Gunfreak Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 yay, jeg fikk endelig solgt CIRAS'n Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 @Heilage Bare ikke begynn å handle på ebay, da blir du fort rakkafant! Død over PP... Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Noen som har tips til noen bra sko ? Skal brukes til det meste så må være sorte da man kan bruke de på de fleste kit! Og de må være digge å gå med, litt som en joggesko altså lette, behaglie osv. Sliter litt med foten så trenger bra sko Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 syns heller du bør satse på noe alla vernesko, men litt mykere i formen som er vanntette.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 @HeilageBare ikke begynn å handle på ebay, da blir du fort rakkafant! Død over PP... Jeg prøver å holde meg unna eBay. It would be the death of me. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Aldri vært på ebay jeg Hørt så mye skitt om den sia.. Snakka med en fyr i stad som sa det hjalp å skifte til større sikring....Er det riktig? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Aldri vært på ebay jeg Hørt så mye skitt om den sia.. Snakka med en fyr i stad som sa det hjalp å skifte til større sikring....Er det riktig? Handler du fra Ebay med Paypal, og sørger for å velge en fyr som har høy % i erfaring fra andre kjøpere, så gjør du en trygg handel. Hvorfor ikke bare drite i sikringen? Er bare i veien uansett.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 ok, så bare lodde sammen ? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ja.. det har jeg fått ordna på rifla mi ihvertfall.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 må jeg ha noen form for plastikk/gummi runt loddinga? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Litt teip rundt der du loddet, ja. Hvis ikke kan du risikere at ting går riktig galt. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Okei, da gjør jeg det i mårra Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Eventuelt bruke sånn kabelstrømpe sak som du krymper rundt stedet.. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Men noen flere som har tips til bra sko da? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt.aspx?id=42855 http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt.aspx?id=48966 Disse skal jeg ha meg: http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt.aspx?id=49336 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) til hvilket kit? Edit: Bushingsa var over 100kr dyrere her i norge, men det er vel verdt det, hvis man tenker på frakt osv.. Endret 16. januar 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Alt i alt, så er det ikke så utrolig mye du sparer på ved å handle fra utlandet. Eller, gjør du store bestillinger på mange deler kan det nok lønne seg i lengden, men småting er ikke no særlig dyrere i Norge enn i HK (regnet med frakt og mva) Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Alt i alt, så er det ikke så utrolig mye du sparer på ved å handle fra utlandet.Eller, gjør du store bestillinger på mange deler kan det nok lønne seg i lengden, men småting er ikke no særlig dyrere i Norge enn i HK (regnet med frakt og mva) Man kan tjene en del på å handle i utlandet(men man må gjerne bestille litt mer en et par små deler da). Spesielt nå som dollaren er så lav, og lavere skal den bli hørte rykter om at den skulle ligge på ca 4,8 til sommeren.. Men har man fri frakt fra RW, så tjener man uansett btw: noen som har erfaring med å sette presløp i gbber? lurte på å kjøpe den custom G17en til redwolf og har lyst å hive i et PDI 6.01 løp.. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 I dag rant det 12000 inn på konto. I dag bestiller jeg meg en MP5. EDIT: Jeg vil gjerne ha litt råd om hvordan jeg burde bestille fra UNCompany. UPS eller TNT? Hvordan betaler jeg med vanlig VISA? Jeg ble i allefall veldig fornøyd med UPS, da jeg bestilte fra UNcompany rett før jul. Kom på døra fire dager etter jeg bestilte med PayPal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå