Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn som jeg husker det, så gikk det 299, 301, 303 eller noe i den duren.. Syns det blir for dumt at man ikke kan ha litt å gå på.. Greit hvis det var 10fps over, men 3fps... hallo?

 

Ja det blir for dumt, er det snittet av 3 skudd de går ut i fra?

 

Btw: kreves det av man chroner med null hop-up? hvis ikke er det jo bare å stille litt opp på hopupen for og komme under..

Lenke til kommentar
Det er jo fullt ut ens egen skyld når man stiller med våpen som er i grenseland. Hvorfor skal man tøye grensene? Om man klipper ned fjæra til 280fps. så er man alltid innenfor alle sikkerhetsgrenser uansett og kan spille med god samvittighet.

 

Forskjellige chronoer kan gi forskjellig utslag.

 

Det var flere i teamet mitt på Pinky som måtte nedgradere våpnet sitt, da de trodde de var under grensen fordi de hadde chronet hjemme.

 

Har opplevd selv at jeg har chrona 280 på en chrono, og 330 på en annen.. Og begge gangene var det med 0.20g.

 

Blå-himmel: Ja tror det..

Lenke til kommentar

Dette er da meg selv, jeg hører til Tromsø AirSoftKlubb, derav merket på armen min :thumbup:

lite utespilling på denne tiden av året og når vi sjelden gang er ute så er det for kaldt til å gjøre noe som helst :p

så da blir det photosession inne, alene.

 

Jeg har som mål å ha "norsk vernepliktig"-kit, og det firer jeg dessverre ikke på. Uansett hva andre syns ser bedre ut.

 

2%20129.jpg

Lenke til kommentar
helmaske for de som er redd for å bli truffet i ansiktet med medfølgende røde merker og briller for de som er opptatt av milsim-faktoren

 

Er det mye SIBO og tette skuddvekslinger, så kan helmaske være ganske fornuftig.

Skal så lite til før en tann ryker, du får en kule opp under brillene, får kuler i kjeften (en som nesten døde av dette ifjor) osv.

 

Men i skog er det ikke så nødvendig, selvom de samme episodene kan forekomme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...