Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er fortsatt en JINIPENG utgivelse, og den forrige FAMASen deres var en LPEG (low powered electric gun) som var relativt dårlig. Cyma jobber også med en FAMAS som forhåpentligvis er uten metalpistolgrep og andre tullefeil, og uten å ha testet noen av JINIPENG sine utgivelser tror jeg at jeg holder en knapp på Cyma:)

Lenke til kommentar
Har mine mistanker om at det er utendlansk side med avdeling i Norge siden man kunne velge i språk. Siden har svart bakgrunn/grå og navnet er noe ala combat, mener jeg i alle fall å huske.

 

Tingen er egentlig at jeg ville kjøpe fra combatkit.no, men det blir så tungvint å komme seg fra leiren ned til Rena(postkontoret) siden det er oppkrav og ikke blir sendt opp.

 

http://www.armygear.com/ ?

Lenke til kommentar
Hos UNCompany har de mange forskjellige M4A1/M15A4. Hva er forskjellen? Noen av dem er latterlig billige, andre er mer normalt priset.

 

De som er latterlig billige er kinakloner, de som er normalt priset er våpen fra de "gode" produsentene. Men noen kinakloner er jo også ganske gode da.

 

Ca har lagd noen M4 til 100$..

Lenke til kommentar
Hos UNCompany har de mange forskjellige M4A1/M15A4. Hva er forskjellen? Noen av dem er latterlig billige, andre er mer normalt priset.

 

De som er latterlig billige er kinakloner, de som er normalt priset er våpen fra de "gode" produsentene. Men noen kinakloner er jo også ganske gode da.

 

Glemte å nevne at alle jeg nevnte var fra CA. :p

Lenke til kommentar
Ca har lagd noen M4 til 100$..

 

Er ikke det bare noe plastikk våpen da..?

 

Jo, men du sa at de som er latterlig billig er kinakloner... Men nå har de mer kjente merkene også begynt å lage billige våpen, sånn at de kan konkurere med kinaklonene..

Men tror nok jeg heller hadde kjøpt en metall Dboys rifle, enn en plastikk ca :p

Lenke til kommentar
Enda ikke fått noe respons fra softguns.no anngående bushingsa....

Sendte mail litt før jul, tar det ikke litt for lang tid?

Han tok en velfjortjent ferie fra 21.desember tror jeg.. Og denne uken har han vært på et kurs eller no, not sure..

Skal til han på Fredag, kan snakke me'n..

Nice, takker å bukker ;)

Kan du sende han en mail, eller send meg en PM med navnet ditt.

Han hadde fått inn noen bushinger, men er ikke sikker på om det var til deg eller til mekanikeren.

 

Er det systema bushings?

Lenke til kommentar

Den nye systema ptw mp5 a4en kan forhånsdsbestilles hos redwolf nå ;)

http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...il?prodID=23959

 

Den virker sykt digg!

 

"This MP5-A4 features a one-piece die-cut metal body that has been produced to realize an unimaginable levels of strength and durability"

 

koster 995$ som blir ca 6500kr levert i Norge (free shipping), må si det klør i fingra nå.

eneste kjipe er at den leveres med m90 sylinder :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...