Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
også skyter de på spanks må med mindre du kan spansk vil du bomme

9479809[/snapback]

Da kan hvertfall ikke jeg spansk, for de 2 syden softgunene jeg bytta til meg mot 50 kinaputter da jeg var 12-13år var utrolig dårlige/svake og gikk fort istykker.. Kansje like greit :whistle:

Edit: Vil bare si at jeg ikke var en av de som løp rundt i gata og vifta med de..

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
Nok et Hardt slag for sporten....

9478838[/snapback]

Herre jesus på krykker... Må de virkelig kalle det "livsfarlig"? Det er da for faen ikke livsfarlig å bli skutt med airsoft-våpen! Ja, du kan bli skadet, men du dør ikke. Prøver de å få ett forbud mot airsoft, eller?

9480097[/snapback]

Nei, livsfarlig er det ikke, men ikke spesielt kult å bli bilnd da.. :hmm:

Media har en tendens til og overdramatisere hver gang.. det er derfor det er så viktig å ikke finne på noe tull..

Lenke til kommentar
Nok et Hardt slag for sporten....

9478838[/snapback]

Herre jesus på krykker... Må de virkelig kalle det "livsfarlig"? Det er da for faen ikke livsfarlig å bli skutt med airsoft-våpen! Ja, du kan bli skadet, men du dør ikke. Prøver de å få ett forbud mot airsoft, eller?

9480097[/snapback]

Det sto også at hvis han ikke hadde holdt puta foran trynet han han vært blind. Er 99% sikker på at hvis han ikke hadde holdt den puta der, så hadde de ikke skutt han i trynet. Jeg tror det er VELDIG få som er så dumme at de skyter i ansiktet på noen med softgun, med vilje.

Hvis det er livsfarlig å få blåmerker er det mye som er farlig..

Mener ikke at det ikke er idiotisk å bruke softgun på den måten, men det er like unødvendig å overdramatisere det sånn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...