Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

cool, vet du hvor sån ca langt det er uten lyd-demper??

skal bestille fra UNC i kveld, ble "Classic Army M15A1 Vitenam W/ Battery & Charger"

er 1300 mah på bateriet, holder det til èn dag? la oss si 3-4 timers spill?

burde jeg kjøpe noe bedre?

la til "Classic Army M16 300R" (magasin)

passer M16 mags til M15A1 VN? eller er det egne m15 mags?'

takker for svar, som sagt blir det bestilt i kveld :)

Endret av blaxtro
Lenke til kommentar

Husk at alle julepakkene gjør posten mye treigere (både i norge og internasjonalt), så det er ikke sikkert du har den før jul. Men som evenrud sier går det noen ganger (meget) fort, så du kan være heldig:)

Foresten noen som vet om nettbuttikker i norge eller som shiper til norge som selger innert (dummy rounds) i kaliber 7.62x51mm NATO? Skulle gjerne hatt 7 stk i cheekpadden på den nye snipern, just for looks :cool:

Lenke til kommentar

Om du ikke spesifikt skal ha en original rem til en M16A1 så kan du kjøpe en hvilken som helst sling. Om du bare skal ha en sling anbefaler jeg at du titter på ebay som har mer fornuftige fraktpriser på enkeltvarer. Selv har jeg en 2pkt bungie sling som er veldig fin og grei kjøpt fra ebay et sted, men til en m16a1 vil jeg anbefale en canvas sling av et eller annet slag.

Edit: http://www.omahas.com/catalog/product_info...54e45da63704f84

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

Sa jeg ikke at jeg skulle bestilles fra UNC :tease: ? bestillte noe i går, men skal faktisk bestille ekstra batteri og enda flere mags i dag/morgen.

Trenger ikke å være original, bare den passer. tener jo på å bestille derifra, det øker vel ikke frakten no særlig på magsa og bateriet??

En ting til, dere som føler dere har mange våpen, kan dere ikke slenge ut et bilde av hele samlingen?

Begynner å bli litt lite bilder her. :)

Endret av blaxtro
Lenke til kommentar

Blir snart 18 og har begynt og snuse litt på airsoft igjen. Ser etter en M4 med pris på mellom 1500-2500 eller noe. Anbefalinger? Hva slags merker er gode? Hva burde man se etter etc? Hvilke nettbutikker er gode? Sett en del på uncompany og redwolfairsoft.

Dette er sikkert besvart opp og ned 100 ganger før, men jeg gidder rett og slett ikke å lese gjennom en tråd på nesten 380 sider. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...