co2 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Ah men faen da! Trodde liksom det skulle være 3 magpulls pr.pakke når det het 3pakk. Skufffaaa Fikk du bare 1? Fikk 2 magpulls, trodde det skulle være 3pr. da jeg kjøpte 2. Altså 6 tilsammen. Meh Endret 8. november 2007 av co2 Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 høres fishy ut, står 3-pakk, altså tre stk magpull. Send de en mail du. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Vil bare sende mine kondolanser til de av dere som kjente airsofteren som døde i går. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Triste saker. Håper det ikke blir enda flere dødsfall der nede nå. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 dette har jeg ikke fått med meg. hva skjedde? hvor? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 airsofteren kjent som Cricket_no ble drept i afganistan i går, jeg kjente han, har/hadde han på msn Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Var han i den u pansret bilden som ble angrepet? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Var han i den u pansret bilden som ble angrepet? Må vel være han, ikke så mange andre norske soldater som døde i A-stan i går? R.I.P Hvilken klubb tilhørte han? Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 R.I.P Hadde han bruker her på diskusjon? Eller softguns.info? Søkte etter Cricket_no her på diskusjon, uten resultater. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 han var på airsoftguns.info Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Noen som vet hvor jeg kan skaffe de olivengrønne palestinaskjerf? Type som brukt av forsvaret? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Noen som vet hvor jeg kan skaffe de olivengrønne palestinaskjerf? Type som brukt av forsvaret? Armyshop har dem til 150kr stk. Ellers er det en som selger ett på www.softguns.info. Tror også Lindex eller Cubus har dem, ser noen av jentene går med de nå Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Tror også Lindex eller Cubus har dem, ser noen av jentene går med de nå Jesus fucking christ on a bicycle - Mulig jeg er talentløs, men jeg finner ikke noe hos armyshop Endret 9. november 2007 av co2 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 ArmyShop...Google it da før du maser Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 ArmyShop...Google it da før du maser Jeg mente at jeg ikke fant OD shemag inne på nettbutikken deres. - Men jeg fant uansett i annen butikk. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 aa, sorry leste feil Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Litt veldig OT, men finnes det en en Engelsk-Norsk versjon av bablefish`? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hvorfor i all verden spør du om slikt i denne tråden? Spesielt når du sier du vet det er utenfor emnet... Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Kondolerer. Og du finner det palastinaskjerfet på hardballshoppen.dk også. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hvorfor i all verden spør du om slikt i denne tråden? Spesielt når du sier du vet det er utenfor emnet... Sin det var her jeg fikk vite om bablefish Men sorry da man! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå