Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan ikke eie et våpen før du er 18år (med mindre du har dispansasjon fra onkel blå. For å få dette må du være med i en klubb som igjen er med i NAFS), men foreldrene dine kan eie det. Mener du kan spille med et våpen som ikke er ditt, så lenge du har en verge med deg.

 

Slik jeg har oppfattet det, correct me if I'm wrong.

Lenke til kommentar
Noen som kan si meg om denne er støm?

 

Og hva batteri bruker en slik en, noe AA greier?

9418234[/snapback]

 

 

Vet om en som kjøpte 5-10stk sånn billig greie , ligna no veldig på den!....

 

Den gikk på strøm , 4 AA batterier...Men siden det ikke står noe om det så tipper jeg den er manuell....

 

 

Edit : Alle sammen , ta åsså quote hvis ikke det du svarer på er rett over...Slipper folket å leite så lenge ;)

Lenke til kommentar
takket være denne tråden har jeg kjøpt meg en utmerket m4 og en pistol.

 

fikk litt lyst på en MANUELL sniper så har jeg det jeg trenger. kanskje med et kikkertsikte?`, trenger ikke og være no serlig zoom.

 

helst no bra og billig... selvsakt litt kan den da koste, men bare finn no bra til den prisen.

9418412[/snapback]

 

 

Har du link til m4'n & pistolen?

Lenke til kommentar
takket være denne tråden har jeg kjøpt meg en utmerket m4 og en pistol.

 

fikk litt lyst på en MANUELL sniper så har jeg det jeg trenger. kanskje med et kikkertsikte?`, trenger ikke og være no serlig zoom.

 

helst no bra og billig... selvsakt litt kan den da koste, men bare finn no bra til den prisen.

9418412[/snapback]

 

Tror ikke det er mulig å få en billig og bra sniper..

 

Som regel er det mye oppgradering og modding som skal til for og få til noe bra noe.

 

Skal du ha en helt stock fjær sniper, så er ikke det så dyrt.. Men da vil også m4en din skyte like langt/presist.. :whistle:

Lenke til kommentar

Bestilte en jeg G36 og har fått den nå, men har et lite problem, jeg har ikke kuler. Bestilte fra Gunnerairsoft og de selger som kjent ikke kuler. Så for å få brukt geværet trenger jeg kuler. Noen som vet om et sted, enten på nett eller butikk, hvor jeg kan få kjøpt billige kuler?

 

Takker for svar

Lenke til kommentar

Kjøpte en glock 17 springer. Funka greit, skyter hardt men er ikke veldig presis. Med 0.20 så er det helt ok. Testa med noen 0.12 jeg hadde, Kula skrur og flyr i en bue. Litt rart. Men skyter dem enda hardere.

 

Vet bare ikke helt hva jeg skal gjøre med den. Har ingenting å skyte på, bor i nabolag også. Så dette blir vel den første og den siste for meg.

 

Har jo hatt litt gøy med den da. :)

Lenke til kommentar
Kjøpte en glock 17 springer. Funka greit, skyter hardt men er ikke veldig presis. Med 0.20 så er det helt ok. Testa med noen 0.12 jeg hadde, Kula skrur og flyr i en bue. Litt rart. Men skyter dem enda hardere.

 

Vet bare ikke helt hva jeg skal gjøre med den. Har ingenting å skyte på, bor i nabolag også. Så dette blir vel den første og den siste for meg.

 

Har jo hatt litt gøy med den da. :)

9423110[/snapback]

 

det er fast hopup som er stillt inn for rett kulebane med 0,2g kuler, derfor blir det for mye hopup med 0,12 ;)

 

utgangshastigheten på 0,12 er en del høyere en 0,2, men den avtar fort og kula er meget utsatt for vind. på litt lengre hold er det mye mer kraft i 0,2g kula.

Lenke til kommentar
Bestilte en jeg G36 og har fått den nå, men har et lite problem, jeg har ikke kuler. Bestilte fra Gunnerairsoft og de selger som kjent ikke kuler. Så for å få brukt geværet trenger jeg kuler. Noen som vet om et sted, enten på nett eller butikk, hvor jeg kan få kjøpt billige kuler?

 

Takker for svar

9422941[/snapback]

 

 

Anbefaler å bestille fra en av de norske sidene EvenruD nevnte pga frakt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...