Hotel Papa Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er da ikke så mye å spare på Jing Gong sniper istedet for Marui vel? Er jo oppgradering som koster penger Men når jeg rifla er omtrent like god som TM og koster 1000kr ++ mindre, så velger man gjerne den.. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Du trenger ikke en så stor silencer, kjøp heller en mindre en som i mine øyne vil se bedre ut... Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Longer is better her i gården Lurte litt på det Prime-settet med løp+silencer, anbefales det? Lenke til kommentar
KptSabeltann Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Longer is better her i gården Lurte litt på det Prime-settet med løp+silencer, anbefales det? SjekkDenne da edge:P Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 SjekkDenne da edge:P Do want! Om en måneds tid regner jeg med at jeg har MP5en. Sett at jeg bestiller neste uke. Det blir lang ventetid. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Den der var sykt nice. Dog hadde det passet bedre med laser, ikke flashlight. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 SjekkDenne da edge:P Do want! Om en måneds tid regner jeg med at jeg har MP5en. Sett at jeg bestiller neste uke. Det blir lang ventetid. Bestiller du Mandag neste uke, så har du den i slutten av samme uken. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Bestiller du Mandag neste uke, så har du den i slutten av samme uken. Typisk, lønna kommer på tirsdag. Kunne betalt med kredittkort da... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Bestiller du Mandag neste uke, så har du den i slutten av samme uken. Typisk, lønna kommer på tirsdag. Kunne betalt med kredittkort da... Samme gjelder nok Tirsdag.. Da jeg har bestillt på Torsdag, så har den senest kommet til meg på Tirsdag. Jeg vet ikke helt hvordan det er med juleferie og sånt borti der nå, men tror at det skal gå bra. Bestiller du tidelig på Tirsdag, så har du den kanskje på Fredag eller Lørdag. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ok. Hordan er det lettest å betale da? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg bruker alltid Visa.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Fikk en melding fra tollen i går der det står : Hei! Vi trenger ditt fødselsnummer for klargjøring av fortollingspapirer i horhondelse med en pakke du har mottatt fra Hong Kong. Fint om du kan ta kontakt med oss på TLF ********... Må jeg betale noe ekstra nå, å hvor mye? Edit: Fikk pakka for 2uker ++ siden... Endret 7. januar 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ville egentlig bare ha den her i mine innlegg, men kan nevne at jeg har hatt et par sånne jalla jalla softguns, og det er kos Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg vet at finishen er bedre på JGen enn det den er på TM.. Syntes ihvertfall jeg. Fikk bare skutt på en pappeske på 5m hold, men gleder meg til å få testa den..Har fått god kritikk! Hvor bestillte du din fra Evenrud? www.softguns.no Kan jeg spørre hvor mye du måtte ut med? btw: Skal du oppgradere den å bruke den som sniper, eller kjøpte du den bare for morro skyld ;P Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ærlig talt, så aner jeg ikke hvor mye den koster og hvor mye den er oppgradert Jeg sa bare jeg ønsket meg en 550fps Bolt Action rifle, men siden det er ganske nytt for eieren å ta inn kinakloner osv, så er det ikke alt som er sammenkjørt enda.. Men den skulle komme til uka, så det blir spennende og se håper den ikke blir alt for dyr hehe.. Kan komme med en liten update når jeg får den. Han skaffer ALT fra gunnerairsoft nå, så det er ganske sweet.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ville egentlig bare ha den her i mine innlegg, men kan nevne at jeg har hatt et par sånne jalla jalla softguns, og det er kos Jalla softguns kjøpt på markeder i Sverige og diverse steder i utlandet er det største problemet for sporten. De innehas av barn/ungdom som ikke er gamle nok og som bruker de uansvarlig. Et airsoftvåpen er en høyst virkelighetsnær replika av ekte våpen, og skal behandles som ekte våpen. De er langtifra ufarlige. (Sånn, måtte ha en liten utblåsning) Lenke til kommentar
KptSabeltann Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ærlig talt, så aner jeg ikke hvor mye den koster og hvor mye den er oppgradert Jeg sa bare jeg ønsket meg en 550fps Bolt Action rifle, men siden det er ganske nytt for eieren å ta inn kinakloner osv, så er det ikke alt som er sammenkjørt enda.. Men den skulle komme til uka, så det blir spennende og se håper den ikke blir alt for dyr hehe.. Kan komme med en liten update når jeg får den. Han skaffer ALT fra gunnerairsoft nå, så det er ganske sweet.. Du får si ifra om den er noe tess når du har fått testa bar 10en da Har lyst på den jeg og:) Har du tenkt til å kutte ned luft bremsa så du får mere fps? Har sett en del guider osv på internett sjø :!: Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ærlig talt, så aner jeg ikke hvor mye den koster og hvor mye den er oppgradert Jeg sa bare jeg ønsket meg en 550fps Bolt Action rifle, men siden det er ganske nytt for eieren å ta inn kinakloner osv, så er det ikke alt som er sammenkjørt enda.. Men den skulle komme til uka, så det blir spennende og se håper den ikke blir alt for dyr hehe.. Kan komme med en liten update når jeg får den. Han skaffer ALT fra gunnerairsoft nå, så det er ganske sweet.. Du får si ifra om den er noe tess når du har fått testa bar 10en da Har lyst på den jeg og:) Har du tenkt til å kutte ned luft bremsa så du får mere fps? Har sett en del guider osv på internett sjø :!: Hvis den er oppgradert, så trenger jeg nok ikke å gjøre det.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Blir jo litt meningsløst å oppgradere den utover 550 uansett da, hvertfall hvis man har tenkt å bruke den i NASF spill, da grensen der jo som kjent er 550 for snipere. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Fikk en melding fra tollen i går der det står : Hei! Vi trenger ditt fødselsnummer for klargjøring av fortollingspapirer i forbindelse med en pakke du har mottatt fra Hong Kong. Fint om du kan ta kontakt med oss på TLF ********... Må jeg betale noe ekstra nå, å hvor mye? Edit: Fikk pakka for 2uker ++ siden... Quoter meg selv jeg Endret 8. januar 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå