks med grønn skrift. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Hei, noen som kan si meg om dette siktet på dette våpenet? Ser der står at det passer på Picatinny skiner, er det slike som er under standarsiktet på våpenet jeg linkte til, eller er jeg helt på vil spor? Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Noen som vet om det selges guarder sp120 fjær en plass i Norge? Lenke til kommentar
A-Soft Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Lurer på om noen som vet hvordan jeg skifter glasset i G-C2 briller? Siterer meg selv. Jeg vil helst slippe å knekke innfatningen eller glasset pga at jeg gjør det på feil måte. Lenke til kommentar
DeHawk89 Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Hei... Har en kompis som lurte på om disse magasinene passer til denne M4'en som CissaM også nevnte litt ovenfor. Endret 13. april 2008 av DeHawk89 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Jepp det gjør de.. Kvaliteten på magasinene kan diskuteres though. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 du skal minst få skutt ut alle skuddene du har i våpenet på en fylling, hvilken gass bruker du? Ultrair Power Gas 1000mL Hvit boks med grønn skrift. hvor lenge fyller du på gas, er det slik at gassen fylles i grepet? Lenke til kommentar
DeHawk89 Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Jepp det gjør de.. Kvaliteten på magasinene kan diskuteres though. ok, skal si ifra til ham nuh...takk Lenke til kommentar
genstian Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Er Jing Gong 100% kompatibel med Tokyo Marui? Tenker på delene inni. Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 du skal minst få skutt ut alle skuddene du har i våpenet på en fylling, hvilken gass bruker du? Ultrair Power Gas 1000mL Hvit boks med grønn skrift. hvor lenge fyller du på gas, er det slik at gassen fylles i grepet? Fant ut hva feilen var.. Den leker gas så jeg må smøre den, da skal den i alle fall slutte å leke. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Kan være at du må skifte en pakning, hvis den fortsatt lekker etter at du har smurt den. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Er det noen slags helligdager i Hong Kong? Før når jeg sende mail til UNcompany fikk jeg svar iløpet av en dag, men nå har jeg ikke fått svar på over ni dager (har sendt flere meldinger) Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Prøv Wikipedia.org å søk på Hong Kong, da finner du det garantert Lenke til kommentar
genstian Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Var bare Ching Ming Festival 4.april. De burde jo være på jobb igjen no, får bare sende dem enda en mail. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Ta en titt her: http://www.airsoftguns.info/viewtopic.php?f=24&t=15884 Som jeg skrev på forrige side.. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Ta en titt her: http://www.airsoftguns.info/viewtopic.php?f=24&t=15884 Som jeg skrev på forrige side.. Ja, har lest det der, men de svarer ikke i det hele tatt (med eller uten ordre nr, eller med annen epost) så jeg tenkte at de kanskje bare hadde ferie eller noe. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Hvis det er ferie eller høytid, står det gjerne på siden. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Vel, får jeg ikke noe svar i slutten av uka så tar jeg å ringer dem. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Hei,noen som kan si meg om dette siktet på dette våpenet? Ser der står at det passer på Picatinny skiner, er det slike som er under standarsiktet på våpenet jeg linkte til, eller er jeg helt på vil spor? Siterer meg selv... Vist dere ikke vett noe, noen som vett om et rødpunkt sikte som passer? (Helst norsk butikk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå