bruker234 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Gebyr?? hvordan gebyr? frakt? moms? toll? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Toll og moms tror jeg.. Fikk ihvertfall sjokk da jeg så den.. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Toll og moms tror jeg.. Fikk ihvertfall sjokk da jeg så den.. moms.. 25% av varen og frakta. Er ikke toll. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 noen som har testet CA sin CA36? testet den i dag, må si jeg er imponert ;D Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har nå mitt andre eksemplar av den, digger våpnet! Skal kjøpe meg en magwell som gjør at den tar STANAG mags (m16 mags).. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) cool, vet du hvor sån ca langt det er uten lyd-demper?? skal bestille fra UNC i kveld, ble "Classic Army M15A1 Vitenam W/ Battery & Charger" er 1300 mah på bateriet, holder det til èn dag? la oss si 3-4 timers spill? burde jeg kjøpe noe bedre? la til "Classic Army M16 300R" (magasin) passer M16 mags til M15A1 VN? eller er det egne m15 mags?' takker for svar, som sagt blir det bestilt i kveld Endret 2. desember 2007 av blaxtro Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Vil være veldig rart hvis m16 mags ikke passer til vietnam utgaven.. 1300mah holder, spørs spillestilen din.. Forrige gang spilte meg med 600mah, gikk ikke tom, dog skjøt jeg ikke så mye.. Mens på andre spill kan jeg ha brukt over 2200mah.. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg vet at UNC er trygg som banken, men er bare en rar følelse jeg har nå. Siden er utrolig treg, og har alltid vært det.. slik hos dere andre og?? Myyye tregere enn andre sider jeg er på. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) UNC har vært utrolig treigt i det siste! RW for the win! (RedWolf) Da var RAS til M16 min også handla inn, et skritt nærmere semi of doom Endret 2. desember 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Og da var M16 Vietnam + ekstra mags bestilt fra UNC.. får håpe de 2 ekstra magasinene passer.. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 m16,m15 og vitenammags passer helt fint om hverandre så det er ingenting å tenke på Det eneste våpenet jeg vet om som bruket STANAG mags og trenger modifikasjon for å bruke andre mags er JLS sin F2000... Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 ok, når kan jeg forvente pakken?? håper da den kommer før jul.. er jo litt koselig og pakke opp en haug med harde pakker på julaften Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er du heldig, slutten av denne uken.. Ellers vil du nok vente den i starten av neste uke.. Jeg har mottat pakker fra HK i løpet av 4 dager.. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Husk at alle julepakkene gjør posten mye treigere (både i norge og internasjonalt), så det er ikke sikkert du har den før jul. Men som evenrud sier går det noen ganger (meget) fort, så du kan være heldig:) Foresten noen som vet om nettbuttikker i norge eller som shiper til norge som selger innert (dummy rounds) i kaliber 7.62x51mm NATO? Skulle gjerne hatt 7 stk i cheekpadden på den nye snipern, just for looks Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Snakk med.... eller lag en post på forumet vårt, husker det var en fyr som hadde en pose full av tomhylser, kanskje det var Martin fra nesodden.. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Snakk med...? Har mekket en post på forumet så vi får se hva det blir til, men skal ikke ha tomhylser men både hylse og projektil, bare uten krutt og fenghette Endret 3. desember 2007 av Pellepirat Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) noen som kan linke til en sling på UNC, som passer m15 VN? edit: som er in-stock Endret 3. desember 2007 av blaxtro Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Om du ikke spesifikt skal ha en original rem til en M16A1 så kan du kjøpe en hvilken som helst sling. Om du bare skal ha en sling anbefaler jeg at du titter på ebay som har mer fornuftige fraktpriser på enkeltvarer. Selv har jeg en 2pkt bungie sling som er veldig fin og grei kjøpt fra ebay et sted, men til en m16a1 vil jeg anbefale en canvas sling av et eller annet slag. Edit: http://www.omahas.com/catalog/product_info...54e45da63704f84 Endret 3. desember 2007 av Pellepirat Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Sa jeg ikke at jeg skulle bestilles fra UNC ? bestillte noe i går, men skal faktisk bestille ekstra batteri og enda flere mags i dag/morgen. Trenger ikke å være original, bare den passer. tener jo på å bestille derifra, det øker vel ikke frakten no særlig på magsa og bateriet?? En ting til, dere som føler dere har mange våpen, kan dere ikke slenge ut et bilde av hele samlingen? Begynner å bli litt lite bilder her. Endret 3. desember 2007 av blaxtro Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Blir snart 18 og har begynt og snuse litt på airsoft igjen. Ser etter en M4 med pris på mellom 1500-2500 eller noe. Anbefalinger? Hva slags merker er gode? Hva burde man se etter etc? Hvilke nettbutikker er gode? Sett en del på uncompany og redwolfairsoft. Dette er sikkert besvart opp og ned 100 ganger før, men jeg gidder rett og slett ikke å lese gjennom en tråd på nesten 380 sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå