Cutthroat Bill Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 ok, når kan jeg forvente pakken?? håper da den kommer før jul.. er jo litt koselig og pakke opp en haug med harde pakker på julaften Jeg fikk e-post fra UNC i dag om at G-Specen min har blitt sendt med TNT. Jeg klikket meg så inn på TNT.com, og fylte inn avsender og mottaker info, også fikk jeg opp tid jeg kunne regne med å få pakken. 10-11 desember, ca en uke med andre ord. Men som Pellepirat sier, så kan det ta litt lengre tid i juletidene. Jeg tror (les: håper) uansett vi får varene våres før jul. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 å du betalte i dag/går? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Fredag eller lørdag. Red.: Nei, nå lyver jeg. Jeg betalte på torsdag, i følge en av postene mine. Endret 3. desember 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 denne er sikkert helt fin. Vet ikke helt hvor nær den ligger en original M16A1 reim, men det er nå i allefall en M16 reim:) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 bruk skolisse, det mange veteraner brukte på sine M16, god gammal skolisse Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 vil ikke den bli veldig tynn og gnage i skulderen? Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Skolisse!? jaja, bestilte før jeg så disse innleggene, den med link til reim. bestilte da "Classic Army Mag-M16 Series 6pcs/set" disse passer vel også til m15a1 VN? hvis ikke brukte jeg 70$ på ingenting.. bestilte også en billig reim, da det var den eneste jeg fant som var in-stock. "KM-Sling-M16-BK" http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=4147 får håpe at både magasinene og reima passer M15A1 VN.. dere vet kanskje? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Som flere har sagt: Disse passer om hverandre:) Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) yesssss var litt redd jeg brukte 100$ på ingenting, da måtte jeg eventuelt kjøpe et nytt våpen som passer til bursdag. da unner jeg meg nok en ny en uansett edit: for å unngå dobbelpost, spør jeg her: Jeg bor i lillestrøm, og lurer på hvilken klubb jeg burde melde meg inn i. vil kjøre maks 5 mil da.. håper det er noen i nærheten Jeg har ikke meldt meg inn i en klubb enda, for jeg synes ikke jeg har hatt godt nok utstyr, men nå kjøpte jeg da CA wep og 7 mags.. en ting, har hørt om airsoft spillere som bruker maaange tusen på kits. opptil 20.000 kr per kit! Da jeg synes det er litt mye med 20.000 for et kit velger jeg å kjøpe noe billigere. trenger ikke mange kit, holder med 5k per kit. Krever klubber at du har mange/fulle kits, til flere tusen?` er ikke sikker på om jeg skal melde meg inn, får tenke på det. men det er en god start å finne ut hvilken klubb Endret 4. desember 2007 av blaxtro Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 vil ikke den bli veldig tynn og gnage i skulderen? viss du går rundt i bar overkropp, men med uniform og vest/webbing er ikke det noe problem, en M16 veier ikke så mye. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Men de virkelig hardbarka veteranene gikk jo i bar overkropp, i tillegg til at de brukte en svært tynn, men meget sterk, pianotråd istedet for skolisser. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 nei, jeg kjenner en veteran og han gikk ikke i baroverkropp. men han brukte skolisse på M16 eller XM sin Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Vel, det var jo en virksomhet som ble bannlyst fra høyere hold fordi man som regel, etter litt lengre oppdrag, rett og slett mistet armen. Endret 4. desember 2007 av Vice Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 eh nei, igjen det er god polstring på en M56 webbing, så at en sko lisse er tynn er ikke noe problem han jeg kjenner gikk 3 år i jungelen med en skolisse på våpenet sitt Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fikk man ikke utlevert vanlig reim til våpna sine? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 jo, men de likte bare skolisser mer Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Øh.... That makes no sense? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 det hadde vel noe med at de standar slingene trakk til seg vann som svanmper, og at de hadde en tedens til å hekte seg på greiner når man trengte våpenet mest, mens en skolisse kan du bare røske hardt i så får du våpenet løst Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 ha, svaret var mye enklere enn jeg trodde. hadde ingenting med vann eller slikt å gjøre svaret er enkelt å greit, lyd, vanlige slings bråkte MYE, soldater gjorde ALT for å få mindre lyd, masse teip, fjernig av ALT løst metal(som sling fester) og da festa de bare en skolisse på våpenet Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Blir snart 18 og har begynt og snuse litt på airsoft igjen. Ser etter en M4 med pris på mellom 1500-2500 eller noe. Anbefalinger? Hva slags merker er gode? Hva burde man se etter etc? Hvilke nettbutikker er gode? Sett en del på uncompany og redwolfairsoft. Dette er sikkert besvart opp og ned 100 ganger før, men jeg gidder rett og slett ikke å lese gjennom en tråd på nesten 380 sider. Quoter meg selv jeg, havna nederst på forrige sida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå