Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

ok, når kan jeg forvente pakken??

 

håper da den kommer før jul.. er jo litt koselig og pakke opp en haug med harde pakker på julaften :)

Jeg fikk e-post fra UNC i dag om at G-Specen min har blitt sendt med TNT. Jeg klikket meg så inn på TNT.com, og fylte inn avsender og mottaker info, også fikk jeg opp tid jeg kunne regne med å få pakken. 10-11 desember, ca en uke med andre ord. Men som Pellepirat sier, så kan det ta litt lengre tid i juletidene. Jeg tror (les: håper) uansett vi får varene våres før jul. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skolisse!?

 

jaja, bestilte før jeg så disse innleggene, den med link til reim.

 

bestilte da "Classic Army Mag-M16 Series 6pcs/set" disse passer vel også til m15a1 VN? hvis ikke brukte jeg 70$ på ingenting..

 

bestilte også en billig reim, da det var den eneste jeg fant som var in-stock. "KM-Sling-M16-BK"

 

http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=4147

 

får håpe at både magasinene og reima passer M15A1 VN.. dere vet kanskje? :)

Lenke til kommentar

yesssss :new_woot:

 

var litt redd jeg brukte 100$ på ingenting, da måtte jeg eventuelt kjøpe et nytt våpen som passer til bursdag. da unner jeg meg nok en ny en uansett :)

 

 

:)

 

 

edit: for å unngå dobbelpost, spør jeg her:

 

Jeg bor i lillestrøm, og lurer på hvilken klubb jeg burde melde meg inn i. vil kjøre maks 5 mil da.. håper det er noen i nærheten :)

 

Jeg har ikke meldt meg inn i en klubb enda, for jeg synes ikke jeg har hatt godt nok utstyr, men nå kjøpte jeg da CA wep og 7 mags..

 

en ting, har hørt om airsoft spillere som bruker maaange tusen på kits. opptil 20.000 kr per kit!

Da jeg synes det er litt mye med 20.000 for et kit velger jeg å kjøpe noe billigere. trenger ikke mange kit, holder med 5k per kit.

 

Krever klubber at du har mange/fulle kits, til flere tusen?`

 

er ikke sikker på om jeg skal melde meg inn, får tenke på det. men det er en god start å finne ut hvilken klubb :)

Endret av blaxtro
Lenke til kommentar
Blir snart 18 og har begynt og snuse litt på airsoft igjen. Ser etter en M4 med pris på mellom 1500-2500 eller noe. Anbefalinger? Hva slags merker er gode? Hva burde man se etter etc? Hvilke nettbutikker er gode? Sett en del på uncompany og redwolfairsoft.

 

Dette er sikkert besvart opp og ned 100 ganger før, men jeg gidder rett og slett ikke å lese gjennom en tråd på nesten 380 sider. :p

Quoter meg selv jeg, havna nederst på forrige sida.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...