Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg skal gå for det G&P Rødpunktsiktet, men jeg må vel nesten vente til de får inn en rail også siden jeg ikke har det fra før. Siktet er i metall, right?

 

Det er jeg 99% sikker på at det er, men jeg har ikke testa det så jeg kan ikke si det helt sikkert.

 

Men du kan jo sende en mail til [email protected] og høre med Nils (han som driver butikken)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvor jeg kan kjøpe ulike gassmasker? De behøver ikke å være godkjente eller funksjonable, holder med en dublikat da det skal brukes til airsoft- spilling.

 

Så at det hang et par bak kassa i Top Secret-butikken, du kan jo stikke innom der/sende en mail og spørre. Butikken skal legges ned i september oktober, så det meste av utstillingsgjenstander skal etterhvert selges.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg kan kjøpe komplettt oppgraderingskit til min Tokyo Marui Colt M16A2 ?

 

Kjøp heller en komplett systema gearbox..

Okey, men hvor er det å finne?

 

Hva med å vente på denne?

 

Noen av dere nybegynnere som kan se på nybegynner-guiden min og si hva dere synes (helst her på PM), og hva jeg burde ta med? Den skal bare dekke det viktigste for å komme igang.

Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig kjøpt gass til Hi-Capa'n. Men jeg har kommet til å tømme magasinet fullstendig, og nå lekker det i bunnen (tror jeg). Noen som vet hva jeg må gjøre?

 

Red.: Trengte bare å stramme skruen på undersiden av magasinet. Men hvorfor var ikke skruen stram nok fra før, og burde jeg løsne litt på den igjen nå som magasinet har blitt fylt?

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...