Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det var Med DHL og det tok 3 dager å få pakken, det ville ikke gått noe fortere om jeg

9589440[/snapback]

Forskjellen på forskjellige fraktmåter er at noen er garantert å komme frem etter feks. maks 3 dager. Ofte kommer "billige pakker" like fort frem som litt dyrere, men man mister garantien.

Lenke til kommentar

Fikk just en mld. fra redwolf airsoft om hva jeg måtte gjøre med geværet :) Reiser vekk i dag så bestiller det nokk på onsdagen ;)

 

Edit : The weakest link in the Tokyo Marui gearbox is the plastic bushing set. Replacing that with metal bushings (ZS-05-14) will already make the gear train more solid. In addition you can use steel gears (ZS-02-10) and it will be rock solid. A Prometheus MS100 spring provides around 350-370 fps in that model.

 

 

Thank you for your interest in RedWolf Airsoft. Please let me know if I can be of further assistance.

Lenke til kommentar

meget bra presisjon, ja, det var brukenes kikkert, med mindre du skal bruke det noe til noe spesielt, som som å montere den på den ekte elge-rifla tror jeg ikke er smart..

 

vet ikke om det er vanskelig og bytte løp, har aldri gjort det.

spør heller en av de mer "erfarne" om det.

 

men husk, det er av merket WELL jeg kjøpte. Marushin selger våpnet også, men ikke fra gunnerairsoft. den ligger vell rundt 300-400 + moms og frakt, mens jeg ga bare 110$ +++++ for WELL.

 

men, tror nok marushin er bedere ja.. men selvølgelig var det et kvalitetsvåpen til den prisen.

Lenke til kommentar

er det INGEN norske sider som selger kina våpen?? har jo hørt om en som skal kanskje komme da..

 

?

 

edit: en kompis har både TM ak47 og CYMA ak47. CYMA var overraskende god til den prisen! TM var jo litt bedere da.. så derfor fikk jeg lyst og eie og teste ut et kina våpen.. vet det ikke er det beste da.,

Endret av blaxtro
Lenke til kommentar

NEEEEI! softguns.no har tilbud nå, som går ut i morgen den 30/9. som det faktisk bare er 15 min til!

 

rekker ikke å kjøpe nå. i morgen tidlig drar jeg opp til mor og far, på hytta deres.

der er ingen strøm. så jeg får ikke bestilt.

 

tror dere at det er en liten mulig het for at Lars Chr lar tilbudet vare en liiten uke til? :love:

 

 

edit: dobbel, sry..

Endret av blaxtro
Lenke til kommentar

Om jeg skulle hatt noen svarte klær til softgunspilling i mørket, hvor skulle jeg kjøpt det?

 

Tenker på svarte bukser med diverse lommer på. Baggy, men ikke *for* baggy, og en tettsittende tykk ullgenser med hals etc.

 

Dere kan se det for dere, sant? Litt black ops-outfit.

 

Utenlandske nettbutikker er ingen hindring, men de jeg fant via google var ikke helt det jeg var på jakt etter.

Lenke til kommentar
Om jeg skulle hatt noen svarte klær til softgunspilling i mørket, hvor skulle jeg kjøpt det?

 

Tenker på svarte bukser med diverse lommer på. Baggy, men ikke *for* baggy, og en tettsittende tykk ullgenser med hals etc.

 

Dere kan se det for dere, sant? Litt black ops-outfit.

 

Utenlandske nettbutikker er ingen hindring, men de jeg fant via google var ikke helt det jeg var på jakt etter.

9603221[/snapback]

 

Prøv å ta en titt på topsecret eller pentagon i Oslo (evt søk på butikk navnet i google for å se på hjemmesiden).

Ellers så mener jeg å ha sett noe på redwolfairsoft.com , de har en del klær så sjekk innom der en gang.

 

Kanskje www.optactical.com også har noe, det er en nettsjappe som konsentrerer seg på klær og outfit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...