Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok ikke utviklingen i airsoftmarkedet kommer til å stoppe bare fordi de dyrere merkene har gitt opp. Folket vil ha nyvinninger, og det folket vil ha får de. Det kan ikke være så dyrt å drive R&D at det skal rettferdiggjøre prisene på "etablerte" merker, det viste (F)S2000 helt tydelig, desuten har kinaklonene ganske mye å gå på prismessig før de er i nærheten av å nå feks inokatsu nivå, så noe R&D kan de bedrive i kina også om de ønsker det:)

Lenke til kommentar

Hei! jeg vil begyne med og si hvor flott jeg syntes dette forumet er! :) etter cirka en time med leting fant jeg frem til denne tråden(rookie :blush: )

Det jeg egentlig lurer på er om dere vet om noen bra steder og kjøpe Softgun? eller noen bra typer(merker/moddeler) Vil helst ikke bruke mere end 1000kr. Mener jeg har lest noe om at de som går på gas er best, stemmer dette? Er hovedsaklig ute etter en pistol til og skyte på blink i hagen med, Men den skal jo se litt tøff ut og ha litt trykk og da :D Så hvis noen har noen tips og komme med så taes de imot med takk :)

Lenke til kommentar

Kinakloner er toppers, hjelper å trekke ned den utrolig høye prisen!

Ser bare at CA har redusert prisen på alle sine modeller etter at kina har begynt å sprute ut kloner.

 

Jeg er superfornøyd med mine kloner (har 3 stk nå) og vi er en hel gjeng på jobb som har bare kjøpt kloner og begynt å spille, ingen har gått i stykker til nå, og folk er utrolig overrasket over kvaliteten. Får mye for pengene ihvertfall.

 

Fått meg nytt scope på L96'en min. 3-9x40mm TASCO (Replica).

 

Kjenner jeg har lyst på en Dboys M4 CQB (Metal) nå. oUh

Lenke til kommentar
Hei! jeg vil begyne med og si hvor flott jeg syntes dette forumet er! :) etter cirka en time med leting fant jeg frem til denne tråden(rookie :blush: )

Det jeg egentlig lurer på er om dere vet om noen bra steder og kjøpe Softgun? eller noen bra typer(merker/moddeler) Vil helst ikke bruke mere end 1000kr. Mener jeg har lest noe om at de som går på gas er best, stemmer dette? Er hovedsaklig ute etter en pistol til og skyte på blink i hagen med, Men den skal jo se litt tøff ut og ha litt trykk og da :D Så hvis noen har noen tips og komme med så taes de imot med takk :)

 

 

Må vel kunne hjelpe fyr'n da?

 

Vil du bestille fra utlandet eller fra norge?

Lenke til kommentar
Må vel kunne hjelpe fyr'n da?

 

Vil du bestille fra utlandet eller fra norge?

Jeg har alt bestilt jeg greide ikke og vente lenger, er ganske impulsiv :innocent: Det ble en Glock 17 fra KSC. Men jeg har 1 spørsmål til jeg. Hva slags gas funker best? har hørt at redgas er best men det sliter ut pistolen fort og er ikke og få tak i mer? så hva med denne gassen her? og tor dere det funker bra med 0,25g kuler i den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...