Cutthroat Bill Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Noen her som fikk Airsoft stæsj til jul? Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Du.. og det er feigt Vil ha HKC jeg og Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Du.. og det er feigt Vil ha HKC jeg og 5335973[/snapback] hvem snakka du til og hva et HKC Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Snakka til bill, og HKC er det jeg kaller Desert Eagle Hard Kick Chrome Pen ting Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Snakka til bill, og HKC er det jeg kaller Desert Eagle Hard Kick Chrome Pen ting 5336828[/snapback] Jepp, sure is... Fikk TM Desert Eagle Hardkick Chrome i julepresang Desverre er hele manualen på japansk, forstår jo ingenting. Heldigvis var det en del forklarende tegninger også. Edit: Ikke har jeg gass heller.... enda, Booyahahahahaaa... Endret 26. desember 2005 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Mulig jeg er helt freibone her nå, men kan du ikke skyte en gasspistol som vanlig springer da? IKKE SKYT MEG NÅR DU FÅR GASS HVIS E HAR FEIL! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 nei, gass pistoler bruker gass som driv middel.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 ikke mulig i det hele? trodde det var mulig jeg.. jaja.. men IKKE SKYT MEG! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) ikke mulig i det hele? trodde det var mulig jeg.. jaja.. men IKKE SKYT MEG! 5340411[/snapback] Jeg ingen planer om å reise til Kristiansund, så ta det med ro Jeg har prøvd å trekke tilbake sleiden, for å så skyte, men det er kun hammeren som beveger seg. Vet ikke om dette er så lurt... Edit: Trykkleif. Endret 26. desember 2005 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 best det Hvis det ikke funker er det sikkert ikke lurt*visdomsord* Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 best det Hvis det ikke funker er det sikkert ikke lurt*visdomsord* 5341027[/snapback] Aaakurat jaaa... Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Sitter her og lager litt lister på sandefjord, og lurte på om denne var noe tess: Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 hvor mye koster gass? desert eagel pistol og ammo? total sum? Må man kjøåe ny gass boks hvis den forrige blir tom? Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Sandefjordpaintball Der har de gass og kuler, også kjøper du desert eaglen på Redwolfairsoft. Redwolf ligger dog i utlandet(nærmere bestemt hong kong), og derfor blir det merverdighetsavgift mest sannsynlig, men det er fortsatt billigere en å kjøpe på sandefjord. Oppsumering: Pistol på Redwolf Kuler+gass på Sandefjord Paintball Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Min far skal handle gass til softgunnen min i morra, hva bør jeg velge? Det finnes så mye føler jeg, her er noen jeg har hørt om: 1. hfc134et eller annet 2. 22et eller annet 3. Green Gas 4. Red Gas 5. Vinter gass Jeg tviler på at jeg kommer til å få prøvd den ute i og med gradestokken viser under null. Men inne kan jeg få skutt på blink. Skyter igjennom gangen og inn på rommet mitt Takker ja til info om softgun ute i kulda. Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 hfc134 er den gassen som sliter minst på systemet, men med green gas kan du skyte ute(denne er beregnet på temper under 10 grader) Legger ved bilde av sandefjord paintball's "gass-barometer" som viser styrken på de forskjellige gassene. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Bildet var litt lite, klarer ikke å lese på flaskene. Edit: Hva med en link til Sandefjords Paintball klubb? Endret 28. desember 2005 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Sitter her og lager litt lister på sandefjord, og lurte på om denne var noe tess: 5345452[/snapback] hvis du skal bestille fra norge var det et fint valg, har samme våpen selv, men et ekstra mag ville nok ikke skade.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Min far skal handle gass til softgunnen min i morra, hva bør jeg velge? Det finnes så mye føler jeg, her er noen jeg har hørt om: 1. hfc134et eller annet 2. 22et eller annet 3. Green Gas 4. Red Gas 5. Vinter gass Jeg tviler på at jeg kommer til å få prøvd den ute i og med gradestokken viser under null. Men inne kan jeg få skutt på blink. Skyter igjennom gangen og inn på rommet mitt Takker ja til info om softgun ute i kulda. 5346041[/snapback] 134a gass er den du skal bruke, hust å ha på deg bestyttelses briler selv når du skyter på blink Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Min far skal handle gass til softgunnen min i morra, hva bør jeg velge? Det finnes så mye føler jeg, her er noen jeg har hørt om: 1. hfc134et eller annet 2. 22et eller annet 3. Green Gas 4. Red Gas 5. Vinter gass Jeg tviler på at jeg kommer til å få prøvd den ute i og med gradestokken viser under null. Men inne kan jeg få skutt på blink. Skyter igjennom gangen og inn på rommet mitt Takker ja til info om softgun ute i kulda. 5346041[/snapback] 134a gass er den du skal bruke, hust å ha på deg bestyttelses briler selv når du skyter på blink 5347117[/snapback] Safety first Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå