Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er deans plugger aka t-plugger..

 

Jeg har bytta ut mange av stikkene på batteriene mine med dem der, samt laderen.

Skal visst være mye bedre enn vanlige tamya stikk.

 

Bill: Jeg hadde oppgradert searsene uansett. Noe annet du kan gjøre er å spare opp og kjøpe Laylax sitt Zero Trigger system. Da har du en rifle som kan holde veeeldig lenge.

 

 

Any idea hvor jeg kan kjøpe lader til den?

Lenke til kommentar

Look! Da har jeg satt inn batteriet og kolba, og fått på plass alle ledninger der de skal :) Kan leit nok ikke skyte, pga da kan jeg ødlegge heile saken :p

 

Venter bare på bushingsa nå, så skal jeg gå på mechboxen også ;)

 

Edit: Kan den "sikring saken" (den i gull) ryke pga for stort batteri? Er det noe anna som kan ryke?

post-117435-1200343962_thumb.jpg

Endret av NothinDoin
Lenke til kommentar

På min første G36 så røyk sikringen et par ganger.. Endte opp med at jeg fjerna hele dritten, så idag spiller jeg uten sikring på alle våpnene mine.

Gjelder bare ikke å skyte hvis det kommer noen ulyder fra boksen..

 

Skal også prøve meg på å åpne en gearbox til helgen, så blir spennende å se om rommet blir forvandlet til et inferno av smådeler eller no :p

Lenke til kommentar
På min første G36 så røyk sikringen et par ganger.. Endte opp med at jeg fjerna hele dritten, så idag spiller jeg uten sikring på alle våpnene mine.

Gjelder bare ikke å skyte hvis det kommer noen ulyder fra boksen..

 

Skal også prøve meg på å åpne en gearbox til helgen, så blir spennende å se om rommet blir forvandlet til et inferno av smådeler eller no :p

 

 

Hen går strømmen hvis du tar bort sikringa? Det er jo den som fører strømmen videre?

Lenke til kommentar
Hen går strømmen hvis du tar bort sikringa? Det er jo den som fører strømmen videre?

Sikringen er plassert mellom batteriet og gearboxen. Det man gjør er å klippe av sikringen, også lodde sammen ledningen der sikringen var tidligere. Eventuelt kan man legge nye ledninger, men det er altfor mye arbeid vil jeg tro.

 

Heilage: Hvis du klikker deg tilbake noen sider til da jeg bestilte VSRen, så finner du en del spørsmål og svar rundt bestillingen der.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...