Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

ingen som har gratis shipping. Det er eventuelt bare som et begrenset tilbud, men har aldri sett det noen sted egentlig annet enn i norge.

Softgun og airsoft kan du da bruke om hverandre, ingen som vil rynke på nesa av det. Skulle jeg vært fin på det ville jeg sagt airsoftgun:)

9441568[/snapback]

Jeg ville nesten si at Softgun er liksom navnet på "verktøyene" (våpnene) vi bruker, mens airsoft er navnet på selve hobbyen/sporten..

Men mulig jeg tar feil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvorfor det, har ikke hørt noe dårlig om det, men man må vite at man har ikke noen rettigheter når man kjøper fra utland, spesielt asia der slike rettigheter ikke finnes.

men alle de gode butikkene i aisa kan service så det er ikke noe problem, men går våpenet i stykker etter 1000 skudd vil du ikke få noe hjelp uansett hvilken butikk du kjøper fra i asia.

du får bare hjelp om det var noe feil fra deres side.

9439714[/snapback]

Så du tror denne vil gå i stykker etter 1000 skudd?

Er det forresten noen steder i Norge den selges?

Lenke til kommentar
ja det lurer jeg også på... selges den derre L96 sniperen + scope & bipod fra en norsk butikk??

isåfall nevn hvilken :)

9447964[/snapback]

tviler litt på det men... blir uansett billigere å bestille fra utlandet. ;)

Hvordan er det med tilgang på reserve/oppgraderings deler til den? er den en "klone" av et kjent merke? eller et nytt våpen.?

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
En liten fugl har hvisket meg i øret om at det snart vil komme en norsk nettbutikk som selger kinakloner rett fra kina, til samme pris som hos gunner og med billig frakt via UPS ^^

Men går nok en liten uke eller to før nettsiden er oppe å gå..

9448180[/snapback]

hvilken fugl da :p skal de sende til kundene direkte fra kina? eller går det gjennom "butikken".?

Hvis det går rett fra kina, da må vel kunden betall moms også da? (i ettertid)

Lenke til kommentar
Det vet jeg ikke, får vite mer på Mandag.

9448249[/snapback]

kan du prøve og huske å sende meg en PM på mandag og si litt info?

jeg klarer og vente en uke med og bestille, men er 100% sikker på at den skal bestilles innen de 4 neste ukene.

blir glad hvis en norsk butikk selger den :love:

(L96 with scope & bipod)

Edit:

når det står "OD" på slutten, det er bare fargen, sant?

egentlig, hva tener jeg på og bestille fra norge?? blir ikke noe billigere pris, må betale moms og frakt. tener jeg i det hele tatt noe? svar gjerne på spørsmålet over og :yes:

Endret av blaxtro
Lenke til kommentar

Det du får ved å bestille i Norge er noe som heter garanti, da vi kjøpere er beskyttet av kjøpsloven som har noen greie regler..

Det får du ikke hvis du bestiller fra utlandet, og jeg syns selv det er verdt å kjøpe våpen her i Norge pga den garantien..

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Det du får ved å bestille i Norge er noe som heter garanti, da vi kjøpere er beskyttet av kjøpsloven som har noen greie regler..

Det får du ikke hvis du bestiller fra utlandet, og jeg syns selv det er verdt å kjøpe våpen her i Norge pga den garantien..

9448901[/snapback]

ok takk.

vil ikke kjøpe ENDA en ting som ikke virker, så jeg venter på den evt norske siden.

men kan du prøve og huske og PM'e meg på mandag med litt info om siden, om den virkelig kommer og når, hva den heter osv..

eller kan du jo poste til alle her :thumbup:

Edit: setter på noe jeg kaller en "god-film" på TV'en nå, så jeg blir borte til midnatt. cya :D

Endret av blaxtro
Lenke til kommentar

9448901[/snapback]

Hehe, hvis man kan skru selv, så er det ingen poeng å kjøpe i Norge. Da garantien uansett ryker når man eks: skal bytte hop-up pakning, løp, oppgradering osv.

Skal man ha våpenet dønn orginalt så kan det kansje være en fordel men..

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...