I_LOVE_USA Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Her er sporinga mi fra en pakke som jeg har bestilt. Betyr det at de har prøvd og levere den og tatt den med tilbake til Oslo når de ikke fikk tak i meg? De har jo ikke ringt eller noen ting da? virker rat om de skal kjøre helt til Gjøvik fra Oslo med en pakke de prøver og levere og når de ikke får tak i meg ringer de ikke eller noen ting de bare drar tilbake? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Er det FedEx? Ring dem... Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Er det FedEx? Ring dem... Hvis du ser på bildet, så står det fedex nederst Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Har nå motatt Dette rødpunkt siktet. 2 spm; Hvor langt fremme på railen skal det sitte? Når jeg har strammet sikte ringen rundt geværet og railen henger det ikke helt fast, men beveger seg en del frem og tilbake, hvordan fjerne dette? Har foresten dette geværet. Lenke til kommentar
I_LOVE_USA Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Er fedex ja. Er det noen som har et nr til de som leverer ut pakkene i norge? eller et annen nr som hadde vært passende og ringe? vil helst ikke ringe til USA siden jeg ikke syntes engelsken min er bra nok Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Da fikk jeg en telefon hjemmefra om at jeg visstnok hadde fått en pakke, så da blir det hagletest på fredag Blir vel til at jeg skyter inn Berettaen min da også, er så my greiere når jeg kan rusle ut i hagen og skyte litt, fremfor å rusle ut i bakgården her i Oslo og erte på meg bekymra naboer og politiets innsatsstyrke Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Edit: Glem alt snakket om CA M15A4 & VFC HK416 Jeg har så og si bestemt meg for en VFC Scar Light Gen.III (sort). Noen som har noen erfaringer med denne rifla? Den får uhemmet skryt på samtlige sider jeg har sjekket. Hvor mange fps har den out of the box? Står forskjellig etter hvor du bestiller den... Og hvilket sikte er "best" å bruke på denne? Red dotja, men det finnes jo 7000 forskjellige. Og hvilket batteri anbefales? Quoter meg selv i håp om at Gunfreak/Psi og andre som har peiling muligens tar seg tid til å svare Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Mer toskskap Hva er det folk som gjør slike tåpelige ting egentlig tenker på? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Mer toskskapHva er det folk som gjør slike tåpelige ting egentlig tenker på? Personlig kunne jeg tenkt meg mye strengere regler for kjøp/salg/eierskap. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) @rødpunkt så kan du sette det akkurat hvor det passer deg fordi det er ingen eyerelif på et rødpunkt. Om det slingrer frem og tilbake (i lengderettning av våpen?) er det bare å stramme til (skruene (som går på tvers) skal vel settes inn i hakkene på risskinnen slik at den bli sittende fast skikkelig fast). @vice reglene er strenge nok, men ikke håndhevingen... Endret 20. desember 2007 av Pellepirat Lenke til kommentar
lain Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=191384 pån igjen. Skjøt på skolebarn med softgunPolitiet: - Dette er svært alvorlig Ender vel med at sånne idioter får lovverket til å bli enda strengere. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Huff, jeg leste nettopp om det der i Fedrelandsvennen. Jeg blir ltt paff av slike idioter. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Fyren fra www.softguns.no sa han skulle bestille Systema 6mm Oilless Brushings for meg på nyåret Grei fyr! Lenke til kommentar
I_LOVE_USA Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Da ligger min jeg G36C på gardemoen. Håper jeg får den før jul Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) @vice reglene er strenge nok, men ikke håndhevingen... Slik de er nå er det jo i praksis umulig å håndheve. Jeg synes det kunne vært greit om man faktisk måtte søke politiet om tillatelse for kjøp og import. Våpen som blir tatt på grensa uten slik tilltelse bør beslaglegges og importør evt. bøtelegges. Selfølgelig vil slike strenge regler også ha negative sider, men det er hvertfall bedre enn et totalforbud som jeg ser for meg er eneste alternativ så lenge det finnes idioter som stadig misbruker dette. Endret 20. desember 2007 av Vice Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Du MÅ søke tilatelse for salg og import som selger av softguns, men det blir ikke håndhevet skikkelig av noen. Dessuten er det ikke softguns.no og wasteland som er det største problemet, men torgselgere og annet pakk som selger springere. De har ingen tillatelse og selger til alt og alle... Edit: Jeg misforsto hva du mente men forstår nå Jeg er helt enig med deg, men det vil kreve alt for mye krefter fra tollmyndighetene og de håndhever ikke tolllovene slik som det er allerede. Endret 20. desember 2007 av Pellepirat Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Endelig fant jeg noen som har spesialisert seg litt på vester ol. tilpasset P90: thevestguy. Og det ser omsider ut som om jeg kan få rota sammen et korrekt SG-1 kit Da mangler vi bare Visa da =/ Endret 21. desember 2007 av Iceman™ Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Er det noen som spesielle måter for å ha shemag som skjerf? Har oppnådd rimelig tåpelige resultater... kanskje bare kjøre trekantet? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Er det noen som spesielle måter for å ha shemag som skjerf? Har oppnådd rimelig tåpelige resultater... kanskje bare kjøre trekantet? Her er den måten jeg pleier å ha det, hvis jeg skal sette den opp: http://www.actiongear.com/agcatalog/shemagh.html Ellers pleier jeg bare å ha det som et vanlig skjerf, til beskyttelse av tenner osv. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Noen som tilfeldigvis har et bilde av et G36c kit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå