Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
edit: evt en måte å lade magasinet raskt på, helst ute i skogen, liggende blandt trærne  :ph34r:

9551098[/snapback]

Kjøp hurtiglader ;)

9551142[/snapback]

 

og hva er så en hurtiglader?

har funnet ekstremt lite info om slikt på nettet.

noen som har en nettbutikk der jeg kan finne ekstra-utstyr?

 

 

NothinDoin: er ikke det dyreste nei, men så er det første "skikkelige" softgun jeg har også da...

Lenke til kommentar

Nå har jeg nettopp vært å hentet min nye Hi-Capa 4.3. :grin:

Førsteinntrykket var meget bra. Jeg trodde løpet skulle være i metall, men det var det ikke. Rammen derimot, var i metall. Grepet og sleiden er i plast, men resten er i metall.

Rekylet var ganske pinglete (men så er jeg også vant til TM DE Hardkick), men lyden var helt fantastisk! Lyden var høy og dempet, og hørtes realistisk ut. Bortsett fra at det var litt lavt i forhold til en ekte pistol, så klart.

Du må ha av sleiden for å komme til Hop-Upen, noe som var litt kinkig, men om man bare ikke skifter frem og tilbake mellom forskjellige kulevekter så ofte, så er det ikke noe stort problem.

 

Nå må dere unnskylde meg, for nå må jeg ut å prøve den litt mer. :D

Lenke til kommentar
Har en Marui G36c... Noen som kan gi svar?  :thumbup:

9336743[/snapback]

Har en TM G36 med 9.6 battery og m100 fjær. Denne funker klokkefint ennå. Bedre enn en stock TM MP5 RAS jeg har. Bestilte denne fra Redwolf og såvidt jeg vet innebærer det ikke noe utskifting av deler (bortsett fra at de muligens fjerner sikringen).

9339684[/snapback]

 

Dette er en quote fra side 338

 

 

Åssen ser sikringen ut , å er det bare å ta den vekk?

 

 

Edit : Er dette den fjæra jeg må bytte? Link

 

Eller denne ? Link

Endret av NothinDoin
Lenke til kommentar
Nå har jeg nettopp vært å hentet min nye Hi-Capa 4.3. :grin:

Førsteinntrykket var meget bra. Jeg trodde løpet skulle være i metall, men det var det ikke. Rammen derimot, var i metall. Grepet og sleiden er i plast, men resten er i metall.

Rekylet var ganske pinglete (men så er jeg også vant til TM DE Hardkick), men lyden var helt fantastisk! Lyden var høy og dempet, og hørtes realistisk ut. Bortsett fra at det var litt lavt i forhold til en ekte pistol, så klart.

Du må ha av sleiden for å komme til Hop-Upen, noe som var litt kinkig, men om man bare ikke skifter frem og tilbake mellom forskjellige kulevekter så ofte, så er det ikke noe stort problem.

 

Nå må dere unnskylde meg, for nå må jeg ut å prøve den litt mer. :D

9564377[/snapback]

 

De fleste har hopup "inni" pistolen da ^^

 

Tafset litt på den selv, drit fint pistol!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...