Hotel Papa Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Yes! Da var billetter til Berget 6 og store deler av et Bundeswehr kit bestillt! Nesten bedre enn juleaften! Lenke til kommentar
I_LOVE_USA Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Hei vurderer og kjøpe meg en kina klone AEG men hva mener dere er best? jeg tengte på noe billig noe til rundt 500kr med høy fps hadde ikke gjort noe om det var full eller del metal heller. kan gå litt opp i pris men helst ikke over 1000 lappen. Jeg Har tengt litt på jeg G36C. noen her som har noen erfaringer med den? eller andre forslag? takk Hva skjer meg at når jeg skriver J G i 1 ord blir det gjort om til jeg? stavekontroll Endret 30. november 2007 av I_LOVE_USA Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Hva for flecktarnkit har du bestilt? Digger webbingen deres sammen med en parka, det er gull! Edit: jeg sin G36c er kjent som en av de aller beste kinaklonene som er laget og er av flere betegnet som årets klone (vet ikke hvilet år da ), og er i høyeste grad et solid kjøp Endret 30. november 2007 av Pellepirat Lenke til kommentar
I_LOVE_USA Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 vet du om det er bra oppgraderingsmuligheter til den? er det feks lett/billig og få den opp i 400+ fps? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Hva for flecktarnkit har du bestilt? Digger webbingen deres sammen med en parka, det er gull! Edit: jeg sin G36c er kjent som en av de aller beste kinaklonene som er laget og er av flere betegnet som årets klone (vet ikke hvilet år da ), og er i høyeste grad et solid kjøp Goretex (bukse jakke), BDU, Boonie, 3x ammo vesker, 5 sets webbing, utility pouch, 3 delers spade (nyttig til vintern) vet du om det er bra oppgraderingsmuligheter til den? er det feks lett/billig og få den opp i 400+ fps? Den er 100% kompitabel med TM, så mulighetene er der. Og med mindre du vil kjøpe en kinaklon, så kan du drømme om å få et våpen med høy fps, fullmetall og god kvalitet til 500kr Endret 1. desember 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
I_LOVE_USA Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg tengte på en kina klone ja. og er villig til og betale 500-1000kr for selve våpenet og oppgradering for høyere fps kommer i tillegg. Men er det noen som vet om noe bra alternativer for og komme over 400fps med jeg-G36C? hadde satt pris på om dere kunne linke til en side de solgte det på og Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 alt du trenger er en m120 fjær og muligens et pressisjonsløp. Om det er platikk bushings bør de byttes i metall. Alle delene finner du feks hos rsov.com Lenke til kommentar
I_LOVE_USA Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) her er det jeg har hittil. Noe mere du annbefaler og ta med da? hadde virkelig satt pris på om du Kunne lete opp de bushingsa i metal til meg hvis jeg burde ha med det. Er det foresten vanskelig op oppgradere den selv for en med grei teknisk innsikt men liten erfaring? kan f.eks rsov sette den sammen for deg og hva tar de for det? Tusen takk for hjelpem hittil EDIT: Er det foresten noen som har bestilt derifra som kan si meg cirka hvor mye det blir i frakt? Endret 1. desember 2007 av I_LOVE_USA Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Du kan ikke linke til en handlevogn... bushings: http://www.rsov.com/product_info.php?products_id=586 Ikke vanskelig å oppgradere selv syns jeg, men folk er forskjellige. Det er uansett ikke teknisk vanskelig. Jeg vet ikke om rsov har en oppgraderingsplan, men gunnerairsoft.com har i alle fall det. Om du registrer en konto på rsov med adresse så får du fraktkostnadene i check out og fraktkostnader fra HK er dyre uansett hvor du handler. Rsov og gunnerairsoft ligger på normalen. Endret 1. desember 2007 av Pellepirat Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) er RedWolf fra HK? Tokyo Marui M16A1 $188.00 Large type 8.4v 2000mah battery - fits in M16A1 stock $25.00 TLP Expro II Deluxe Lightweight Intellicharger with Discharger (110v / 220v) $45.00 Tokyo Marui 300rd Magazine for M16 / M4 (2 stk) $67.00 TOTAL>: $325.00 Ser dette oppsettet greit ut? passer magasinet jeg la til til våpnet? passer bateriet og laderen? Så jeg hadde klart meg med dette uten noe extra jeg har hjemme fra før? Hva sån CA blir frakten da? Endret 1. desember 2007 av blaxtro Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 RW = HK Frakt kan du se hvis du registrerer deg på siden, går til handlekurven, velger checkout, fyller inn nødvendig informasjon også trykker du på den knappen nederst på sia. Da ser du hva frakten blir.. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) OK, er usikker på om jeg skal kjøpe, så jeg lager nå en bruker for å finne ut frakten. liker ikke og ha en hau med brukere steder jeg ikke bestiller fra, så hvis jeg lager en bruker der nå, kan jeg da lage en ny en? Kommer vel ikke sån "you already have an account on this site..." har tenkt å flytte om 3-4 mnd.. får se hva dama vil edit: men passer alt sammen? bateriet passr oppi, laderen passer til bateriet.. magasin jeg la til passer? Endret 1. desember 2007 av blaxtro Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 De fleste batterier og ladere bruker Tamyia-kontakter, så sånn sett passer det nok. Men om laderen er riktig aner jeg ikke. Det er uansett ikke verre enn å velge en lader i listen når du kikker på våpenet ditt. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) var nettop det jeg gjorde, tok bateriet der og. valgte bateriet, det beste av 2 stk. så alle under kategorien "chargers" passer til det bateriet? kan velge hvem jeg vil? stor pris-forskjell, så noe må jo være bedere enn andre.. noen dere liker? edit: kunne velge mellom 1700 mah og 2000 mah- tok 2000 mah. hva er forskjellen? Endret 1. desember 2007 av blaxtro Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 2000mah varer lengre. Grunnen til at den ene laderen er dyrere er antagelig fordi du kan gjøre flere innstillinger på den. Selv har jeg en lader som ble kjøpt i forbindelse med RC-bil. Den kan lade fra 1-4amp, lade ut, og kan lade fra 4-7 celler. Veldig kjekk, med andre ord. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 jo mer mah, jo lenger varer batteriet.. Du har ikke vurdert en CA a? Bygget av bedre materiale, bedre gearbox og tåler generelt sett mer enn en TM.. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) finner ikke CA m16 på redwolf.. fant en annen snasen en! http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...il?prodID=13881 edit: en enda mer snasen! http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...il?prodID=22272 ser ikke ut som alle laderne under passer, er jo 110 V, har ikke vi her i norge 220? noen står det (for USA use only) Endret 1. desember 2007 av blaxtro Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Det er CA m16 på redwolf.. http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/...ail?prodID=8878 Ser den er out of stock, men du får den på www.softguns.no til rundt 2500kr +/- Min mening er at det er verdt å spare sammen de ekstra kronene og heller få noe som er skikkelig digg, enn å kjøpe noe som er sånn OK. Altså, TM er noen bra våpen, men CA er liksom hakket bedre.. Så slipper du å tenke på metallkropp seinere.. Endret 1. desember 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 2900-, er jo 1000kr dyrere enn redwolf.. denne er jo grei? CA M15 A1 Vietnam http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...il?prodID=22272 må finne ekstra magasin, passer "Classic Army 300rd Hi-Cap Magazine (Black) for M16 / M4 " til våpnet "Classic Army M15 A1 Vietnam (Metal body)" heter jo M15, og magasinet er til M16, eller blir det det samme? skal ut nå, cya.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 De fleste M16 magasinene passer til CA/TM.. Nå må du huske at frakt + toll kommer i tillegg da.. Jeg fikk 600kr i gebyrer da jeg bestillte en systema gearbox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå