Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gunnerairsoft og rsov er fulstendig trygge butikker, de har en alt for stor kundemasse (ingen av de er små butikker) til at de kan lure noen, og de er fulstendig avhengig av å ha gode kritikker blant folk. Både Fung fra gunner og Keith fra Rsov er meget hyggelige folk og poster blant annet regelmessig på arniesarisoft og er respekterte brukere der!

Om du ikke er 18 kan jeg ikke annbefale deg å bestille softgun....

Lenke til kommentar
Tråden er da ikke så stor iforhold til mange andre tråder på dette forumet..

Jeg hadde kjøpt softgun fra Norge jeg, er vel billigere enn å kjøpe fra Danmark.

sjekk ut:

www.softguns.no

www.wasteland.no

www.sandefjordpaintball.no

www.armyairsoft1.no

9426234[/snapback]

Takk for tipset om softguns.no, nå klarte jeg endelig å finne en grei magasinpakke ;)

http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...products_id=611

Mistenkelig billig dog, siden andre butikker skal ha mye mer enn det... (forklaringen er vel at de er laget i plast.)

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Merka det  :blush:

Men til den prisen så er det jo ganske greit, og det er en grei oppgradering fra 2 magasiner, som ikke pleier å være så lenge.

9441550[/snapback]

Jeg fikk rabatt hos www.softguns.no da jeg bestillte 8 lowcaps fra CA.. Kosta meg 800kr, syns nesten det er verdt å ha dem i metall og ikke i plast da du kan "voldta" dem litt mer :p

Anyway så kan du jo sende han en mail og spørre om han kan gi deg et tilbud, kan hende jeg fikk det så billig siden vi er i samme klubb :innocent:

Lenke til kommentar

du kan også regne frakten selv på HKpost sine sider, men det er lettere å registrere seg hos både rsov og gunner og mekke en handlevogn, for så å se frakta direkte på siden der:)

Edit: og det er da lenge siden gunner har opprert med hkdollar som standardpengeverdi? Er i allefall usd hele veien når jeg bestiller derfra. Hm mulig jeg har glippet på noe:)

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar
Ingen som har peiling på hva som skjer med softguns.no og tollen, vel? Jeg har fremdeles ikke fått Hi-Capaen jeg bestilte 22. august. =/

9442629[/snapback]

Har du ringt han?

Som jeg sa så har han veldig mye å gjøre, tror han ligger en uke eller to bak skjema.. Dessuten har han bursdag i morra, i tillegg til at han driver med kommune valget..

Men kan prøve å ringe han i morgen jeg hvis du vil? Du kan bare sende navnet ditt på PM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...