genstian Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Vel tror ikke at gult betyr avladding da, kanskje den er klar for å lade eller at den har ladet ferdig. Lenke til kommentar
A-Soft Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Her er noen bilder av laderen. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Det er den jeg har.....Når den gule lyser, avlader den... Når den er ferdi med å avlade, switcher den automatisk over til lading. Når det grønne lyset slutter å blinke/ lyser konstant er batteriet ferdiladet.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 den nye garanden koster $760 den er 100% tre og metal, med forbedret stock så den ser mer ut som en garand Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Eksisterer det bilder? Garand er imo det råeste ww2 våpnet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 (endret) kommer bilder, han venter på den siste versjonen av stocken, han var ikke helt fornøyd med de 2 første så det kommer nå en oppdatert en, kommer sikkert bilder om en ukes tid kanskje og ja, Garand er det råeste WW2 våpenet Endret 3. april 2008 av Gunfreak Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Vel tror ikke at gult betyr avladding da, kanskje den er klar for å lade eller at den har ladet ferdig. ok.... har hatt den laderen i 3år nå så jeg tror jeg vet hvordan den fungerer. avladinga kan ta over 10t hvis det er et stort batteri med mange mah. Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Noen av dere som har prøvd Praktisk Skyting (med airsoft) ? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Nettop vært på spill i dritt vær først regn og så sludd Men gøy for det, litt mye vann på brillene men Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Hvor spilte dere? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 i Sørum hvis du vet hvor det er Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 i Sørum hvis du vet hvor det er Synes det... snødde litt bort etterhvert jeg, dessuten dugget brillene nok til at jeg ikke så lengre enn fem meter. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Haha, hvem av folka var dere? Var på spillet selv, høye fyrn i grønn jakke som var inne sammen med terroristene ^^ Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Jeg er *trommehvirvel*..... Stargate-mannen. Nå også med medlemsskap i SOAK, så snart jeg får betalingsinformasjon. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Åh gud. Jeg er trøtt, spilte jo ikke på sørum jeg. *dunke hodet i veggen* Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Begynte å lure. *smekk på pungen til EvenruD* Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Har dere blitt definert som ekstremsportutøvere nå? Og jeg skal fortsatt ha meg en M4, må bare være litt mer økonomisk stabil først. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 hehe, er en dyr hobby ja, dugg var faktisk ikke et problem før helt slutten really Men mye vann på brillene tho, og ble veldig våt^^ men koselig for det Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 noen som har erfaring med "cat crap"? Har lest mye bra om det på nettet. Dugg-middel for de som ikke visste det. Lenke til kommentar
DeHawk89 Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Er disse vedt å satse på? Taurus PT99 Full Metall MP5A5 GBB CA M4 R.I.S Endret 8. april 2008 av DeHawk89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå