PapaDon Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) G36c kit? Vet ikke om noen militære som bruker C utgaven, men SAS i COD4 bruker den... Endret 21. desember 2007 av Pellepirat Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 G36k,c whatever Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Norske KJK bruker G36KV. Titt på feks militaryphotos:) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Fant ut at det er en politistyrke i Storbritania som bruker G36c. De har et vanelig kit som ligner på noe ala SEALS. Jeg skal satse på wood kit, så noen som brukte det og, så ganske bra ut! Endret 21. desember 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hvorfor ikke tysk? Må innrømme at BDU buksene er no helt sinnsykt digge å gå i... Fikk bukser, jakke og spade i dag Webbing og goretex to go.. Lenke til kommentar
DeHawk89 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hei! jeg har tenkt å bestille airsoft gun(gass) og rifle(El) og lurte på disse er brukbare som første våpen. STILawman AirSoft Gun: https://buyfuture.secure.flexiweb.no/productview/158901/ G36 AirSoft Rifle: https://buyfuture.secure.flexiweb.no/productview/19379509/ skal også kjøpe Drum Mag.: https://buyfuture.secure.flexiweb.no/productview/20024929/ Brukbart oppsett? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Pistol: Helt OK Rifle: Suger Magasin: Bra Anbefalt rifle: https://buyfuture.secure.flexiweb.no/productview/19421632/ Evt denne: https://buyfuture.secure.flexiweb.no/productview/20017835/ Forskjellen er at den siste er en klon av Tokyo Marui (annerkjent merke), derfor mye billigere, mens den øverste jeg linket til er produsert av Classic Army. Jeg har nå min andre G36 fra Classic Army, og er stor fornøyd! Men vet at det er andre som har hatt stor suksess med Jing Gong sin som koster 1000kr mindre. I airsoft gjelder; Du får det du betaler for. Pistolen er helt O.K, men ikke noe proffene ville brukt Lenke til kommentar
DeHawk89 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Takk for vurderingen EvenruD hvor mye suger G36'en fra well?:S har ikke så mye penger og jeg skal kjøpe 2 av pistolen(skal gi den ene bort som gave) har ikke nok til en bedere før til sommer'n:'( Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Den suger ganske mye ifh til de vi "kule" gutta spiller med Står at den gjør rundt 100fps, Classic Army sin gir rundt 310-320 og Jing Gong sin tror jeg gjør godt over 350fps. Well'n har også en SKIKKELIG plastikk feeling.. Så spar heller sammen noen penger til sommern og kjøp deg en skikkelig AEG. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Noen som har bestilt noe og har erfaring med airsplat.com eller? De har CA M15A4 til 30 dollar billigere enn på UN blandt annet, og det står at det er free shipping. Noen som veit om det gjelder hit til Europa også? Er det forresten noen sjapper som setter lavere pris på pakka sånn at man slipper å betale momsen om man vil det? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er det forresten noen sjapper som setter lavere pris på pakka sånn at man slipper å betale momsen om man vil det? Siden det er ulovlig, så tviler jeg sterkt på at annerkjente butikker som Uncompany, Redwolf og WGC gjør sånt. Men handler du fra private eller mindre butikker på feks ebay, så kan du være heldig å få selger til å skrive en lavere pris på pakken, evt sende den som gave.. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) hvor selge min softgun? og eventult hvor mye? er som ny. EDIT: er en WA Colt M1911A1 Endret 29. desember 2007 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Uncompany har valg når du bestiller om du vil at de skal sette ned verdien på varene (for tollerne). Men merk; det er ikke lovlig Lenke til kommentar
I_LOVE_USA Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Bode unc og gunner airsoft gjør det. De gjør sikkert det andre steder og. jeg har aldri opplevd at de nekter på det. Kun en gang når jeg skulle kjøpe en hjelm men da kjøpte jeg et annet sted. Fikk foresten G36C`n min fra gunner i dag Er på lading nå Lenke til kommentar
KptSabeltann Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som har noen bra eller dårlige erfaringer med www.airsplat.com. Er dette en sikker side? Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Noen som har noen bra eller dårlige erfaringer med www.airsplat.com. Er dette en sikker side? Er vel en av USA's største sider. JA, den er sikker. Har ikke bestilt derifra heller. Bestill heller fra HK, UNC, RedWolf etc.. er vel omtrent lik frakt fra HK som USA? Endret 30. desember 2007 av Blaxtro Lenke til kommentar
KptSabeltann Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som har noen bra eller dårlige erfaringer med www.airsplat.com. Er dette en sikker side? Er vel en av USA's største sider. JA, den er sikker. Har ikke bestilt derifra heller. Bestill heller fra HK, UNC, RedWolf etc.. er vel omtrent lik frakt fra HK som USA? For det står at det er fri frakt på det jeg skulle kjøpe skjønner du:P Vet du om det også angår sendinger til europa? Jeg fant ikke noe om det:P Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hva tror folket om Western Arms Infinity *blabla*? http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=9620 Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Noen her som har testa Systema PTW MAX riflene? virker utrolig digg. Kan jo omtrent bytte mellom full auto og semi sniper mens man spiller... tar jo 10sek å bytte mellom m130 og m150 for eks. Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 US sider som har fri frakt er kun innen USA om ikke annet står oppgitt. Western Arms er knall, spess SCW 3 (siste versjon gasssystem). Liker ikke infinity ol. selv. Systema er vel guden over alle AEG'er. Er nesten billigere å kjøpe en vanlig + en semi-sniper, men det er smak og behag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå