Hotel Papa Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 M4, gå for ca sin M15A4 Carbine.. Går som ei kule, drit bra våpen! Sørg bare for å skifte hopup gummi, så har du et glimrende våpen med MANGE muligheter. Classic Army eller Tokyo Marui er the way to go. Ellers skal Jing Gong, Cyma og Dboys ha noen greie våpen. Men som newbie våpen, kjør safe og velg enten CA eller TM.. UNC og RW er to gode butikker fra HK, fra Norge så har softguns.no noen gode tilbud! Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Classic Army M15 er et fint kjøp. Om du vil bruke lite penger er en fullmetall dboys M4 ris eller en Jing Gong (plastkropp, Tokyo Marui kopi) bra kjøp. Kloner kan du kjøpe på Rsov eller gunnerairsoft, CA på UNC, WGC eller redwolf Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Noen her som har testet/eier ett Systema-våpen? De virker som meget gode (og dyre) våpen. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 uff ja, softguns.no har jo et til 11-12k. orker ikke en gang å tenke på å kjøpe det.. evt skaffe bedre jobb har heller ikke testet den Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Systema PTW våpen har en egen type girboks som er totalt overlegen en normal AEG girboks. Hadde jeg vært rik og synes det var vært det hadde jeg skaffet en Har dog ikke testet en jeg heller... Endret 4. desember 2007 av Pellepirat Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Noen som vet om et smart sted å kjøpe billige mollelommer? WGC har greie priser og ebay har noen fine tilbud, men om noen vet om et annet sted der det er billigere (uavhengig av kvalitet) så tut! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 11.000 er litt i overkant av mye for et airsoftvåpen, ja, men fy så moro det hadde vært å hatt en slik. Sjekket TNT igjen nettopp ... og G-Specen min ligger i Oslo allerede. :o Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Noen som vet om et smart sted å kjøpe billige mollelommer? WGC har greie priser og ebay har noen fine tilbud, men om noen vet om et annet sted der det er billigere (uavhengig av kvalitet) så tut! Tror ikke du finner noen billigere steder enn Ebay og RW Du kan kjøpe chestriggen min? Endret 5. desember 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) hehe, er ikke mye low drag (skal lage et sniper beltekit) med en PC men ellers takk. Ser at WGC og de andre butikkene mangler mange av de tinga jeg trenger så jeg blir nok nødt til å bestille småting rundt omkring. Huff det bli nok mye fraktkostnader til slutt... Ellers så husker jeg å ha funnet pakker med mollelommer på Ebay tidligere, med 2 stk multilommer og 2 stk M4 lommer + noe andre greier til en slikk og en ingenting, finner de selvfølgelig ikke igjen. Klart det ikke var alt for pene lommer og ikke noen sinnsyk kvalitet heller, men sømmer kan fikses og ting kan males eller møkkes til det ser bra ut Endret 5. desember 2007 av Pellepirat Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Mange MOLLE lommer på PCen da Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Om du selger meg mollelommene ved siden av og eventuelt slenger med vesten gratis, så snakker vi potet! Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Hei. hvordan sporer jeg pakken jeg bestilte fra UNC? betalte med PayPal hvis det har noe å si.. Endret 6. desember 2007 av blaxtro Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Du bør ha fått et sporingsnr over mail.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg fikk det omtrent to dager etter betalingen. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 OK, da får jeg det nok i morgen visste ikke det tok dager.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Sendte over de resterende 20$ som banken til UN slukte da jeg sendte penger første gangen, sjekker mailen mer eller mindre konstant etter beskjeden om at ordren er sendt nå. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Fler enn meg som mener tråd starter burde gi første innlegg en liten update? tråden heter til og med "........Les første post" synes ikke første post er så "fakta rik" som den burde være. har sendt PM til han flere ganger, og sagt han kan spørre her i tråden for tips til hva han kan skrive. men den trenger helt klart en oppdatering, enige? Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) SATAN!!! det ringte en svenske fra tollen.. "hej er Espen H hemma?.." vi har en pakka til honnom fra HongKong.." sa jeg var svært opptatt og han skulle ringte tilbake senere.. hva vil han?? ikke ta pakka mi????? edit: har noen av dere blitt ringt opp av tollen? hva skjedde? er litt fortvilet nå... Endret 6. desember 2007 av blaxtro Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg ble en gang ringt opp, men det var av FedEx fra gardermoen eller no.. Sa bare at pakken var litt forsinket og at den kom utpå ettermiddagen Lenke til kommentar
painthawk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 SATAN!!! det ringte en svenske fra tollen.. "hej er Espen H hemma?.." vi har en pakka til honnom fra HongKong.." sa jeg var svært opptatt og han skulle ringte tilbake senere.. hva vil han?? ikke ta pakka mi????? edit: har noen av dere blitt ringt opp av tollen? hva skjedde? er litt fortvilet nå... tror ikke det er noe problem, i verste fall må du betale moms (hvis prisen er over 1000 kr må du betale 25% av totalverdi. så 1000kr=1100kr hvis du teller med moms). hvis han anklager deg for å svindle de, kan du bare si at du ikke hadde noen anelse om at de sendte varene med regningen under 1000norske kroner, da har de ingen rett til å holde tilbake varen. kan også si at du bare betalte 900 kr for den (ikke mer en 999) då får du den uten å betale moms / merverdi, men med en risikio at de kan finne ut, selv om den er svært liten quote blaxtro: "hej er Espen H hemma?.." eller du kan bare si at du ikke er funskjonshemmet og si til han at du ikke akseptere å bli snakket til på den måten der, og hvis han ringer igjen vil du anmelde han =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå