P1ndy Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Hva er det du er nervøs for? Ta det med ro, kjenner mange som har bestillt og det går så bra så 9439702[/snapback] Takk.. Endelig det jeg trengte å høre... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Bruker du paypal når du bestiller? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Siden jeg ikke helt enda har fylt 18, og vurderer min første softgun vet jeg ikke helt hva paypal er.. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/PayPal Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Gunnerairsoft og rsov er fulstendig trygge butikker, de har en alt for stor kundemasse (ingen av de er små butikker) til at de kan lure noen, og de er fulstendig avhengig av å ha gode kritikker blant folk. Både Fung fra gunner og Keith fra Rsov er meget hyggelige folk og poster blant annet regelmessig på arniesarisoft og er respekterte brukere der! Om du ikke er 18 kan jeg ikke annbefale deg å bestille softgun.... Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Om du ikke er 18 kan jeg ikke annbefale deg å bestille softgun.... 9440732[/snapback] Ta det med ro, skal ikke bestille noe softgun før jeg er 18.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 slutt og kall det softgun, det heter airsoft. sofgun er 50kr springere. airsoft er skikkelige våpen og spilling Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 har hørt folk snakke om "fre shipping" fra gunner, mens andre sier at det er shipping.. hva er sant? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Tråden er da ikke så stor iforhold til mange andre tråder på dette forumet.. Jeg hadde kjøpt softgun fra Norge jeg, er vel billigere enn å kjøpe fra Danmark. sjekk ut: www.softguns.no www.wasteland.no www.sandefjordpaintball.no www.armyairsoft1.no 9426234[/snapback] Takk for tipset om softguns.no, nå klarte jeg endelig å finne en grei magasinpakke http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...products_id=611 Mistenkelig billig dog, siden andre butikker skal ha mye mer enn det... (forklaringen er vel at de er laget i plast.) Endret 6. september 2007 av Ueland Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 du kan jo velge olivengønn på den lomma da, så den er jo grønn. og den magasin pakken er billig fordi den er laget av plast og fordi magasinene bare holder 30 skudd. de mater ikke altid 100% men greit, har selv en slik pakke med 20 skudds M16 magasiner. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Merka det Men til den prisen så er det jo ganske greit, og det er en grei oppgradering fra 2 magasiner, som ikke pleier å være så lenge. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 ingen som har gratis shipping. Det er eventuelt bare som et begrenset tilbud, men har aldri sett det noen sted egentlig annet enn i norge. Softgun og airsoft kan du da bruke om hverandre, ingen som vil rynke på nesa av det. Skulle jeg vært fin på det ville jeg sagt airsoftgun:) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Merka det Men til den prisen så er det jo ganske greit, og det er en grei oppgradering fra 2 magasiner, som ikke pleier å være så lenge. 9441550[/snapback] Jeg fikk rabatt hos www.softguns.no da jeg bestillte 8 lowcaps fra CA.. Kosta meg 800kr, syns nesten det er verdt å ha dem i metall og ikke i plast da du kan "voldta" dem litt mer Anyway så kan du jo sende han en mail og spørre om han kan gi deg et tilbud, kan hende jeg fikk det så billig siden vi er i samme klubb Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 er det gratis frakt på gunnerairsoft? er det frakt, hvor mye? bestilte L96 til 110$... BILLIG Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Det er ikke gratis frakt fra gunner nei.. Står på siden hans om hvordan du skal regne den om fra Hong Kong Dollar til USD eller hva det nå er Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) du kan også regne frakten selv på HKpost sine sider, men det er lettere å registrere seg hos både rsov og gunner og mekke en handlevogn, for så å se frakta direkte på siden der:) Edit: og det er da lenge siden gunner har opprert med hkdollar som standardpengeverdi? Er i allefall usd hele veien når jeg bestiller derfra. Hm mulig jeg har glippet på noe:) Endret 6. september 2007 av Pellepirat Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Ingen som har peiling på hva som skjer med softguns.no og tollen, vel? Jeg har fremdeles ikke fått Hi-Capaen jeg bestilte 22. august. =/ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Ingen som har peiling på hva som skjer med softguns.no og tollen, vel? Jeg har fremdeles ikke fått Hi-Capaen jeg bestilte 22. august. =/ 9442629[/snapback] Har du ringt han? Som jeg sa så har han veldig mye å gjøre, tror han ligger en uke eller to bak skjema.. Dessuten har han bursdag i morra, i tillegg til at han driver med kommune valget.. Men kan prøve å ringe han i morgen jeg hvis du vil? Du kan bare sende navnet ditt på PM Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Ja, jeg ringte han tidligere denne uken slik du foreslo, og han sa han regnet med at jeg ville få den i løpet av uken. Noe som fortsatt er mulig. Jeg venter til over helgen før jeg ringer igjen. Jeg lurte egentlig bare på om noen viste hvordan det lå ann. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 tollen burde fått juling, sof bestillina mi brukte 2 dager fra england til norge, men har ligger i tollen i 7 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå