KjellSpell Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Noen som kan si meg om denne er støm? Og hva batteri bruker en slik en, noe AA greier? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvordan er det egentlig med klubb? Hvis man er 16, kan man da melde seg inn og spille med eget våpen sålenge en i klubben er verge? Eller kan noen forklare det? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Du kan ikke eie et våpen før du er 18år (med mindre du har dispansasjon fra onkel blå. For å få dette må du være med i en klubb som igjen er med i NAFS), men foreldrene dine kan eie det. Mener du kan spille med et våpen som ikke er ditt, så lenge du har en verge med deg. Slik jeg har oppfattet det, correct me if I'm wrong. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 takket være denne tråden har jeg kjøpt meg en utmerket m4 og en pistol. fikk litt lyst på en MANUELL sniper så har jeg det jeg trenger. kanskje med et kikkertsikte?`, trenger ikke og være no serlig zoom. helst no bra og billig... selvsakt litt kan den da koste, men bare finn no bra til den prisen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) ang den saken i porsgrunn: Ser ut som de leter et noen med arisoft http://www.ta.no/nyheter/grenland/article2967785.ece http://www.varden.no/article/20070903/NYHET/70903004/1098/_ Endret 3. september 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Noen som kan si meg om denne er støm? Og hva batteri bruker en slik en, noe AA greier? 9418234[/snapback] Solgte 35 stk av denne modellen i 05 Børsa er manuell. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Til samme pris (+ frakt osv) får du denne: http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...&products_id=74 Tror den funker bedre.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Noen som kan si meg om denne er støm? Og hva batteri bruker en slik en, noe AA greier? 9418234[/snapback] Vet om en som kjøpte 5-10stk sånn billig greie , ligna no veldig på den!.... Den gikk på strøm , 4 AA batterier...Men siden det ikke står noe om det så tipper jeg den er manuell.... Edit : Alle sammen , ta åsså quote hvis ikke det du svarer på er rett over...Slipper folket å leite så lenge Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 takket være denne tråden har jeg kjøpt meg en utmerket m4 og en pistol. fikk litt lyst på en MANUELL sniper så har jeg det jeg trenger. kanskje med et kikkertsikte?`, trenger ikke og være no serlig zoom. helst no bra og billig... selvsakt litt kan den da koste, men bare finn no bra til den prisen. 9418412[/snapback] Har du link til m4'n & pistolen? Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 takket være denne tråden har jeg kjøpt meg en utmerket m4 og en pistol. fikk litt lyst på en MANUELL sniper så har jeg det jeg trenger. kanskje med et kikkertsikte?`, trenger ikke og være no serlig zoom. helst no bra og billig... selvsakt litt kan den da koste, men bare finn no bra til den prisen. 9418412[/snapback] Tror ikke det er mulig å få en billig og bra sniper.. Som regel er det mye oppgradering og modding som skal til for og få til noe bra noe. Skal du ha en helt stock fjær sniper, så er ikke det så dyrt.. Men da vil også m4en din skyte like langt/presist.. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvor mye tror dere jeg kan ta for en helt ubrukt Phantom ciras i multicam? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 donno, kanskje 75% av ny pris pluss frakt Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvor mye tror dere jeg kan ta for en helt ubrukt Phantom ciras i multicam? 9420103[/snapback] Hadde satt den ut til et sted mellom 500-700kr.. Heter ikke Phantom lenger, men Pantac. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Bestilte en jeg G36 og har fått den nå, men har et lite problem, jeg har ikke kuler. Bestilte fra Gunnerairsoft og de selger som kjent ikke kuler. Så for å få brukt geværet trenger jeg kuler. Noen som vet om et sted, enten på nett eller butikk, hvor jeg kan få kjøpt billige kuler? Takker for svar Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 www.softguns.no www.wasteland.no www.sandefjordpaintball.no www.uncompany.com www.redwolfairsoft.com Der har du noen til å starte med Husk å kjøp kuler som er et sted mellom 0.20 og 0.25g da. Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Kjøpte en glock 17 springer. Funka greit, skyter hardt men er ikke veldig presis. Med 0.20 så er det helt ok. Testa med noen 0.12 jeg hadde, Kula skrur og flyr i en bue. Litt rart. Men skyter dem enda hardere. Vet bare ikke helt hva jeg skal gjøre med den. Har ingenting å skyte på, bor i nabolag også. Så dette blir vel den første og den siste for meg. Har jo hatt litt gøy med den da. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Kjøpte en glock 17 springer. Funka greit, skyter hardt men er ikke veldig presis. Med 0.20 så er det helt ok. Testa med noen 0.12 jeg hadde, Kula skrur og flyr i en bue. Litt rart. Men skyter dem enda hardere. Vet bare ikke helt hva jeg skal gjøre med den. Har ingenting å skyte på, bor i nabolag også. Så dette blir vel den første og den siste for meg. Har jo hatt litt gøy med den da. 9423110[/snapback] det er fast hopup som er stillt inn for rett kulebane med 0,2g kuler, derfor blir det for mye hopup med 0,12 utgangshastigheten på 0,12 er en del høyere en 0,2, men den avtar fort og kula er meget utsatt for vind. på litt lengre hold er det mye mer kraft i 0,2g kula. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Bestilte en jeg G36 og har fått den nå, men har et lite problem, jeg har ikke kuler. Bestilte fra Gunnerairsoft og de selger som kjent ikke kuler. Så for å få brukt geværet trenger jeg kuler. Noen som vet om et sted, enten på nett eller butikk, hvor jeg kan få kjøpt billige kuler? Takker for svar 9422941[/snapback] Anbefaler å bestille fra en av de norske sidene EvenruD nevnte pga frakt Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er http://www.kims.nu/ bra? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Tror den er helt grei.. Men hvis du først skal bestille fra DK (noe jeg ikke anbefaler) så kan du heller bestille fra www.gunzone.dk eller no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå