TrueNo Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Har dere beskyttelse for deres edle deler? Jeg kan tenke meg det blir vondt å få en kule der. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 bukse pleier å holde Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Ok Hva er maksen av fps i "vanelige" spill? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 I NASF klubber er det 550fps. Det gjelder da for en bolt action rifle (gjerne sniper som du må lade for hvert skudd) Maks fps for en AEG (softgun) er 450fps.. Så er det selvf noen som spiller med egne regler. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Jeg trodde da 350 fps var mye nokk, men med unntak for sniperne. Noen som vil liste opp ordforklaringer her? F.Eks vkp og slikt. Noen som har en anmeldelse på denne? Endret 2. april 2008 av BitFrost^ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 350fps er maks for fullauto ifl NASF sine regler. Kan starte med noen som jeg kommer på: VKP - Vei kontroll post FPS - Fot per sekund (feet per second) CQB - Close quarter battle BDU - Battle dress uniform BA - Bolt Action FA - Full auto Milsim - Militær simulasjon ? Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 (endret) I vipers har vi følgende fps regler. fullauto ute/inne: m120 fjær/ca 400fps, ingen sikkerhetsavstand. Support: m150 fjær/ca 500fps, støtteben skal være i bakken og 15m sikkerhetsavstand. Sniper: 200ms / ca 650fps, maks kulevekt 0,36g, sikkerhetsavstand 25m. (mener at det er maks 2kuler i luften med semisniper, er ikke helt sikker) For å få spille med sniper/support våpen, må man ha vært med i klubben en stund å så sende søknad til styret. pga alle er ikke "egnet" til å bruke så kraftige våpen. SIBO = spill i bebyggede områder (eller strid som det heter...) FTK = full tun up kit Endret 2. april 2008 av Blue--Sky Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Hva trenger man for å starte en airsoftklubb? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Light kit ? Eller trenger vel ikke noe egentlig, kan jo leie våpen, men klær kan være greit å ta med seg... Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Det jeg mener er : hva trenger man for å OPRETTE en klubb. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 aah, blir litt verre... først av alt, være over 18(?), ha et spilleområde med eventuell godkjenning av komunen.. Noen utleievåpen kan være greit, åsså er det jo masse annet Lenke til kommentar
genstian Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Du kan jo spørre NASF hva som må til. Lenke til kommentar
A-Soft Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Noen har har peilling på hvordan man bruker denne laderen? Eller vet om noen manualer til den. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Hva trenger man for å starte en airsoftklubb? først bør du jo bli 16 eller 18. så bør du finne ut om det er en klubb i nærheten av deg er det ikke det og du er under 18 er du shit out of luck. er det klubb i nærheten bør du finne ut om de tar imot 16åringer er du over 18 og det ikke er en klubb i nærheten kan du prøve å finne andre folk over 18 i nærheten og lage klubb Lenke til kommentar
genstian Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Noen har har peilling på hvordan man bruker denne laderen?Eller vet om noen manualer til den. Du plugger den i kontakten og batteriet til plugen på enden. Den vil så ut ladebatteriet ditt og så lade batteriet ditt helt opp før den koble ut automatisk. Ser ikke ut til å være noen knapper på den så da virker vel den sånn. Lenke til kommentar
A-Soft Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Noen har har peilling på hvordan man bruker denne laderen?Eller vet om noen manualer til den. Du plugger den i kontakten og batteriet til plugen på enden. Den vil så ut ladebatteriet ditt og så lade batteriet ditt helt opp før den koble ut automatisk. Ser ikke ut til å være noen knapper på den så da virker vel den sånn. Jeg bestillte den der, men den ser ikke helt lik ut. den jeg har har en gul knapp på som er for avlading. Men hvor lenge skal den avlade. Det fulgte ikke med noen manual heller. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Men hvor lenge skal den avlade. Det fulgte ikke med noen manual heller. Den går automatisk over til lading når den er ferdig avlada. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Har den med gul knapp...Stemmer det som Blue--Sky sier....Bare klikk på den gule til den kommer på avlading, å vent til batteriet er ferdi avlada og lada (automatisk) å spill ivei Endret 3. april 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Jada, jeg er klar over aldersgrensene Gunfreak og EvenruD, den nermeste klubben ligger i Tromsø (TASK) som er 2 1/2 timers kjøring herfra... Lenke til kommentar
A-Soft Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Men hvor lenge skal den avlade. Det fulgte ikke med noen manual heller. Den går automatisk over til lading når den er ferdig avlada. Hvor lang tid tar det å avlade? Satte den på avlading i går kveld og da jeg sto opp viste den fortsatt gult lys (trur det er avladnings lyset). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå