edge Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Sitter her og lager litt lister på sandefjord, og lurte på om denne var noe tess: 5345452[/snapback] hvis du skal bestille fra norge var det et fint valg, har samme våpen selv, men et ekstra mag ville nok ikke skade.. 5347114[/snapback] Har de mags på sandefjord? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 de hadde før men det ser ut som det er utsolgt, send de en mail og spør om/når de får de igjen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Han her er også et godt alternativ! Www.Rodes.dk han er en av de største airsoft forhandlerne i DK... Ikke så allerværst pris heller Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) like dyrt eller dyrere en norge, pluss sterkere krone og moms. nei er du n00b og er villig til å betale litt ekstra for sikkerhet i norsk kjøps lov, kjøp i norge. vil du spare penger kjøp i HK butikker, i kjøpe i danmark er nå ikke lønnsomt. Endret 28. desember 2005 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Jihaa! Fikk meg to 1000ml Ultrair Power Gas. FY BALLE sier jeg bare, dette er den første gas pistolen jeg noen gang har prøvd, så jeg ingenting å sammenligne med, uansett så sparket den heftig ifra Skøt hardere enn TM MP5'en også, vel og merke inne, der gassen ikke komprimeres så mye som ute. Og ja, jeg bruker alltid briller/maske. Edit: Gassen(Ultrair Power Gas) kostet foresten 99,- per 1000ml Pistolen(Tokyo Marui Desert Eagle Hardkick Chrome) ca 2000,- På Hobby Huset i Kristiansand. Endret 29. desember 2005 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Æsj, Desert Eagle. Finns ikke noe mindre MilSim enn den klossen. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Kan så hende, men jeg liker den, skønner ikke hvorda man ikke kan like den: Seriousley. Edit: Trykkleif. Endret 29. desember 2005 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Desert Eagle er jo deilig, Israel Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 desert eagle er kanskje den dårligste pistolen gjennom tidene(litt vansklig å av gjøre da det finnes veldig mange dårlige) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Æsj, Desert Eagle. Finns ikke noe mindre MilSim enn den klossen. 5355592[/snapback] DE er jo ikke MilSim gunner det da Går vi over til Glock og alle de pistolene til Gunfreak19, da snakker vi MilSim pistoler! DE er bare sånn wolla wonnabe gangzter yåw jeg skyter tøøft azz pistol Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Kan så hende, men jeg liker den, skønner ikke hvorda man ikke kan like den:http://img.redwolfairsoft.com/upload/produ...TM-DE50SV-L.jpg Seriousley. Edit: Trykkleif. 5355666[/snapback] Nice! Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 egne bilder bill? Anyways, Desert Eagle er kansje ikke no på milsim, men faen så gøy det hadde vært hvis NASF(?) hadde åpnet for suitgames Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 det er fullt opent for suitgames, folk driver å lager spill, jeg driver også å skriver litt på et suitgames. problmet er å finne et passende sted å ha slike spill, Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Skulle gjerne lagt til noen bilder, men har ikke noe kamera for hånden. Spørre om jeg kan låne min far's kamera. Har aldri spilt på "proff" bane, i klubber eller lingnende, så jeg har heller ingen anelse hva suitgame er for noe. Nesten som rollespill? Er Desert Eagle blant de dårligste våpnene som finnes? Da tenker du på "real steel"?! Desert Eagle er/var verdens kraftigste pistol, vet ikke om den er det enda. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 den var aldrig det, kan godt hende den var kraftigst av "vanlige" våpen. DE er feil laget, den bruker revolver kalibere. 357M, 44M og .50 cal. noe som funker akurrat på en revlover, men vil slite alt for mye på en pistol. ja, suitgames er det som lingner mest på rolle spill, man går gjerne i sivile klær, og bruker som oftest bare pistoler,(hvis man har våpen) her kan man ta inpirasion fra filmer, som heat, ronin.. gudfaren osv Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Fra NASF sine sider: Suitgame: Suitgames er en form for airsoft som ikke har tatt helt av i Norge enda, men som vi i Norges Airsoft Forbund ser at det er større og større interesse for. Et suitgame spilles stort sett i sivile klær, og spillerne er kun bevæpnet med mindre håndvåpen som lett kan skjules i et hylser under jakken. Det legges stor vekt på rollespill og alle spillerne har en forhåndsdefinert rolle som feks politimann, mafia, hemmelig agent, leiemorder eller lignende. Høyt adrenalin nivå, innlevelse og lite skyting kjennetegner denne spillformen. Mer info om forskjellige spill her Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Suitgame er vel egentlig noe av det samme som LaRP. LaRP er jo gøy, men sikkert bedre med mer skyting. (LaRP har gjerne ikke noe action i det hele tatt.) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 den var aldrig det, kan godt hende den var kraftigst av "vanlige" våpen. DE er feil laget, den bruker revolver kalibere. 357M, 44M og .50 cal. noe som funker akurrat på en revlover, men vil slite alt for mye på en pistol. 5358813[/snapback] Jøss! Viste jeg ikke, men pytt sann, dette er ikke tilfelle med softgun'en ja, suitgames er det som lingner mest på rolle spill, man går gjerne i sivile klær, og bruker som oftest bare pistoler,(hvis man har våpen) her kan man ta inpirasion fra filmer, som heat, ronin.. gudfaren osv 5358813[/snapback] Stilig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 jeg drev å skrev et suitgame, som var løst inspirert av Ronin.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 jeg drev å skrev et suitgame, som var løst inspirert av Ronin.. 5359027[/snapback] Beklager, jeg kjenner ikke til dette. Vil gjerne høre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå