A-Soft Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 Synest at glocken er huffhuff, på utseende.. BTW: EvenruD, skjekk mitt inlegg litt lengre opp Syns og at glock va et forferdelig stygt våpen. Likte Beretta M9, men etter at jeg fikk holde i en gassglock så syns jeg den var finere en berettaen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Gunfreak, lager han fyrn du kjøpte den garanden av, fortsatt riflene eller? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 ja ser slik ut http://ww2aa.proboards45.com/index.cgi?boa...read=1205799613 Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Gunfreak, du har et norskt kit ikke sant? Kan du liste opp hva det innebærer? Ang Beretta; denne har bare den perfekte "looken", nice and smooth Men jeg hører at maggen er slarkete. Men jeg har et spørsmål angående denne pistolen eller generelt alle. Kan man bruke uansett gass i pistolene? (Da mener jeg ikke propan og metan, men airsoft-våpen gass). Endret 1. april 2008 av BitFrost^ Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Nei, denne har den perfekte "looken". Endret 2. april 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Ikke etter min mening, men det blir vell anderledes når man først får holde (d)en Dere vet operation pinky (tror d var den første)? Hvem har den introsangen? (Youre in the army now). Takk på forhånd EDIT: Fant det ut, Status Quo var det. Endret 2. april 2008 av BitFrost^ Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 På flere av bildene 21-åringen har lagt ut, poserer han med skytevåpen, både ekte og såkalte airsoft-våpen. Dette er gassvåpen som skyter gummipellets, ofte svært gode replikaer av ekte våpen. Den ranssiktede skal være svært aktiv i airsoft-miljøet, og deltar ofte på trening. Sakset fra VG-nett Vel... De har da i det minste sluttet å kalle det softgun Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Det er ikke akkurat bra for hobbyen vår Har jo ikke noe med saken å gjøre.. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Skjer disse ranene ofte? At ranerne bruker Airsoftguns? Endret 2. april 2008 av BitFrost^ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Altså, de har nok ikke brukt softguns her.. Men han ene som var med, er aktiv i airsoft miljøet.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Altså, de har nok ikke brukt softguns her.. Men han ene som var med, er aktiv i airsoft miljøet.. ... Noe som automatisk tilsier at vi alle er voldsgale ranerspirer Jeg elsker VG. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Jepp.. som en på forumet vårt skrev: Det at han drev med airsoft er like relevant som om han skulle ha spillt fotball, og det er ikke relevant i det hele tatt. Kanskje vi skulle sende inn en klage til vg. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Eventuelt dra med en journalist på spill og prøve å opplyse verden litt... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 NRK, TV Follo og TVNorge har da vist noen innslag i nyhetene.. Men tror ikke det hjelper no særlig =/ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 det er da ingen i NASF som er teite nok til å gå med urban cammo Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Hehe, true Nå sto det på nasf forumet at han IKKE var medlem der. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 ja vet skal du kjøpe den nye Garand AEG'n eller? jeg skal ha meg enda en, så du kan få min eldre billigere da, men den vil jo ikke se på langt nær så bra ut Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Jeg vet ikke helt.. FIkk veldig lyst til å lage et ww2 kit though. Hva vil du tro et helt basic US kit vil komme på? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 hm, kjøper du smart kanskje 3000-4000 med våpen, men da er det VELDIG basic liksom, folk vil se det er WW2 men det er liksom det. bare belte, uniform og mag lommer med generic boots og billig hjelm kanskje m1936 suspenders også for en inform på mitt nivå må du ut med ca. 10-12k Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Fikk en del deler + div og en tm g17 gen 3 da fellesbestillinga kom i går. Den glocken gikk utrolig godt kan jo nesten bruke den til blink skyting.. Skal sette på en pgc cnc metal slide når den kommer inn på redwolf igjenn, så blir det bra ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå