Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aldri vært på ebay jeg :p Hørt så mye skitt om den sia..

 

Snakka med en fyr i stad som sa det hjalp å skifte til større sikring....Er det riktig?

 

Handler du fra Ebay med Paypal, og sørger for å velge en fyr som har høy % i erfaring fra andre kjøpere, så gjør du en trygg handel.

 

Hvorfor ikke bare drite i sikringen?

Er bare i veien uansett..

Lenke til kommentar
Alt i alt, så er det ikke så utrolig mye du sparer på ved å handle fra utlandet.

Eller, gjør du store bestillinger på mange deler kan det nok lønne seg i lengden, men småting er ikke no særlig dyrere i Norge enn i HK (regnet med frakt og mva)

 

Man kan tjene en del på å handle i utlandet(men man må gjerne bestille litt mer en et par små deler da). Spesielt nå som dollaren er så lav, og lavere skal den bli ;) hørte rykter om at den skulle ligge på ca 4,8 til sommeren..

 

Men har man fri frakt fra RW, så tjener man uansett :whistle:

 

 

btw: noen som har erfaring med å sette presløp i gbber? lurte på å kjøpe den custom G17en til redwolf og har lyst å hive i et PDI 6.01 løp.. :ph34r:

Lenke til kommentar
I dag rant det 12000 inn på konto. I dag bestiller jeg meg en MP5. :wee:

 

EDIT: Jeg vil gjerne ha litt råd om hvordan jeg burde bestille fra UNCompany. UPS eller TNT? Hvordan betaler jeg med vanlig VISA?

 

 

Jeg ble i allefall veldig fornøyd med UPS, da jeg bestilte fra UNcompany rett før jul.

 

Kom på døra fire dager etter jeg bestilte med PayPal :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...