Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
helmaske for de som er redd for å bli truffet i ansiktet med medfølgende røde merker og briller for de som er opptatt av milsim-faktoren

 

Er det mye SIBO og tette skuddvekslinger, så kan helmaske være ganske fornuftig.

Skal så lite til før en tann ryker, du får en kule opp under brillene, får kuler i kjeften (en som nesten døde av dette ifjor) osv.

 

Men i skog er det ikke så nødvendig, selvom de samme episodene kan forekomme.

ja jeg og min stebror og en gjeng med kompiser spiller my SIBO hjemme hos meg bare for morroskyld og den ene kompisen min fikk i fjord en kule i kjeften og knekte to fortenner derfor vurderer jeg maske

Endret av DeHawk89
Lenke til kommentar
Tannbeskyttere er en fin bil, fåes kjøpt overalt

 

For å si det sånn, det er en grunn til at de som spiller speedball bruker fullface masker. Hadde tannbeskyttere funket, så tror jeg de bare hadde brukt det.

 

De funker.. de er bare ikke særlig behagleige å bruke, og gjør det vanskelig å snakke. Noe som fører til at man tar de ut av og til...

Lenke til kommentar
Tannbeskyttere er en fin bil, fåes kjøpt overalt

 

For å si det sånn, det er en grunn til at de som spiller speedball bruker fullface masker. Hadde tannbeskyttere funket, så tror jeg de bare hadde brukt det.

 

De funker.. de er bare ikke særlig behagleige å bruke, og gjør det vanskelig å snakke. Noe som fører til at man tar de ut av og til...

 

Hvis man kommuniserer mye med medspillere og snakker mye i radio osv, så hjelper det ikke særlig at man må ta den saken inn og ut av kjeften hele tiden. Har selv prøvd å spille med tannbeskytter, og syntes ikke noe om det. Derfor bruker jeg bare en shemagh, som jeg drar over kjeften hvis det blir litt "hot".

 

Jeg skjønner godt at speedball spillere bruker fullface masker. Kjører man 25-30rps med 400++ fps, så kan det fort gå veldig hardt for seg :p

Lenke til kommentar
Det finns turneringer i speedball, men det er veldig likt paintball egentlig.

Men er ingen sånn VM "turneringer" i milsim, ikke såvidt jeg vet.

 

Vil egentlig si at Hardball/Airsoft er en forn for hobby, og vil si meg enig i det kameraten din sier.. At Paintball er en mer konkurranse sport.

 

Hovedpoenget var vel egentlig om Airsoft var mer eller mindere seriøst enn paint ball

Lenke til kommentar

jeg kan jo vise min lille røver :whistle: Brukt bare noen "få" kroner på den.. :D

 

Og for de som ikke vet så er RS = Real Shit.. eller deler som er for ekte våpen

 

Systema PTW ombygd til Diemaco SFW.

CNC gravert lower receiver

RS upper receiver

RS KAC RAS med RS railcovers

RS Diemaco stocktube og kolbe

RS GG&G Tactical Modular Bolt On Flip Up Front Sight Gas Block

RS ADIS Carry handle :D

Custom bygget 16" adapter m/m203 mount

 

Alle bildene jeg har er her: http://picasaweb.google.com/kenneth.augdal/Systema_PTW_SFW

 

ptwsfw.jpg

diemaco01.jpg

diemaco02.jpg

diemaco03.jpg

diemaco04.jpg

diemaco06.jpg

diemaco07.jpg

diemaco08.jpg

diemaco09.jpg

ptwadis.jpg

Endret av IBICO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...