Gunfreak Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 det er det sikkert, men nå har jeg ikke fast lønn lengre, også skal jeg trappe ned med alt shiet jeg har, skal vel bare sitte igjen med WW2 og nam stuffet Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Har ingen lykter til salgs a? Endret 6. januar 2008 av EvenruD Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 har en M3 lykt til Pistoler, kan festes på alle pistoler som har rail under Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Tenkte mer på noe som dette: http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/...il?prodID=20695 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 har ingen større lykter bare M3'n Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) har en M3 lykt til Pistoler, kan festes på alle pistoler som har rail under Jeg har lyst på en slik M3 lykt til Hi-Capa'n (er ikke sikker jeg har råd, da). Hvilken farge er det på den? Red.: Er det KA? Endret 6. januar 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Ta resten over PM dere, så slipper vi å gjøre en mod sur Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg ønsker bare info om lykten, intet annen. Tror ikke mod har så mye å komme med. Men better safe than sorry, og alt det der. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 den er grå/sort og den er ekte fra insight, ikke replica Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Ikke mer salgs og kjøpsprat her. Ta det på PM. Lenke til kommentar
KptSabeltann Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Er det noen som har noe negativt om Denne eller? Det er en Jing Gong Bar 10:) Har litt lyst på den:P Noen som har noe positivt eller negativt om denne klonen?? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Får en sånn til uka, håper jeg blir fornøyd med den! Finishen på den er veldig bra, og den skal visst være en av de bedre sniper klonene.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Har du en TM G-Spec, eller tilgang til en slik at du kan sammenligne? Det hadde vært interessant å se hvor mye forskjell det er på de to, og om jeg har betalt unødig mye for TMen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg vet at finishen er bedre på JGen enn det den er på TM.. Syntes ihvertfall jeg. Fikk bare skutt på en pappeske på 5m hold, men gleder meg til å få testa den..Har fått god kritikk! Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hva tror gutta her om følgende liste: Samt Excel .20+134-gass fra sandefjord paintball? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Lyddemperen kommer antageligvis i veien for siktet, så du burde kanskje kjøpe ett høyere sikte, eller laser i tillegg. Lenke til kommentar
KptSabeltann Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg vet at finishen er bedre på JGen enn det den er på TM.. Syntes ihvertfall jeg. Fikk bare skutt på en pappeske på 5m hold, men gleder meg til å få testa den..Har fått god kritikk! Hvor bestillte du din fra Evenrud? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg vet at finishen er bedre på JGen enn det den er på TM.. Syntes ihvertfall jeg. Fikk bare skutt på en pappeske på 5m hold, men gleder meg til å få testa den..Har fått god kritikk! Hvor bestillte du din fra Evenrud? www.softguns.no Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er da ikke så mye å spare på Jing Gong sniper istedet for Marui vel? Er jo oppgradering som koster penger Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Slik da, kanskje? Blir vel å kjøpe to ekstra mags sammen med første payload av kuler og gass fra sandefjord. Blir CQB/suitgame-sak dette her Finnes det noen skulderhylster som tar P226 med laser påmontert? Endret 7. januar 2008 av edge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå