Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nok et Hardt slag for sporten....

9478838[/snapback]

Herre jesus på krykker... Må de virkelig kalle det "livsfarlig"? Det er da for faen ikke livsfarlig å bli skutt med airsoft-våpen! Ja, du kan bli skadet, men du dør ikke. Prøver de å få ett forbud mot airsoft, eller?

9480097[/snapback]

 

 

 

Det sto også at hvis han ikke hadde holdt puta foran trynet han han vært blind. Er 99% sikker på at hvis han ikke hadde holdt den puta der, så hadde de ikke skutt han i trynet. Jeg tror det er VELDIG få som er så dumme at de skyter i ansiktet på noen med softgun, med vilje.

 

Hvis det er livsfarlig å få blåmerker er det mye som er farlig..

 

Mener ikke at det ikke er idiotisk å bruke softgun på den måten, men det er like unødvendig å overdramatisere det sånn...

9486198[/snapback]

 

Hvis man er dum nok til å gjøre som han gjorde, så er du nok også dum nok til å skyte en person i tryne med vilje..

 

Gunfreak; Vet du om en M203 Upper Handguard som passer til CA? Den fra G&P står det bare at passer til G&P :hm:

Lenke til kommentar

At det er en usaklig høy FPS på den bryr meg ikke så mye, om man måler så får man nok en helt annen faktisk utgangshastighet. Jeg tenkte mer i de baner å kjøpe den som et billig semi-sidearm man av totalt frværende årssaker har hengende på ryggen som neste våpen når man er tom for ammo til P90'en og man trenger litt mer treffsikkerhet enn Berettaen kan tilby.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...