Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh crap. La ikke merke til at det var linker der. :p

 

Fikk lyst til å teste de brillene der siden de er så billige, men ble litt skeptisk når jeg så det stod at NASF ikke har de på listen over godkjente briller. Det er selvsagt mulig at det bare ikke har testet dem enda.

Du bruker vel ikke tilfeldigvis briller, Ueland? I så fall så kunne du testet om du kan bruke disse Guarder brillene sammen med dine egne briller. Bruker briller selv, så jeg har litt problemer med å finne beskyttelsesbriller som passer meg. Er lite interessert i å måtte stresse med linser.

Lenke til kommentar

EvenruD: Er ikke gass fan ;)

 

Fikk lyst til å teste de brillene der siden de er så billige, men ble litt skeptisk når jeg så det stod at NASF ikke har de på listen over godkjente briller. Det er selvsagt mulig at det bare ikke har testet dem enda.

Du bruker vel ikke tilfeldigvis briller, Ueland? I så fall så kunne du testet om du kan bruke disse Guarder brillene sammen med dine egne briller. Bruker briller selv, så jeg har litt problemer med å finne beskyttelsesbriller som passer meg. Er lite interessert i å måtte stresse med linser.

Mistenker at jeg la inn en bestilling på feil briller, da jeg var sikker på at jeg valgte noen som ikke hadde "ikke NAF-godkjent", men da får jeg bare grave litt å se om de er ANSI-godkjente eller ei. Var åpenbart ikke bare bare å finne info siden jeg ikke en gang klarer å finne produsentens hjemmeside..

 

Men nei, jeg bruker ikke briller.

Lenke til kommentar
Noen som har erfaring med WGCSHOP.COM ?

 

De sender ifra Hong Kong ( Kina ) De er veldig billige, men jeg lurer på frakten og sånt !?

 

Noen .. Takk !

 

Jeg foretrekker Redwolfairsoft.com framfor WGC, der får man oppgitt hva frakt osv koster med en gang, istede for å vente som man gjør med UNC..

 

Redwolf, UNC og WGC er alle tre pålitelige butikker som sender fra HK..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...