DeHawk89 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) er det noen som vet hvor man får kjøpt GBB(GasBlowBack) rifler? noe ala denne(bare et eksempel): GBB M4 airsoft Endret 27. januar 2008 av DeHawk89 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Littt offtopic men sjekk denne tvilsomme saken her: M16 using 22 conversion kit Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nye våpnet til skiskyterene? Dette blir neste lønning brukt til: http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=9502 Noen som vet om den sleiden er CNC bearbeidet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Tenkte på og kjøpe en billig softgun pistol som skyter igjennom papir skiver. Helst til 2-300 kroner, noen som har link? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvis du vil ha en billig sak til den prisen, burde du heller oppsøke en butikk pga frakta kommer jo på like mye som gunnen ... Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Nye våpnet til skiskyterene? Dette blir neste lønning brukt til: http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=9502 Noen som vet om den sleiden er CNC bearbeidet? RWC har jo en nesten identisk glock da, der er hvertfall sliden er CNC bearbeidet. Skulle egentlig bestillt en slik nå.. med klubben, men jeg må nok vente til neste bestilling.. Edit: glemte å skrive at grunnen til at jeg ikke fikk bestillt, var at den ble out of stock for 2 dager siden...) Endret 27. januar 2008 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ja, i ettertid så har jeg nok funnet ut av at det er beste valget. Kjørte 2-3 pistolspill i går, og gud så digg den G17 til marui er.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ja, i ettertid så har jeg nok funnet ut av at det er beste valget. Kjørte 2-3 pistolspill i går, og gud så digg den G17 til marui er.. Pistol spill? Hvilke?^^ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Altså spill hvor vi kun brukte pistoler/sidearms. Lenke til kommentar
Panzergraf Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 er det noen som vet hvor man får kjøpt GBB(GasBlowBack) rifler? noe ala denne(bare et eksempel):GBB M4 airsoft Tanio Koba og Western Arms skal begge to slippe blowback M4'er "snart". Sun Project, JAC, Asahi, Kokusai og en del andre lager eller har lagd slike. De fleste av disse er ute av produksjon for lenge siden. Kalles Classic Guns. http://www.classicairsoft.net/forum1/sitenews.asp Her kan du kjøpe dem brukt og lese deg klok. Lenke til kommentar
DeHawk89 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Er Disse noe å satse på? Longrange M4 J.G. HK416 W/ M203 DX Version Endret 27. januar 2008 av DeHawk89 Lenke til kommentar
DeHawk89 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 er det noen som vet hvor man får kjøpt GBB(GasBlowBack) rifler? noe ala denne(bare et eksempel):GBB M4 airsoft Tanio Koba og Western Arms skal begge to slippe blowback M4'er "snart". Sun Project, JAC, Asahi, Kokusai og en del andre lager eller har lagd slike. De fleste av disse er ute av produksjon for lenge siden. Kalles Classic Guns. http://www.classicairsoft.net/forum1/sitenews.asp Her kan du kjøpe dem brukt og lese deg klok. ok Takk for tipset Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Virker veldig rart å kalle den for "long range" M4 å sette på tofot og kikkert, når den kun skyter 350fps... Da den er helt ubrukelig til "long range" med den fpsen.. Lenke til kommentar
DeHawk89 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Virker veldig rart å kalle den for "long range" M4 å sette på tofot og kikkert, når den kun skyter 350fps... Da den er helt ubrukelig til "long range" med den fpsen.. grunnen til dette var at den lå under katogoien Long Range på siden. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) grunnen til dette var at den lå under katogoien Long Range på siden. ja, var ikke deg jeg "siktet" til Du siterte jo bare unc Edit: den ser tøff ut men er ubrukelig til det en er laget for, hadde man byttet ut kikkerten med et rødpunkt så kunne du brukt den som fullauto våpen. Skal du bruke den som semi sniper må du ha 450fps (hvis du spiller i forbundet. Men det er også egentilg ganske lite.. (550-600.. så snakker vi long range) Endret 28. januar 2008 av Blue--Sky Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hvor lang til pleier det å ta fra tollen ringer til regninga kommer? Har gått 2uker ++ siden de ringte, "vil ha" regninga snart, så jeg hvor mye penger jeg sitter igjen med Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 For å si det sånn.. Jeg bestillte en pakke fra Redwolf i....... ja husker ikke når det var en gang, flere måneder siden.. Har jeg sett noe til regningen? Nei Sist så tok det nesten et halvt år før jeg fikk den. Lenke til kommentar
KptSabeltann Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Er det noen som vet om Denne er noe saker eller suger den? Lenke til kommentar
DeHawk89 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Blue--Sky: ok misforstod den. Noen som vet om bra men billig brukt M4 R.I.S. med Nivå 4 oppgraderinger og helst litt stash? Endret 28. januar 2008 av DeHawk89 Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Er det noen som vet om Denne er noe saker eller suger den? KSC er jo ett av de bedre merkene innen pistoler så tipper den er ganske god. Edit: Ser at det er taiwan modell, altså billigutgaven(egentilg kwa). Så den er ikke like god som japan modellene. Endret 28. januar 2008 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå