Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
0.25 kule vil få lavere fps enn en 0.20 kule i samme våpen. Men uansett så mener jeg bestemt at en 0.25 kule vil gå lenger enn en 0.20 kule med en rifle som feks er chrona til 450fps med 0.20 kule. Høyere fps betyr ikke automatisk mer lengde, og kulestabilitet vil ha mer å si enn fps. Men jeg er ingen ekspert og orker ikke finne frem posten på arnies som omhandler FPS vs lengde :D

9531541[/snapback]

 

I min mp5 (400fps, ca 40cm pres løp) går 0,20g noen få meter lenger en 0,25. 0,25 er mer treffsikker på 60m. Dette har jeg testa.

Lenke til kommentar
0.25 kule vil få lavere fps enn en 0.20 kule i samme våpen. Men uansett så mener jeg bestemt at en 0.25 kule vil gå lenger enn en 0.20 kule med en rifle som feks er chrona til 450fps med 0.20 kule. Høyere fps betyr ikke automatisk mer lengde, og kulestabilitet vil ha mer å si enn fps. Men jeg er ingen ekspert og orker ikke finne frem posten på arnies som omhandler FPS vs lengde :D

9531541[/snapback]

 

I min mp5 (400fps, ca 40cm pres løp) går 0,20g noen få meter lenger en 0,25. 0,25 er mer treffsikker på 60m. Dette har jeg testa.

9535870[/snapback]

nettop :yes:

Lenke til kommentar

jeg betalte 105$ i frakt på en pakke på 7.1 kilo fra rsov (hong kong). Den veide selvfølgelig ikke mer enn 4.6 kilo, men det fant jeg ikke ut før senere:) Du kan regne ut frakten selv på feks hkposten sin hjemmeside (det kan man sikkert fra andre land og fraktsleskaper også)

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

Har tenkt å bytte ut det lille batteriet med et stort et på g36'n...Skal antaglivis bare kjøpe en sånn battri lomme å sette på kolba , men kan jeg gjøre sånn at ledningen stikker ut bak (ca. m kolba) eller må jeg fårlenge den å få en lang kabel som går fra forran til bak`?

 

Synes det ville sett stykt ut jeg , vil heller ha en liten ledning som stikker ut bak!

 

 

(tenkte å skru opp våpenet, å legge kabelen en annen vei hvis det går ann ? Er litt n00b når det kommer til ting inne i våpenet :p )

Endret av NothinDoin
Lenke til kommentar

Sikker som i banken, de er snille gutter og jenter der med mange tusen bestillinger i året:) Garanti det ikke noe av, og det har du sjeldent i norge heller. Det du derimot har i norge er reklamasjonstid, det får du dessverre ikke fra utlandet da norsk kjøpslov ikke gjelder for slike kjøp. Så sitter du igjen med noe som er ødelagt, så er du på egenhånd. Samtidig skal det sies at alle HK butikkene er intresert i mest mulig fornøyde kunder og god reklame, derfor er de ofte svært hjelpsomme!

 

Leveringstiden er så som så, jeg ventet selv i nesten 3 uker før jeg hadde bestillingen min i stua, men det var fordi det ble noe krøll hos de pga VCR loven som blir innført i England. Om alt går som det skal, sender de i løpet av 1-3 dager og postgangen har de jo ingenting med, men det kan ta alt fra 2-14 dager avhengig av helger, fridager, tollen OSV intill du har den i stua, og det er stort sett tollen som er det seneste leddet.

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...