Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skal til syden og da skal jeg kjøpe soft gun kuler til en kamerat, kan jeg bli stoppet av tollen får og ha det med over til norge siden jeg er under 18?? er bare snakk om plastikk kuler (skal fly)

9502158[/snapback]

Er ikke sa mye billigere, hvis det er snakk om 0,2g....Her er det bare rund 10kr billigere for 2k skudd , da ville jeg heller bet. 10kr mer , aa sluppet stresset ;P Men er jo opp til deg det ....

Edit : Legg de i baggen , sa tviler jeg pa at noen tar de..Ingen lov om at ikke plast er ulavelig :p

Endret av NothinDoin
Lenke til kommentar
Den har jo ganske høy utgangshastighet, men er sikkert mye plast på den. Men, det er verdt et forsøk :)

9493383[/snapback]

mye FPS i en hagle er jo som å ha vinger på en tykkel, helt unytting.

9493435[/snapback]

"Energy: 0,5 Joule"

Her er det noe som ikke stemmer ja, 375 fps er ikke 0,5 joule. I allefall ikke med .2g kuler.

Det tilsvarer ca. 70m/s, som vil si litt over 210fps, med rask hoderegning.

9504834[/snapback]

Det stussa jeg også på, med 0,2g kuler gir vel 375fps rundt 1,3-1,4j tenker jeg. :hmm:

Off topic: Kjøpte meg en heldempa cz 452 american 22lr fra ALM, for 3 dager siden. Utrolig fin salongrifle, og super presisjon :D hadde serier på under et kronestykke på 50m når det var en del vind (med sekken som anlegg).

http://www.alms.no/index.cfm?tmpl=butikk&a...t&b_kid=186840# den nest øverste :cool:

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
Om ikke så lenge så skal det nok komme noe bra.. Tipper i slutten av måneden - starten av oktober.

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :wee:

9507797[/snapback]

da klarer jeg nok og vente..

kanskje jeg venter forjeves, kanskje han ikke selger det jeg er ute etter?? L96.

kjøpte en fra gunner, og fikk lyst til og kjøpe en til. gunner leverte de de skulle, men likte ikke siden 100%. tror ikke det er noe garanti osv..

hørt no om han skal selge L96 eller?? :love:

Lenke til kommentar
man kan enten legge seg ned å vente på medic eller man kan gå til en spawn sted og vente der så så mange minutter før man kan bli med igjen.

dead rags har også begynnt å bli brukt, nå som det barte blir større og større spill

9506991[/snapback]

ok, kan hvem som helst være medic? forklar litt hvis du gidder :)

er det noen spillmodus eller er det på måte bare deathmatch? capture the flag?:p

Lenke til kommentar
man kan enten legge seg ned å vente på medic eller man kan gå til en spawn sted og vente der så så mange minutter før man kan bli med igjen.

dead rags har også begynnt å bli brukt, nå som det barte blir større og større spill

9506991[/snapback]

ok, kan hvem som helst være medic? forklar litt hvis du gidder :)

er det noen spillmodus eller er det på måte bare deathmatch? capture the flag?:p

9509382[/snapback]

er vanlig med en kar som er medic, han må holde på den skadde i så så lang tid før de kan forsette

Lenke til kommentar

Uhm.. Lite problem. Under gårsdagens spill så ble jeg litt for irritert, så det gikk utover m14 og en vegg. Så den har stoppet å fungere.

Noen som har no guide på hvordan skru opp en AGM m14?

Edit: fant ut ;)

edit2: sånn delvis hvertfall :hmm:

Endret av NorThy
Lenke til kommentar

overaskende god kvalitet, til og koste 100$ + frakt, moms..

det meste er metal, de fleste sidene sier den ligger rundt 450 fps, noen sier til og med 500 fps. det ligger rundt 420 fps.

treffsikkerheten var ganske grei, testet med 0,2g kuler og ikke 0,25 eller 0,28. da vil du få bedere treffsikkert het, men mindre fps, med tyngre kuler altså.

*brukte kikkert*

så- jeg angrer ikke på kjøpet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...