Hotel Papa Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg hadde et ELCAN sikte før som var opplyst.. Jeg brukte aldri lysene for å si det slik, fordi når det blir mørkt så følte jeg at lysene stjal litt av oppmerksomheten da jeg så gjennom det. Pleier å skifte til jernsiktene når det blir mørkt uansett.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Jeg tror jeg driter i å sende kikkerten tilbake. Spilte ett par timer i dag med broderen, og lyset ble selvsagt aldri påskrudd. Noen av nivåene fungerer sånn noenlunde fremdeles, så om jeg skulle spille i mørke en dag så skulle det ikke være noe kjempeproblem uansett. Endret 8. desember 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 hva er galt? ringte i går og betalte ekstra 814 kr, og den skulle da være her mandag. sporet den på UPS, står fortsatt "det er bedt om at pakken holdes(...)må betales før utlevering(...)" når de brukte 2 dager på å få den fra HK, borde de F*** meg klare å sende den fra Oslo til Lillestrøm på 2 dager!? eller er det ikke registrert at jeg betalte? kanskje jeg må ringe å purre? en ting til, dro til Strømmen storsenter i dag, og kjøpte 3000 0,2 BB's til 250 kr. er ikke det dyrt? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Spørs hvilket merke.. Men siden det var på Strømmen, så regner jeg med at du kjøpte dem på armyshop? De er 4 leddet som selger kuler, altså HK > DK > Softguns.no > Army Shop, så for at alle skal tjene på det så blir det litt dyrere.. I klubben vår så betaler vi 150kr for 3000kr excel kuler tror jeg Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Vi betaler 200kr for 6000 Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 hvor? visste det var dyrt! Spørs hvilket merke.. Men siden det var på Strømmen, så regner jeg med at du kjøpte dem på armyshop? De er 4 leddet som selger kuler, altså HK > DK > Softguns.no > Army Shop, så for at alle skal tjene på det så blir det litt dyrere.. I klubben vår så betaler vi 150kr for 3000kr excel kuler tror jeg armyshop ja.. excel og.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Vi betaler 200kr for 6000 Hvilken klubb er du fra? Vipers? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Dere får vel ganske fine priser fra HH ja Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Noen andre steder i Norge jeg kan kjøpe/bestille billige kuler?? Synes ikke det er vits å bestille kuler fra utlandet. Endret 8. desember 2007 av blaxtro Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Jge får også 6000 for 200kr....Kjenner en som har rabatt som kjøper for meg (på HH) Endret 8. desember 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Når vi er inne på kuler, hvilke(t) merke/merker er best? Red.: Litt flere skrivefeil nå, så er vi igang! Endret 8. desember 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Vi har saktopp avtalen med HH nå, men vi har en avtale med RW Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Når vi er inne på kuler, hvilke(t) merke® er best? Red.: Litt flere skrivefeil nå, så er vi igang! Det tror jeg det er ganske mange forskjellige meninger om. Men de fleste bruker Excel.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg bruker Excel fordi prisen og kvalitet er grei, men jeg mener å ha lest i tråden her de ligger et stykke unna toppen kvalitetsmessig. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg bruker Excel fordi prisen og kvalitet er grei, men jeg mener å ha lest i tråden her de ligger et stykke unna toppen kvalitetsmessig. ICS og Goldfire eller hva det heter skal visst også være ganske bra. Har egentlig ikke satt meg inn i den debatten, Pellepirat på forumet her vet bedre. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 går jo å bestille 18.000 Gold Fire til 400 kr på sandefjord paintball? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er ikke det litt for billig? Lenke til kommentar
I_LOVE_USA Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Da Har jeg tengt til og bestille min første aeg Men først ville jeg bare høre etter om alt passer sammen og om det er noe mere jeg burde ha med? setter pris på alle innspill som kommer før jeg bestiller G36C 6.04 barrel element 210% power spring (muligens m35 fjær i steden?) Element full tune up kit for ver.3 (300%) TM 1000 motor Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er ikke det litt for billig? Om det er for billig for deg så er det jo ingenting som stopper deg fra å ikke kjøpe dem... http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...products_id=796 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå