Hotel Papa Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Gunfreak; jeg vil ha en ny vest NÅ! Gidder ikke å drasse rundt på det phantom mælet lenger! Hva er det som er hot for tia? Tenker på noe liknende dette; http://optactical.com/hispgeinsi.html med en passende ryggsekk. ALICE styret kan ta seg en bolle, det var faen meg udigg.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 ALICE er digg som faen viss du har det stilt inn riktig, eneste som er diggere en ALICE er M56 webbing den riggen du linka til er grei den, selv om jeg ikke liker chestrigs noe serlig. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Likte ikke ALICE no særlig, må ha noe som dekker kroppen.. Syns det bare ble hengende og slenge rundt magen, sikkert bare jeg som er for tynn Skal du melde deg på berget til neste år? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 nja, litt ville FPS for min del Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Tror nok ikke utviklingen i airsoftmarkedet kommer til å stoppe bare fordi de dyrere merkene har gitt opp. Folket vil ha nyvinninger, og det folket vil ha får de. Det kan ikke være så dyrt å drive R&D at det skal rettferdiggjøre prisene på "etablerte" merker, det viste (F)S2000 helt tydelig, desuten har kinaklonene ganske mye å gå på prismessig før de er i nærheten av å nå feks inokatsu nivå, så noe R&D kan de bedrive i kina også om de ønsker det:) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Gunfreak; mye tror du frakten fra Optac. kommer på med en HSGI Silverthrone? Tror valget faller på den, må bare samle meg og skrape sammen pengene ^ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 frakta er dyrt derfra, så tenk deg ebay frakt priser, 50-100 fort Lenke til kommentar
I_LOVE_USA Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hei! jeg vil begyne med og si hvor flott jeg syntes dette forumet er! etter cirka en time med leting fant jeg frem til denne tråden(rookie ) Det jeg egentlig lurer på er om dere vet om noen bra steder og kjøpe Softgun? eller noen bra typer(merker/moddeler) Vil helst ikke bruke mere end 1000kr. Mener jeg har lest noe om at de som går på gas er best, stemmer dette? Er hovedsaklig ute etter en pistol til og skyte på blink i hagen med, Men den skal jo se litt tøff ut og ha litt trykk og da Så hvis noen har noen tips og komme med så taes de imot med takk Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Bare se gjennom de første postene. Synes forøvrig dere burde ordne litt på første post fra grunn av med nyttig og utfyllende informasjon slik at en hver slipper og komme med like henvendelser. Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Kinakloner er toppers, hjelper å trekke ned den utrolig høye prisen! Ser bare at CA har redusert prisen på alle sine modeller etter at kina har begynt å sprute ut kloner. Jeg er superfornøyd med mine kloner (har 3 stk nå) og vi er en hel gjeng på jobb som har bare kjøpt kloner og begynt å spille, ingen har gått i stykker til nå, og folk er utrolig overrasket over kvaliteten. Får mye for pengene ihvertfall. Fått meg nytt scope på L96'en min. 3-9x40mm TASCO (Replica). Kjenner jeg har lyst på en Dboys M4 CQB (Metal) nå. oUh Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hei! jeg vil begyne med og si hvor flott jeg syntes dette forumet er! etter cirka en time med leting fant jeg frem til denne tråden(rookie ) Det jeg egentlig lurer på er om dere vet om noen bra steder og kjøpe Softgun? eller noen bra typer(merker/moddeler) Vil helst ikke bruke mere end 1000kr. Mener jeg har lest noe om at de som går på gas er best, stemmer dette? Er hovedsaklig ute etter en pistol til og skyte på blink i hagen med, Men den skal jo se litt tøff ut og ha litt trykk og da Så hvis noen har noen tips og komme med så taes de imot med takk Må vel kunne hjelpe fyr'n da? Vil du bestille fra utlandet eller fra norge? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Er det mulig montere tracer på klonene? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Tror da det.. Kunne ikke tenke meg at KK folka hadde gjort om gjengene på våpnene.. Lenke til kommentar
I_LOVE_USA Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Må vel kunne hjelpe fyr'n da? Vil du bestille fra utlandet eller fra norge? Jeg har alt bestilt jeg greide ikke og vente lenger, er ganske impulsiv Det ble en Glock 17 fra KSC. Men jeg har 1 spørsmål til jeg. Hva slags gas funker best? har hørt at redgas er best men det sliter ut pistolen fort og er ikke og få tak i mer? så hva med denne gassen her? og tor dere det funker bra med 0,25g kuler i den? Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har skribla ned ei liste over ca alle forhandlere jeg har kommet over her: http://www.vipersairsoft.no/phpBB2/viewtopic.php?t=963 Hadde en tråd gående på airsoftguns.info, men orker ikke oppdatere den der. Jeg personlig liker å handle på rsov.com. Hvis du skal ha orginale merker, så er vel redwolfairsoft.com en bra plass å begynne, seriøse folk Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Du får redgas på redwolf.. Lenke til kommentar
I_LOVE_USA Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Du får redgas på redwolf.. Jeg har sett det Men sender de det til norge da? Får jo ikke sendt det med fly så tar sikkert sykt lang tid og er dyrt som fy hvis de sender? Erfaringer? Lenke til kommentar
Radar Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Akkurat gått en Sar Sportsmatch M41 SG (a3g3, ag3 - what ever ) Bestilt bra Redwolf - fikk den innen en uke omtrent. Det er sweet! ^^ Endret 28. oktober 2007 av Radar Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det er nesten utelukket billigere å bestille fra HK enn å kjøpe i norge, frakt + moms inkludert. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Du får redgas på redwolf.. Jeg har sett det Men sender de det til norge da? Får jo ikke sendt det med fly så tar sikkert sykt lang tid og er dyrt som fy hvis de sender? Erfaringer? Du får det til Norge ja.. Tar nok par tre uker før du får det, må fraktes via båt i think. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå