Cutthroat Bill Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ah, ok. Og da sender de varene så fort de har fått pengene? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 da sender de varene ved første annledning ja. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Har nettopp betalt (tror jeg i alle fall ) på Paypal. Det var ikke i emnetittelen, men i selve meldingen på Paypal jeg skulle skrive inn "order number", var det ikke? Jeg skrev bare "Order Number: XXXXXX" uten emnetittel. Håper det går greit. Er litt smånervøs nå, merker jeg. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Skal være riktig det ja. Er en liten stund siden jeg har gjort det selv så er ærlig talt ikke helt sikker:) Men det er bare å slappe av for UNC er snille gutter som rydder opp i de aller fleste problemer og om du har skrevet rikig adresse på mottaker så er det de som får pengene, og de finner nok fort ut av hvem pengene er fra! Endret 29. november 2007 av Pellepirat Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Høres bra ut. Takk igjen for all hjelp, Pellepirat. Jeg har sagt til meg selv at jeg skal pakke inn våpenet så fort jeg får det, også skal det ikke tas frem og testes før julaften. Skal bli spennende å se om jeg klarer å holde ut. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Du holder ikke ut.... Bare hyggelig å hjelpe:) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det er nesten så jeg håper jeg får våpenet etter jul, for da slipper jeg å teste viljestyrken min. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Går med en hemmelig drøm om å lage meg en SV-98 stock til min nye BAR-10. Det ser i grunnen ikke alt for vanskelig ut, men det er nok lett å gjøre uopprettelige feil (med tanke på at det er treverk) pluss at tilpassing og slikt kan ta noe tid. Fant en fin liten worklog fra en som har gjort det samme: http://www.osnaz.net/Projects/SV-98/ProjectSV-98.htm Han brukte vist 3 mnd tilsammen, men da var det hans dyktige far som mekket det sammen... Jaja, er jo lov å prøve seg, i allefall å drømme:) Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Den var syk tøff Du må prøve å få til en slik hadde hvert stilig og se i et spill Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg må kjøpe meg et lite multitool med slipesett, så er jeg i gang, må bare skaffe en eller annet type finér som egner seg og som er pen. Noen råd? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noen som vet om armygear.no leverer fort? Skal overføres til Rena leir snart og orker ikke tanken på at varen kommer fram etter at jeg får permen. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Syntes finishen på den SV98 rifla så rimelig stygg ut da jeg så bildet i workloggen, men så etterhvert lengre ned at han ombestemte seg og lakket hele rifla på nytt. Resultatet ble mye bedre. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Den første finnishen er klart den peneste og nærmest originalen, men smaken er som baken:) Som han selv sier så prøver de å replikere finnishen til RS som jo lar treverket skinne igjennom. Det gjør at den ikke ser ut som en vanlig "nylonsuperduperabsstock" som alle andre rifler for tiden har:) Syns det er litt nostalgi i det og gir den karakter. Men formen er jo den samme kule uansett lakkering! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Den virket liksom så ujevn og "simpel" på de første bildene, jeg fikk nærmest inntrykk av at den var laget i av sponplater,hehe. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg skal lage en stock av sølvtape! Faen meg genialt! Også skal jeg kalle den for Macgyver mod v.1.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg skal lage en stock av sølvtape! Faen meg genialt! Også skal jeg kalle den for Macgyver mod v.1.. Bytt ut litt innmat med binderser og strikker, så er du i mål med v1.1 også Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) IKKE mob The Mac! Angus for president!"(#!! Han VIL ødelegge bilen din med konglebålmine og han vil EIE deg i airsoft med blåserør og metanbambushåndgranater... Endret 29. november 2007 av Pellepirat Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg har General Jack O'Neall fra SGC på min side, så det går nok bra Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg skal lage en stock av sølvtape! Faen meg genialt! Også skal jeg kalle den for Macgyver mod v.1.. Bytt ut litt innmat med binderser og strikker, så er du i mål med v1.1 også Haha! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Konglebålminer må definitivt med på neste spill!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå