Hotel Papa Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Virker som en fornuftig beslutning.. Var ute og testa softguns i neste 4t i dag (på en skytebane).. Prøvde en TM Mp5 mot en CM Mp5.. Helt sykt hvor mye du får for penga ved å kjøpe en Cyma.. Litt forskjell på materialet (best på TM), men de skjøt nesten like bra.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 edit: evt en måte å lade magasinet raskt på, helst ute i skogen, liggende blandt trærne 9551098[/snapback] Kjøp hurtiglader Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Er vell kanskje ett billig pistol hvis det er 15bb'r i maget!?! Redigert : Fra gevær til pistol Endret 24. september 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Er vell kanskje ett billig gevær hvis det er 15bb'r i maget!?! 9552060[/snapback] Og poenget er...? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 at det er derfor ha ikke finner noen mag som passer :\ Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 SIG sauer er en pistol:) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 edit: evt en måte å lade magasinet raskt på, helst ute i skogen, liggende blandt trærne 9551098[/snapback] Kjøp hurtiglader 9551142[/snapback] og hva er så en hurtiglader? har funnet ekstremt lite info om slikt på nettet. noen som har en nettbutikk der jeg kan finne ekstra-utstyr? NothinDoin: er ikke det dyreste nei, men så er det første "skikkelige" softgun jeg har også da... Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...roducts_id=1153 F.eks Endret 23. september 2007 av Hi-DEQ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 nå er jeg sulten etter 3 timer fjøsmekk Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) *tok bort tekst* vet ikke om han vil la alle se dette.. følg med på softguns.no, en dag reklamerer de for det jeg skrev tidligere... fjerner for sikkerhets skyld.. Endret 25. september 2007 av blaxtro Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Visste ikke helt om han ville gå ut med dette, så angret på at jeg sa det i ettertid.. Men hvis han har sendt deg det så er det vel fint! Btw, M203 ROCKER BALLEHÅR! Tok en 2-3stk med den i dag, faen meg like morro å se tryne på folk som får den retta mot seg og POFF! Hahahaha Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Nå har jeg nettopp vært å hentet min nye Hi-Capa 4.3. Førsteinntrykket var meget bra. Jeg trodde løpet skulle være i metall, men det var det ikke. Rammen derimot, var i metall. Grepet og sleiden er i plast, men resten er i metall. Rekylet var ganske pinglete (men så er jeg også vant til TM DE Hardkick), men lyden var helt fantastisk! Lyden var høy og dempet, og hørtes realistisk ut. Bortsett fra at det var litt lavt i forhold til en ekte pistol, så klart. Du må ha av sleiden for å komme til Hop-Upen, noe som var litt kinkig, men om man bare ikke skifter frem og tilbake mellom forskjellige kulevekter så ofte, så er det ikke noe stort problem. Nå må dere unnskylde meg, for nå må jeg ut å prøve den litt mer. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Har en Marui G36c... Noen som kan gi svar? 9336743[/snapback] Har en TM G36 med 9.6 battery og m100 fjær. Denne funker klokkefint ennå. Bedre enn en stock TM MP5 RAS jeg har. Bestilte denne fra Redwolf og såvidt jeg vet innebærer det ikke noe utskifting av deler (bortsett fra at de muligens fjerner sikringen). 9339684[/snapback] Dette er en quote fra side 338 Åssen ser sikringen ut , å er det bare å ta den vekk? Edit : Er dette den fjæra jeg må bytte? Link Eller denne ? Link Endret 24. september 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Nå har jeg nettopp vært å hentet min nye Hi-Capa 4.3. Førsteinntrykket var meget bra. Jeg trodde løpet skulle være i metall, men det var det ikke. Rammen derimot, var i metall. Grepet og sleiden er i plast, men resten er i metall. Rekylet var ganske pinglete (men så er jeg også vant til TM DE Hardkick), men lyden var helt fantastisk! Lyden var høy og dempet, og hørtes realistisk ut. Bortsett fra at det var litt lavt i forhold til en ekte pistol, så klart. Du må ha av sleiden for å komme til Hop-Upen, noe som var litt kinkig, men om man bare ikke skifter frem og tilbake mellom forskjellige kulevekter så ofte, så er det ikke noe stort problem. Nå må dere unnskylde meg, for nå må jeg ut å prøve den litt mer. 9564377[/snapback] De fleste har hopup "inni" pistolen da ^^ Tafset litt på den selv, drit fint pistol! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Åja. Javel, da. Har bare hatt to andre pistoler med Hop-Up, og begge var DE. På de er det bare å trekke tilbake sleiden, også dra ett lite lokk bakover som skjuler Hop-Upen. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Sender www.speedytoys.com til Norge? Og hva er eventuellt fraktprisen? Noen som har erfaringer her ifra? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 aldri hørt om dem Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Sender www.speedytoys.com til Norge? Og hva er eventuellt fraktprisen? Noen som har erfaringer her ifra? 9572613[/snapback] speedytoys sender ikke til norge. sendte mail og spurte. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 jeg kjeda meg veldig i dag så jeg kjøpte 2 våpen M1 carbine (nye som er GBB) og enda en Garand AEG Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Noen som har for mye penger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå