Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bestiller du Mandag neste uke, så har du den i slutten av samme uken.

Typisk, lønna kommer på tirsdag. :p

Kunne betalt med kredittkort da...

Samme gjelder nok Tirsdag.. Da jeg har bestillt på Torsdag, så har den senest kommet til meg på Tirsdag. Jeg vet ikke helt hvordan det er med juleferie og sånt borti der nå, men tror at det skal gå bra.

Bestiller du tidelig på Tirsdag, så har du den kanskje på Fredag eller Lørdag.

Lenke til kommentar

Fikk en melding fra tollen i går der det står : Hei! Vi trenger ditt fødselsnummer for klargjøring av fortollingspapirer i horhondelse med en pakke du har mottatt fra Hong Kong. Fint om du kan ta kontakt med oss på TLF ********...

Må jeg betale noe ekstra nå, å hvor mye?

Edit: Fikk pakka for 2uker ++ siden...

Endret av NothinDoin
Lenke til kommentar
Jeg vet at finishen er bedre på JGen enn det den er på TM.. Syntes ihvertfall jeg.

Fikk bare skutt på en pappeske på 5m hold, men gleder meg til å få testa den..Har fått god kritikk!

Hvor bestillte du din fra Evenrud?

www.softguns.no

Kan jeg spørre hvor mye du måtte ut med?

btw: Skal du oppgradere den å bruke den som sniper, eller kjøpte du den bare for morro skyld ;P

Lenke til kommentar

Ærlig talt, så aner jeg ikke hvor mye den koster og hvor mye den er oppgradert :p

Jeg sa bare jeg ønsket meg en 550fps Bolt Action rifle, men siden det er ganske nytt for eieren å ta inn kinakloner osv, så er det ikke alt som er sammenkjørt enda..

Men den skulle komme til uka, så det blir spennende og se :p håper den ikke blir alt for dyr hehe..

Kan komme med en liten update når jeg får den.

Han skaffer ALT fra gunnerairsoft nå, så det er ganske sweet..

Lenke til kommentar
Ville egentlig bare ha den her i mine innlegg, men kan nevne at jeg har hatt et par sånne jalla jalla softguns, og det er kos :)

Jalla softguns kjøpt på markeder i Sverige og diverse steder i utlandet er det største problemet for sporten. De innehas av barn/ungdom som ikke er gamle nok og som bruker de uansvarlig.

Et airsoftvåpen er en høyst virkelighetsnær replika av ekte våpen, og skal behandles som ekte våpen. De er langtifra ufarlige.

(Sånn, måtte ha en liten utblåsning)

Lenke til kommentar
Ærlig talt, så aner jeg ikke hvor mye den koster og hvor mye den er oppgradert :p

Jeg sa bare jeg ønsket meg en 550fps Bolt Action rifle, men siden det er ganske nytt for eieren å ta inn kinakloner osv, så er det ikke alt som er sammenkjørt enda..

Men den skulle komme til uka, så det blir spennende og se :p håper den ikke blir alt for dyr hehe..

Du får si ifra om den er noe tess når du har fått testa bar 10en da :p Har lyst på den jeg og:)

Har du tenkt til å kutte ned luft bremsa så du får mere fps? Har sett en del guider osv på internett sjø :!:

Lenke til kommentar

Du får si ifra om den er noe tess når du har fått testa bar 10en da :p Har lyst på den jeg og:)

Har du tenkt til å kutte ned luft bremsa så du får mere fps? Har sett en del guider osv på internett sjø :!:

Hvis den er oppgradert, så trenger jeg nok ikke å gjøre det..

Lenke til kommentar
Fikk en melding fra tollen i går der det står : Hei! Vi trenger ditt fødselsnummer for klargjøring av fortollingspapirer i forbindelse med en pakke du har mottatt fra Hong Kong. Fint om du kan ta kontakt med oss på TLF ********...

Må jeg betale noe ekstra nå, å hvor mye?

Edit: Fikk pakka for 2uker ++ siden...

Quoter meg selv jeg :p

Endret av NothinDoin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...