Hotel Papa Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe brukt utstyr eller må jeg kjøpe nytt:P Du er under 16, så det trenger du ikke å tenke på nå Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det er deans plugger aka t-plugger.. Jeg har bytta ut mange av stikkene på batteriene mine med dem der, samt laderen. Skal visst være mye bedre enn vanlige tamya stikk. Bill: Jeg hadde oppgradert searsene uansett. Noe annet du kan gjøre er å spare opp og kjøpe Laylax sitt Zero Trigger system. Da har du en rifle som kan holde veeeldig lenge. Any idea hvor jeg kan kjøpe lader til den? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 du modifiserer en normal lader: Klipp av tamyapluggen og koble på en deansplugg, finito Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 *trylle fram* Ta-daa! http://www.rc411.com/pages/howto.php?howto=41&page=1 Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe brukt utstyr eller må jeg kjøpe nytt:P Du er under 16, så det trenger du ikke å tenke på nå Jeg tenkte på vester, klær o.l. ikke gevær og våpen... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 du modifiserer en normal lader: Klipp av tamyapluggen og koble på en deansplugg, finito Tamyapluggen er den som sitter på fra før antar jeg da?! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 du modifiserer en normal lader: Klipp av tamyapluggen og koble på en deansplugg, finito Tamyapluggen er den som sitter på fra før antar jeg da?! Ja det er den hvite saken. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 og hvis jeg klarer og herpe den, er det dyrt for en ny på feks HH? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det må du nesten snakke med HobbyHuset om.. Men du skal bare klippe over ledningen og lodde på en ny plugg.. Til og med jeg greide det på et batteri, var ikke no stress Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Funker denne laderen til mitt batteri? Edit: Fant du åssen jeg kan bruke den laderen uten å lodde...må bare finne en måte å feste en ledning inn i "den hvite dingsen" En liten tegning Noen forslag? Endret 14. januar 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Look! Da har jeg satt inn batteriet og kolba, og fått på plass alle ledninger der de skal Kan leit nok ikke skyte, pga da kan jeg ødlegge heile saken Venter bare på bushingsa nå, så skal jeg gå på mechboxen også Edit: Kan den "sikring saken" (den i gull) ryke pga for stort batteri? Er det noe anna som kan ryke? Endret 14. januar 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 På min første G36 så røyk sikringen et par ganger.. Endte opp med at jeg fjerna hele dritten, så idag spiller jeg uten sikring på alle våpnene mine. Gjelder bare ikke å skyte hvis det kommer noen ulyder fra boksen.. Skal også prøve meg på å åpne en gearbox til helgen, så blir spennende å se om rommet blir forvandlet til et inferno av smådeler eller no Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Skal også prøve meg på å åpne en gearbox til helgen, så blir spennende å se om rommet blir forvandlet til et inferno av smådeler eller no Det går nok greit bare ta deg god tid første gangen.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) I dag rant det 12000 inn på konto. I dag bestiller jeg meg en MP5. EDIT: Jeg vil gjerne ha litt råd om hvordan jeg burde bestille fra UNCompany. UPS eller TNT? Hvordan betaler jeg med vanlig VISA? Endret 15. januar 2008 av Heilage Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 På UNC så tror jeg de kun tar Paypal hvis jeg ikke tar helt feil? Har aldri bestillt derfra, men mener å huske det. UPS eller DNT er ett fett, har best erfaring med UPS though. Kommer gjerne på døre 3-5dager etter at du har bestillt. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 På min første G36 så røyk sikringen et par ganger.. Endte opp med at jeg fjerna hele dritten, så idag spiller jeg uten sikring på alle våpnene mine. Gjelder bare ikke å skyte hvis det kommer noen ulyder fra boksen.. Skal også prøve meg på å åpne en gearbox til helgen, så blir spennende å se om rommet blir forvandlet til et inferno av smådeler eller no Hen går strømmen hvis du tar bort sikringa? Det er jo den som fører strømmen videre? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 De tar Money Wire og, er det det samme som vanlig bankkortbetaling? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Hen går strømmen hvis du tar bort sikringa? Det er jo den som fører strømmen videre? Sikringen er plassert mellom batteriet og gearboxen. Det man gjør er å klippe av sikringen, også lodde sammen ledningen der sikringen var tidligere. Eventuelt kan man legge nye ledninger, men det er altfor mye arbeid vil jeg tro. Heilage: Hvis du klikker deg tilbake noen sider til da jeg bestilte VSRen, så finner du en del spørsmål og svar rundt bestillingen der. Endret 15. januar 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 De tar Money Wire og, er det det samme som vanlig bankkortbetaling? Bankoverføring. Husk på at det er gebyr i begge ender, da slipper du å betale 20$ ekstra Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 De tar Money Wire og, er det det samme som vanlig bankkortbetaling? Bankoverføring. Husk på at det er gebyr i begge ender, da slipper du å betale 20$ ekstra Jeg opprettet likesågodt en PayPal-konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå