Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Sitter her og lager litt lister på sandefjord, og lurte på om denne var noe tess:

5345452[/snapback]

hvis du skal bestille fra norge var det et fint valg, har samme våpen selv, men et ekstra mag ville nok ikke skade..

5347114[/snapback]

Har de mags på sandefjord?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

like dyrt eller dyrere en norge, pluss sterkere krone og moms.

nei er du n00b og er villig til å betale litt ekstra for sikkerhet i norsk kjøps lov, kjøp i norge. vil du spare penger kjøp i HK butikker, i kjøpe i danmark er nå ikke lønnsomt.

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Jihaa! Fikk meg to 1000ml Ultrair Power Gas. FY BALLE sier jeg bare, dette er den første gas pistolen jeg noen gang har prøvd, så jeg ingenting å sammenligne med, uansett så sparket den heftig ifra :dribble::w00t:

Skøt hardere enn TM MP5'en også, vel og merke inne, der gassen ikke komprimeres så mye som ute.

Og ja, jeg bruker alltid briller/maske. :thumbup:

Edit:

Gassen(Ultrair Power Gas) kostet foresten 99,- per 1000ml

Pistolen(Tokyo Marui Desert Eagle Hardkick Chrome) ca 2000,-

På Hobby Huset i Kristiansand.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Skulle gjerne lagt til noen bilder, men har ikke noe kamera for hånden. Spørre om jeg kan låne min far's kamera.

:thumbup:

Har aldri spilt på "proff" bane, i klubber eller lingnende, så jeg har heller ingen anelse hva suitgame er for noe. :hmm:

Nesten som rollespill?

Er Desert Eagle blant de dårligste våpnene som finnes? Da tenker du på "real steel"?!

Desert Eagle er/var verdens kraftigste pistol, vet ikke om den er det enda.

Lenke til kommentar

den var aldrig det, kan godt hende den var kraftigst av "vanlige" våpen.

DE er feil laget, den bruker revolver kalibere. 357M, 44M og .50 cal.

noe som funker akurrat på en revlover, men vil slite alt for mye på en pistol.

ja, suitgames er det som lingner mest på rolle spill, man går gjerne i sivile klær, og bruker som oftest bare pistoler,(hvis man har våpen) her kan man ta inpirasion fra filmer, som heat, ronin.. gudfaren osv

Lenke til kommentar

Fra NASF sine sider:

Suitgame: Suitgames er en form for airsoft som ikke har tatt helt av i Norge enda, men som vi i Norges Airsoft Forbund ser at det er større og større interesse for. Et suitgame spilles stort sett i sivile klær, og spillerne er kun bevæpnet med mindre håndvåpen som lett kan skjules i et hylser under jakken. Det legges stor vekt på rollespill og alle spillerne har en forhåndsdefinert rolle som feks politimann, mafia, hemmelig agent, leiemorder eller lignende. Høyt adrenalin nivå, innlevelse og lite skyting kjennetegner denne spillformen.

Mer info om forskjellige spill her

Lenke til kommentar
den var aldrig det, kan godt hende den var kraftigst av "vanlige" våpen.

DE er feil laget, den bruker revolver kalibere. 357M, 44M og .50 cal.

noe som funker akurrat på en revlover, men vil slite alt for mye på en pistol.

5358813[/snapback]

Jøss! Viste jeg ikke, men pytt sann, dette er ikke tilfelle med softgun'en

ja, suitgames er det som lingner mest på rolle spill, man går gjerne i sivile klær, og bruker som oftest bare pistoler,(hvis man har våpen) her kan man ta inpirasion fra filmer, som heat, ronin.. gudfaren osv

5358813[/snapback]

Stilig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...