Cutthroat Bill Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Ringte til Lars på Softguns.no nettopp. Han hadde fått inn så mye i det siste at han ikke hadde fått sjekket om Hi-Capan min hadde ankommet eller ei. Han sa jeg skulle sende han en påminnelse via e-post, også skulle han sjekke det opp i morgen tidlig. Er jeg "heldig" så får jeg den en gang i denne uken. *krysser fingrene* Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 noen med erfaring fra airsplat.com? Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 det er en gassmakse lomme, som de brukte på d-day bare slang den med på bilde, ikke noe man løper man i spill 9472716[/snapback] ok, da så Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Ok, ok ingen softgun før 16... MEN dere kan hjelpe meg med utstyr... Vil trenge en swat pakke uten våpen da seffølgeli.. Men hvor mye vil det koste? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Nok et Hardt slag for sporten.... Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 triste mongofaen.... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Da reiser jeg til Spania i dag Har hørt de har mange gode softgun's der ,til en billig pris...Så da får vi se da om det ikke bare er noe crap! :\ Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Nok et Hardt slag for sporten.... 9478838[/snapback] Da må jeg kansje vente til jeg er 18 og ikke 16 Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Ikke nødvendig vis, vist du meller deg inn i en klubb. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Da reiser jeg til Spania i dag Har hørt de har mange gode softgun's der ,til en billig pris...Så da får vi se da om det ikke bare er noe crap! :\ 9479218[/snapback] De fleste "syden" softgun suger balle.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 også skyter de på spanks må med mindre du kan spansk vil du bomme Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 (endret) også skyter de på spanks må med mindre du kan spansk vil du bomme 9479809[/snapback] Da kan hvertfall ikke jeg spansk, for de 2 syden softgunene jeg bytta til meg mot 50 kinaputter da jeg var 12-13år var utrolig dårlige/svake og gikk fort istykker.. Kansje like greit Edit: Vil bare si at jeg ikke var en av de som løp rundt i gata og vifta med de.. Endret 12. september 2007 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Nok et Hardt slag for sporten.... 9478838[/snapback] Herre jesus på krykker... Må de virkelig kalle det "livsfarlig"? Det er da for faen ikke livsfarlig å bli skutt med airsoft-våpen! Ja, du kan bli skadet, men du dør ikke. Prøver de å få ett forbud mot airsoft, eller? Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Nok et Hardt slag for sporten.... 9478838[/snapback] Herre jesus på krykker... Må de virkelig kalle det "livsfarlig"? Det er da for faen ikke livsfarlig å bli skutt med airsoft-våpen! Ja, du kan bli skadet, men du dør ikke. Prøver de å få ett forbud mot airsoft, eller? 9480097[/snapback] Nei, livsfarlig er det ikke, men ikke spesielt kult å bli bilnd da.. Media har en tendens til og overdramatisere hver gang.. det er derfor det er så viktig å ikke finne på noe tull.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Da var første steg som Us Ranger tatt! Kjøpte litt ALICE gear i dag, suspenders, belte, ammo - , 45.cal - og canteen lomme + en ALICE backpack.. ^^ Nå blir det bare å finne fler ammo lommer samt canteen bottles.. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 ALICE backpack er sexy! Hvor mye betalte du for de ulike delene? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 500kr for alt! Vurderer å kjøpe en Buttpack og noe som heter Hump (sånn camelback sak), men syns de kosta litt mye :/ Men sekken er litt sliten da, men er jo bare fett det.. Skal ikke se helt nytt ut heller.. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 500kr for alt! Vurderer å kjøpe en Buttpack og noe som heter Hump (sånn camelback sak), men syns de kosta litt mye :/ Men sekken er litt sliten da, men er jo bare fett det.. Skal ikke se helt nytt ut heller.. 9482101[/snapback] hvor kjøpte du fra?? vurder og kløpe meg en ALICE kit Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Brukt fra airsoftguns.info Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 Nok et Hardt slag for sporten.... 9478838[/snapback] Herre jesus på krykker... Må de virkelig kalle det "livsfarlig"? Det er da for faen ikke livsfarlig å bli skutt med airsoft-våpen! Ja, du kan bli skadet, men du dør ikke. Prøver de å få ett forbud mot airsoft, eller? 9480097[/snapback] Det sto også at hvis han ikke hadde holdt puta foran trynet han han vært blind. Er 99% sikker på at hvis han ikke hadde holdt den puta der, så hadde de ikke skutt han i trynet. Jeg tror det er VELDIG få som er så dumme at de skyter i ansiktet på noen med softgun, med vilje. Hvis det er livsfarlig å få blåmerker er det mye som er farlig.. Mener ikke at det ikke er idiotisk å bruke softgun på den måten, men det er like unødvendig å overdramatisere det sånn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå