Gunfreak Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 ja DHL er noen raringer, har fått tilsent ting fra dem 5 ganger og bare 1 gang fikk alt som det skulle ellers har det alltid vært noe rart som skjedde Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 hvorfor har dette blitt flytta til ekstremsport Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det er jo super ekstremt det vi driver med da :!: Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 ja da, så lenge jeg har holdt på med dette har jeg hørt om 1 kar som brakk beinet noen som har misnta noen tenner og det er det. hvor mange tror du dør hvert år når de spiller fottball da, det er mye mer ekstremt Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Sikkert fordi det er litt fler som også spiller Fotball enn det er folk som spiller Airsoft. Da er nok håndball værstingen Var jo en som holdt på å dævve under Berget i fjor da. Han ble skutt i halsen, så den hovna opp. Men det er ikke akkurat en sport med mye skader nei. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Thats the rules. 300fps - fullauto ute, singel inne 350fps - fullauto ute, 5m sikkerhetsavstand - Skyter du over 350, så er det singel only 450fps - maks for en AEG, kun singel, 20m sikkerhetsavstand? 550fps - maks for en boltaction rifle, 30m sikkerhetsavstand? Så er det selvfølgelig noen som er litt mer liberale på reglene da. Den 5m sikkerhetsavtanden på 350fps, er det noe nytt det? Silk jeg har forstått det er det ingen sikkerhetsavstand på 350 (men enkelte klubber har innført det). Btw: Var en danske som brakk beinet på vipersstorspillet for 1,5-2år siden.. Endret 30. mars 2008 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Tror det alltid har vært 5m på 350fps og over.. Jeg var med på det stortspillet, hvilket lag var du på? Tror jeg var på det blå, vi var dem som hadde base nede i det grustaket. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Noen som vet om tollen blir mistenksome om jeg har 4 AEG våpen og 2 pistoler i pakken, men en pris satt til 100$? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg hadde ikke tatt sjangsen på det. Du kan være heldig, men du kan også være VELDIG uheldig Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hei, jeg har tenkt å kjøpe en pistol (Gass). Men det jeg lurer på er: Hva gjør man når man har pistolen og alt som skal til, men så går man tom for gass, og uten en butikk i nerheten som har sånt utstyr. Hva gjør dere? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Du venter et par år til du er blitt 18, også oppsøker du en nettbutikk som selger gass og kjøper en flaske Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Jada:P Skal oppsøke klubber i nerheten der jeg bor, så skal jeg starte i klubben-> gå ett halvt år for så å søke om dispensasjon (ellns) når jeg er 16 Hørest d bra ut? Men det er jo litt dumt å bestille for hver gang man blir fri er det ikke? Hvor lenge varer en flaske med flittig bruk? Og btw, kan du EvenruD, liste opp noen nettbutikker? Endret 30. mars 2008 av BitFrost^ Lenke til kommentar
genstian Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Men hvis jeg blir "tatt" i at prisen på varene er feil når det skal fortolles, hva skjer da? EDIT: Kan også få det sendt som en helt vanli eske uten noe verdi på, blir disse stoppet og kontrollert? Endret 30. mars 2008 av hotstian Lenke til kommentar
A-Soft Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Har bestillt meg en KWA/KSC Glock 17 og skulle kjøpe gass fra sandefjordpaintball, men de var fri før nesten alt av gass så da kjøpte jeg denne gassen. Er det stor forskjell på den gassen jeg kjøpte og denne gassen? Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Synest at glocken er huffhuff, på utseende.. BTW: EvenruD, skjekk mitt inlegg litt lengre opp Endret 30. mars 2008 av BitFrost^ Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Tror det alltid har vært 5m på 350fps og over.. Jeg var med på det stortspillet, hvilket lag var du på? Tror jeg var på det blå, vi var dem som hadde base nede i det grustaket. Jeg var på det røde laget oppi skogen:P Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Men hvis jeg blir "tatt" i at prisen på varene er feil når det skal fortolles, hva skjer da? EDIT: Kan også få det sendt som en helt vanli eske uten noe verdi på, blir disse stoppet og kontrollert? Jeg tror tollen beslaglegger pakken din. Men det er jo dine penger, så det er opp til deg om du vil gamble eller ikke. Synest at glocken er huffhuff, på utseende.. BTW: EvenruD, skjekk mitt inlegg litt lengre opp www.softguns.no Tror det alltid har vært 5m på 350fps og over.. Jeg var med på det stortspillet, hvilket lag var du på? Tror jeg var på det blå, vi var dem som hadde base nede i det grustaket. Jeg var på det røde laget oppi skogen:P Håhå, taperne Hehe, det er visst delte meninger om juks og hvem som egentlig vant.. Dessuten hadde vi danskene på laget, og de kicka ass. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hva er deres drømmested å spille? Spiller ikke noe sjøl, selv om jeg er keen på å begynne når lommeboka tillater det, men gud så fett det hadde vært å spille i Pripyat i Ukraina (byen som ligger rett ved atomreaktoren der Tsjernobylulykken var, for de som ikke visste det. Spøkelsesby til tusen hverfall). Herregud. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Haha, tenkte på akkurat det samme da jeg så dokumentaren om tsjernobyl, som gikk for ikke så lenge siden. Feteste stedet jeg har spilt hittil var under fjorårets Op. Pinky. Da brukte vi militærets trenignsanlegg på Rena. Svær Sibo by og fin skog rundt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå