Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Shame on me... :)

i pakken til bateriet, lå det jammen meg ikke en sån som gjør engelsk til norsk kontakt :blush:

satte på bateriet i dag tidlig, (før 8). da lyste "charging" nå gjør det ikke.. det betyr at det er ferdig ladet, sant?

får skaffe meg en skikkelig kamera å legge ut bilder :)

ja, jeg er fornøyd..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er det gått 2 arbeidasdager(bestilte på søndag) siden jeg bestilte og varen er ikke en gang sendt fra gunnerairsoft enda :thumbdown:

Du skal ikke ha så høye forventinger fra han. En gang så ventet jeg 3.5 uker på å få et gevær + noen smådeler..

Han er MYE mindre enn de store hk sjappene, og pågangen er helt sykt.. Så mannen har mye å gjøre, samt det er sikkert julerush i posten nå..

Lenke til kommentar

Såppas ja. Jaja da får jeg bare vente og håpe da ;) Men etter det jeg har lest så har jeg oppfattet butikken som en seriøs forhandler. Har ikke lest om folk som ikke har fått det de har bestilt osv. Så lenge jeg får det jeg har bestilt innen noen uker jeg så er jeg fornøyd har det ikke travelt men det er jo aldri morro og gå og vente på sonne ting og stadig komme til tom postkasse så det er i allefall greit og være forbrdt på at det kan ta litt tid. Men når det tok 3,5 uker hus deg hvor lang tid tok det før den ble sendt da? og fikk du sporingsnr?

Lenke til kommentar

Husker ikke hvor lang tid det tok før det ble sendt. Men siden den gang så har han blitt mye mer effektiv tror jeg, fått større lager og flere hjelpere.

Sporingsnr kan du sende og spørre om hvis du ikke får det.

Men når jeg bestiller fra RedWolf, så pleier det å ta 1-2 dager før varene blir sendt. Er bare fordi de sender med ekspress at det tar så sykt kort tid noen ganger..

Lenke til kommentar

Jeg ble sjokkert over hvor fort pakka fra UN kom fram med UPS.

Den ble sendt fra HK fredag kveld, og var innom Dubai, Køln og Malmø før den plutselig var i Oslo mandag morgen.

Sånn til sammenligning brukte DHL halvannen uke på å få ei pakke til meg sist jeg bestilte derfra.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

Etter litt knegne julegaver, hadde jeg plutselig 1000kr mer enn jeg trodde, så jeg bestiller oppgraderinga til min TM G36c i mårra :D

Kommer sikkert med noen spørsmål under veis, om hvordan man gjør ditt og datt så, håper noen vil svare :roll:

Skal bestille "Airsoft guide 2" fra Sandefjord, så det skal nok gå greit :)

Endret av NothinDoin
Lenke til kommentar
Jeg ble sjokkert over hvor fort pakka fra UN kom fram med UPS.

Den ble sendt fra HK fredag kveld, og var innom Dubai, Køln og Malmø før den plutselig var i Oslo mandag morgen.

Sånn til sammenligning brukte DHL halvannen uke på å få ei pakke til meg sist jeg bestilte derfra.

Sist jeg fikk pakke fra DHL så brukte de 4 dager :p

Kommer sikkert litt ann på når pakken blir postet, og om den kommer direkte med flyene eller havner i kø etc.

Lenke til kommentar

Stort sett alle våpen har en eller annen form for oppgraderingsguide på nettet, men det trengs stort sett ikke ettersom alle girbokser fungerer likt og bare skilles på grunn av ulike dimensjoner på deler OSV. Det eneste man kan trenge hjelp til i utgangspunktet er takedown:)

Lenke til kommentar

Både siliconfett og lithiumfett (girfett) kan kjøpes i norge på feks biltema. Treadlock er en type lim som gjør at skruer og slikt ikke skrur seg selv ut, dette kan nok også kjøpes i norge, men er ikke nødvendig på samme måte som fettet. Silikon og lithiumfett er begge deler veldig nødvendig når du driver med girboks fordi du må smøre bevegelige deler (dog ikke for mye).

Lenke til kommentar

Du finner det i katalogen i allefall, kommer i store kar:) Og nei du bør ikke bruke silikonfett på girene fordi silikonfett ikke er like varig og smører like bra som annen type fett. Den eneste grunnen til å bruke silikonfett er fordi det er noen plastedeler (som stempel og O-ring) som må smøres og da kan man ikke bruke petroliumsbasert smøring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...