Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VSR-10en er en av de beste riflene du får tak i..

 

Men den blir bedre hvis du oppgraderer den, og det er det som er dyrt med sånne rifler..

 

Skal du ha en BRA VSR-10 og som går langt må du regne med en 4000-6000kr tenker jeg, da inkl våpnet..

 

Det koster å være sniper, og du får ingen bra snikskytter rifle som går BRA og LANGT til rundt 1000kr.

Lenke til kommentar

Trenger bare en som funker jeg ;)

 

Er ikke egentlig noen "sniper" , men hadde vert fett å gå med en sniper på ryggen :p

 

 

Edit : Noen som har bestillt fra cobraairsoft.com? Fant g36c'kolba jeg trengte for å oppgradere g36c'n :D Kosta litt da , men skal ha den! følger med ledninger og alt :)

Nå mangler det bare å vite åssen jeg gjør det :p

 

2 linker : 1 2

Endret av NothinDoin
Lenke til kommentar
VSR-10en er en av de beste riflene du får tak i..

 

Men den blir bedre hvis du oppgraderer den, og det er det som er dyrt med sånne rifler..

 

Skal du ha en BRA VSR-10 og som går langt må du regne med en 4000-6000kr tenker jeg, da inkl våpnet..

 

Det koster å være sniper, og du får ingen bra snikskytter rifle som går BRA og LANGT til rundt 1000kr.

9544992[/snapback]

 

 

haha, joda... WELL L96. sier ikke at det er det beste du finner på markedet, men den går langt. 450 fps holder for meg :love:

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått meg en skikkelig softgun jeg også...

Type: SIG Sauer SP2022

Men det er en ting som plager meg, det er plass til for lite kuler i magasinet.

Det er bare plass til 15 stk, noen som har forslag til hvordan jeg kan få plass til fler kuler, kjøpe nytt magasin eller noe kanskje?

 

Jeg har prøvd å finne dette på nettet, men finner ingenting om magasiner til denne typen.

 

btw, kom akkurat hjem fra en liten krig med en annen fyr(samme våpen), morro :)

 

edit: evt en måte å lade magasinet raskt på, helst ute i skogen, liggende blandt trærne :ph34r:

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...