Hotel Papa Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det var løkke som tok bilder.. Mao det vil ta evigheter før de kommer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 har marushin sin m500 shorty og den er digg, den er da i metal jævlig digg lyd når man pumper den Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Mye snakk om airsoft her men ingen bilder! Har ikke folk noe fra spill de har deltat på? kikk på http://gallery.mr-airsoft.com under "Spill" så finner du mye artig Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Mange her som kjører multicam kit? Jeg har nesten alt nå, dropleg pouch, vest, camelbak, boonie, og bukse. Men jeg skal kjøpe ny bukse i ripstop samt jakke i samme stoff. (protip, ikke kjøp bomull/tweed buksa, ekle farger på den). Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Skal bestille det jeg trenger til oppgraderinga av g36c'n min i dag, og er det noe mer jeg trenger en dette? : Link Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Hvorfor ikke bare bestille en komplett systema gearbox? Så kanskje at det ikke finnes, anyone? Endret 3. november 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Er det like "billig"? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Koster 220$, gratis frakt. Kom ikke ditt på det samme omtrent? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Mitt koster 228$ det er ink frakt....Hvilken side kan jeg bestille det fra? Edit : Åssenn bytter jeg den? Endret 3. november 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Nå vet jeg ikke om du får til G36? Det er ver.3 gearbox right? Du får den på redwolf, ihvertfall til ver.2. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg så på Redwolf....Var ikke til g36... Tror jeg går for oppgraderinga...Men er det noe mer en det jeg lista litt lengre opp jeg trenger? Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er det noen her som er gode i tysk, som gidder å oversette denne testen av presisjonsløp for meg? Jeg er mest interessert i 10. PDI og 11. Prometheus. De andre er det ikke så farlig med ... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Gå på google, skriv inn Babelfish og lim inn teksten der. Trykk oversett til Tysk. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det fungerte jo egentlig ganske bra. Jeg kan ikke skjønne hva tysklæreren klaget sånn over da jeg prøvde det sist ... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Fordi det ikke er alle gramatiske ting den greier å oversette Så noen ganger kan en settning bli totalt fucka, men en i klassen fikk 5 da han skrev på engelsk og oversatte den på babelfish Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ah men faen da! Trodde liksom det skulle være 3 magpulls pr.pakke når det het 3pakk. Skufffaaa Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvordan er KSC USP'ene? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ah men faen da! Trodde liksom det skulle være 3 magpulls pr.pakke når det het 3pakk. Skufffaaa Fikk du bare 1? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvordan er KSC USP'ene? helt ok, en av de bedre KSC pistolene Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Vet dere hen jeg kan få kjøpt mag til en KWC PT 92 AF? (springer som er grei som backup, men har mista magasinet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå