Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PTW-girboksen er vist ustabil, og mens noen er veldig fornøyde med sin PTW har andre opplevd at 7 stk har brutt sammen på ett enkelt spill. Jeg er ikke alene om å mene at en PTW ikke er verdt prisen kontra en godt oppgradert AEG. Finnes jo også girbokser som har raskt fjærbytte, men kommer i farten ikke på annet enn MG girbokser, men ICS sin todelte girboks gjør det også lettere å bytte fjær.

Lenke til kommentar
Noen som har noen bra eller dårlige erfaringer med www.airsplat.com. Er dette en sikker side?

Er vel en av USA's største sider. JA, den er sikker. Har ikke bestilt derifra heller.

Bestill heller fra HK, UNC, RedWolf etc.. er vel omtrent lik frakt fra HK som USA?

hah! in your dreams!

frakt er definitivt billigere fra Hong Kong, fra USA havner du lett på like mye frakt som verdien av det du kjøper.

Lenke til kommentar
PTW-girboksen er vist ustabil, og mens noen er veldig fornøyde med sin PTW har andre opplevd at 7 stk har brutt sammen på ett enkelt spill. Jeg er ikke alene om å mene at en PTW ikke er verdt prisen kontra en godt oppgradert AEG. Finnes jo også girbokser som har raskt fjærbytte, men kommer i farten ikke på annet enn MG girbokser, men ICS sin todelte girboks gjør det også lettere å bytte fjær.

Er ikke de nye PTW MAX bedre en de forrige da? å selve geværet må da være langt mer solid en vanlige aeger?

Edit: Når googla jeg litt, og må si jeg omtrent bare finner positivt om de, alle virker jo å være strålende fornøyde med de..

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

Elling har en slik gearbox til M4 nå hvis jeg ikke tar helt feil..

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt lyst til å begynne med airsoft, men jeg mener å huske at noen sa at det ikke er vits i å begynne med en sniper rifle, noe jeg har mest lyst til å ha. Er dette sant eller ikke?

Om det er, lurer jeg litt på å starte med en SMG av noe slag (Helst en UMP) med en sidearm, slik at jeg også har et secondary når jeg går til innkjøp av rifle. (Som da vil bli en TM VSR-10 G-SPEC, pure sexyness)

Hva tror folk?

Lenke til kommentar

Kommer jo helt ann på åsn person du er..

Hadde du nettopp tatt sertifikatet til bil, så ville de fleste ha frarådet deg å starte med en Ferrari :p

Skal du opperere med maks fps, så kan du gjøre mye større skade ifh til hvis du kjører en stock M15A4.

Personlig ville jeg aldri i verden kjøpt en UMP pga magasinene.. Har ikke sett mange vester som tar de magasinene, kanskje det går med P90 lommer?

MP7en som er ute nå syns jeg er skikkelig sexy, og den går ganske bra til å være et så lite våpen.. Skulle jeg hatt et lite våpen nå, så ville valget falt på en MP7 fra marui..

Lenke til kommentar

hvis han har systema PTW gearbox har han nok resten av våpnet også siden gearboxen er unik for dette våpnet.

Lenke til kommentar

hvis han har systema PTW gearbox har han nok resten av våpnet også siden gearboxen er unik for dette våpnet.

Nei, todelt gearbox var det jeg mente..

Lenke til kommentar
EvenruD, har du funne noen vester som tar G36 mags? Finner ingen :p

Den tyske webbingen gjør det..

www.flecktarn.co.uk

www.asmc.de

Sjekk der..

Ellers skal noen av de norske vestene også ta G36 magasiner, tror jeg..

Jeg bruker den tyske webbingen nå og er veldig fornøyd med den. Billig er den også.

Lenke til kommentar

Hei. jeg lurer på hvordan dere meg jeg våpen får lada batterine deres jeg? De pinnene som skal inn i stikk kontakten går jo rett ut fra selve adapter tingen så det er jo umulig og få putta den inn i kontakten? tegner et bilde jeg så dere forstår lettere.

post-142997-1199313862_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nei, todelt gearbox var det jeg mente..

Det stemmer, en PGC Pro-Win.

Fikk sjansen til å kjøpe en billig en som var nesten ubrukt, men har ikke noe våpen å putte den inn i så jeg sparer den til en senere anledning.

Ern'te no armalite kar, shø.

Med PTW får du helt klart mange fine ting du ikke får i en vanlig AEG, som bolt release og at den slutter å skyte når magasinet er tomt. Dessuten er den dimensjonert som real steel og girboksen er mer holdbar enn f.eks. en V2 girboks.

Men verdt 1500 dollars er den vel neppe om du bare er ute etter en god M16/M4 å spille med.

Lenke til kommentar
Hei. jeg lurer på hvordan dere meg jeg våpen får lada batterine deres jeg? De pinnene som skal inn i stikk kontakten går jo rett ut fra selve adapter tingen så det er jo umulig og få putta den inn i kontakten? tegner et bilde jeg så dere forstår lettere.

Prøv en slik en, finnes ofte langs veggene.

post-17250-1199316955_thumb.jpg

og hvis pinnene er flate så finnes det forlengelses-stykker som gjør at den passer i vanlige kontakter med jording,

britisk til euro-socket eller noe sånt heter det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...