NothinDoin™ Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jøss , ville jeg ikke trodd! Er det ikke ulåvelig å skyte mer en 500fps i NASF? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Er kvaliteten god på disse manuelle? Vurderer sterkt å kjøpe! Edit : Har fått overtalt en venn til å kjøpe airsoft ^^, Lurte bare på det med garantien på UNC....Er det bare å sende tilbake hvis det er noe galt? Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jøss , ville jeg ikke trodd! Er det ikke ulåvelig å skyte mer en 500fps i NASF? 9432931[/snapback] Nei.. manuelle snipere har 550 som grense i nasf, semi 450, full auto 350 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 og max 300 hvis du skal bruke våpen inne Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Er kvaliteten god på disse manuelle? Vurderer sterkt å kjøpe! Edit : Har fått overtalt en venn til å kjøpe airsoft ^^, Lurte bare på det med garantien på UNC....Er det bare å sende tilbake hvis det er noe galt? 9433011[/snapback] Variere vel en del fra merke til merke, men skal man ha en "god" manuell sniper så må man legge en del penger i oppgraderinger. Har ikke så mye erfaring med manuelle snipere, så jeg vil ikke komme med noen anbefaling. Den snipern jeg har er gass dervet Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Mente om den knekker fort / går i vranga eller om den tåler et støt!? Edit : Link Er det forresten noen som vet noe om garanti på UNC? Endret 5. september 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 denne vil jeg ha http://www.air-sharp.com/index2.html Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 har som sakt bestilt på www.gunnerairsoft.com . sist jeg kjøpte noe var den ikke i stand, og jeg fikk ikke noe nytt.. er det noe feil med den, får jeg byttet gratis fra gunnerairsoft.com da?? vil ikke betale flere tusen for noe som ikke virker.. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 denne vil jeg hahttp://www.air-sharp.com/index2.html 9434075[/snapback] Da er det mulig du går tom for fiender.... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 nei da, tyskerne har jo også mg'r Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ja nå skal det jo komme en MG42 i AEG utgave fra kina (ukjent produsent). Forhåpentligvis til nogen lunde samme pris som A&K sin m249 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 FAEN ta sof. jeg har venta i 2 uker på sakene jeg bestillte Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 har som sakt bestilt på www.gunnerairsoft.com . sist jeg kjøpte noe var den ikke i stand, og jeg fikk ikke noe nytt.. er det noe feil med den, får jeg byttet gratis fra gunnerairsoft.com da?? vil ikke betale flere tusen for noe som ikke virker.. 9434156[/snapback] Hva skjer hvis man får en softgun som ikke virker / virker dårlig..? Kan man stole på gunnerairsoft.com..? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 har som sakt bestilt på www.gunnerairsoft.com . sist jeg kjøpte noe var den ikke i stand, og jeg fikk ikke noe nytt.. er det noe feil med den, får jeg byttet gratis fra gunnerairsoft.com da?? vil ikke betale flere tusen for noe som ikke virker.. 9434156[/snapback] Hva skjer hvis man får en softgun som ikke virker / virker dårlig..? Kan man stole på gunnerairsoft.com..? 9438707[/snapback] Kjøpsgarantien er gjeldende da. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 ikke fra utland, få land har like mye forbruker makt som norge(selv om vi bruker den lite) kjøper man fra utland og da spesielt asia er det opp til butikker å bestemme om de vil fikse feil og mengler, de fleste gode asia butikker er gode på det, men gunner er jo en gangske ny butikk og liten så man vet aldri Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 ok, klarer du og finne denne til en rimelig lik pris fra en 100% sikker side?? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 ok, klarer du og finne denne til en rimelig lik pris fra en 100% sikker side?? 9439444[/snapback] Ut ifra det jeg har hørt så skal den være helt grei.. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ble litt nervøs til å bestille på gunner airsoft nå.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hva er det du er nervøs for? Ta det med ro, kjenner mange som har bestillt og det går så bra så Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 hvorfor det, har ikke hørt noe dårlig om det, men man må vite at man har ikke noen rettigheter når man kjøper fra utland, spesielt asia der slike rettigheter ikke finnes. men alle de gode butikkene i aisa kan service så det er ikke noe problem, men går våpenet i stykker etter 1000 skudd vil du ikke få noe hjelp uansett hvilken butikk du kjøper fra i asia. du får bare hjelp om det var noe feil fra deres side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå