Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tråden har hjelpet meg med og finne er perfekt AEG, en m4.

mangler en sniper, men kommer ikke til og bruke den MEST så jeg vil helst ha den under 2000 kr+++ porto da..

synes det er utrolig heftig og skyte med softgun, men har ikke noe særlig peiling på hva som er bra og hva som er dårlig.

så, kan noen "erfarne" si noen gode snipere til under 2000 kr, helst med kikkertsikte som jeg kan kjøpe til ekstra. som dere er 100% sikre på passer. trenger ikke og være no kjempe mye zoom. bare bittelitt?

mvh- blaxtro

Lenke til kommentar

Altså.. Jeg har tilgode å se et kikkertsikte som ikke passer på et gevær (med unntak av Dragunov saken)..

Og en "bra" sniper får du heller ikke til under 2000kr, men du kan få en softgun som LIKNER på en sniper.

Men hvis du fortsatt har lyst på en Bolt Action rifle så vil jeg anbefale deg å ta en titt på www.gunnerairsoft.com eller www.rsov.com, der har de noen gode og BILLIGE Bolt Action rifler.

Tror du får en på rundt 450fps med kikkertsikte til rundt 100$ eksl frakt.

Lenke til kommentar

takk evenrud! fant utrolig mye bra til en billig penge.

denne

står IKKE noe om den, men alt jeg trenger hører med>? manuell sant lol.. vil ha manuell

kikkert og ja, alt jeg trenger hører med??

eller er denne som det står noe om bedere??

link

EDIT: magasin følger også med på megge samt kikkert som passer?

Endret av blaxtro
Lenke til kommentar
Hvis jeg bestiller fra ut landet, la oss si for ca 12000,- må jeg "bare" betale 25%moms for det elelr skattlegges varene også?

9430572[/snapback]

Bare moms av varene og frakta.

Når jeg bestillte snipern min kom det på ca 6000kr,(ink frakt) og så fikk jeg en regning på ca 1500 for momsen noen uker etter.

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
Jupp.. Alt følger med på den første der.. Har selv skutt med en, og den går overraskende bra!

Men det må nok noen oppgraderinger til for å få den til å gå optimalt!

9428284[/snapback]

Seriøst? er det mulig å få en "god" sniper til 100$ nå :nei: ... Nå tror jeg at jeg slutter med airsoft.. kina klonene har ødelagt allt :whistle::p

Edit: er ikke noe gøy når "alle" har alle våpen... noen andre som føler det på samme måten..? seff er det greit at våpnene er billige med det ødlegger jo litt også. på en måte?

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

det er toll på klær og tekstiler, men er usikker på hvordan det regnes ut. Om du feks bestiller utollbelagte ting til feks 10.000 kr men så har du med et skjerf i samme pakken: regner de bare ut tollen på hele summen, så må man selv ringe de og forklare det hele, eller klarer de å regne ut tollen på bare skjerfet selv? Noen som har erfaring med det?

Lenke til kommentar
Jupp.. Alt følger med på den første der.. Har selv skutt med en, og den går overraskende bra!

Men det må nok noen oppgraderinger til for å få den til å gå optimalt!

9428284[/snapback]

den skal bestilles i kveld!

kosta 110$ men så blir det vel 25% moms og frakt.

hva sån ca vil det koste totalt, men frakt og moms osv i NOK?

og gunnerairsoft er en sikker side?

Lenke til kommentar

takk takk. har bestilt. ble en OK rifle med kikkert til ca 140 dollar.

har ikke orket og regne ut i NOK enda men det gjør ikke noe.

takker spesielt evenrud.

edit: og en takk til pellepirat som ga meg totalsum.

edit:

er helt fersk på manuelle snipere, her har dere et bilde. softgunsniper.jpg

ser ingen magasin, så må jeg da ta oppi en kule, skyte, ta oppi en ny osv..?

enda et bilde:

softgunsniper2.jpg

Endret av blaxtro
Lenke til kommentar

Den lille klumpen til høyre på det nederste bildet er magasinet. Men hvor det går i vet jeg ikke. Det er vanskelig å se om det skal inn på undersiden av våpenet, men det er også den eneste logiske plassen.

Red.: Nå ser jeg at den store saken på det nederste bildet er undersiden av våpenet. Og det er der magasinet skal stå. Det er bare litt vanskelig å se på det første bildet.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Litt rart hvis det ikke er mag da -.^ .....Hvor langt skyter den? (fps/ms)

Fant det ut! 450 fps stod det!?! Kan det være riktig når den er manuell? Blir det ikke sykt tungt å lade den da?

9432603[/snapback]

Ja, 450 er lite til og være manuell sniper :) (men ganske bra til og være orginalt) ikke noe problem å lade. det vanlige er å ha 550fps på manuelle oppgraderte snipere ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...