Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal være riktig det ja. Er en liten stund siden jeg har gjort det selv så er ærlig talt ikke helt sikker:) Men det er bare å slappe av for UNC er snille gutter som rydder opp i de aller fleste problemer og om du har skrevet rikig adresse på mottaker så er det de som får pengene, og de finner nok fort ut av hvem pengene er fra!

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

Går med en hemmelig drøm om å lage meg en SV-98 stock til min nye BAR-10. Det ser i grunnen ikke alt for vanskelig ut, men det er nok lett å gjøre uopprettelige feil (med tanke på at det er treverk) pluss at tilpassing og slikt kan ta noe tid. Fant en fin liten worklog fra en som har gjort det samme: http://www.osnaz.net/Projects/SV-98/ProjectSV-98.htm Han brukte vist 3 mnd tilsammen, men da var det hans dyktige far som mekket det sammen... Jaja, er jo lov å prøve seg, i allefall å drømme:)

Lenke til kommentar

Den første finnishen er klart den peneste og nærmest originalen, men smaken er som baken:) Som han selv sier så prøver de å replikere finnishen til RS som jo lar treverket skinne igjennom. Det gjør at den ikke ser ut som en vanlig "nylonsuperduperabsstock" som alle andre rifler for tiden har:) Syns det er litt nostalgi i det og gir den karakter. Men formen er jo den samme kule uansett lakkering!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...