Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har noe negativt å si om denne?

9395785[/snapback]

 

Hadde en slik tidligere (er vel meg EvenruD snakket om).

Intet negativt å si, fantastisk pistol!

HFC lager også en nyere versjon som er svart med fake tregrips, den skal vist være enda bedre.

 

Solgte den pga. pengemangel en sommer for noen år siden, noe jeg angrer litt på.

Fungerte bra, selvom fullauto var litt ubrukelig da gassen ble fort nedkjølt.

Om man holder seg til 2-3 skudds byger går det fint, blir som automatisk double-tap :D

9401645[/snapback]

 

Da går det vel en bestilling i løpet av uka da tenker jeg, bare komme meg hjemom og sope sammen litt bursdagspenger først.

Lenke til kommentar
Så kul du er da, siden du er 18 (eller later som ) ? Rolig ok..

9410740[/snapback]

 

 

Jeg har ikke noe i mot å hjelpe folk som er under 18...Syntes at når folk først skal kjøpe , så må de kjøpe noe bra...

 

Men som EvenruD sa , det vil sette et dårlig rykte over "airsoften" hvis det gikk 100 hvis av små kids å skyter gamle menn på gata....

 

Så sorry ;)

Lenke til kommentar
Så kul du er da, siden du er 18 (eller later som ) ? Rolig ok..

9410740[/snapback]

 

Han er nok langt over 18 ja :p

 

Du må jo skjønne at vi vil beskytte hobbyen vår så mye som mulig, da den ikke har et særlig positivt rykte rundt om i Norge.

Politikra kan bare knipse med fingra og plutselig er softguns forbudt i Norge (igjen).

9410993[/snapback]

 

 

Mens EvenruD derimot er 13 tenker jeg :tease:

Lenke til kommentar
Så kul du er da, siden du er 18 (eller later som ) ? Rolig ok..

9410740[/snapback]

 

Han er nok langt over 18 ja :p

 

Du må jo skjønne at vi vil beskytte hobbyen vår så mye som mulig, da den ikke har et særlig positivt rykte rundt om i Norge.

Politikra kan bare knipse med fingra og plutselig er softguns forbudt i Norge (igjen).

9410993[/snapback]

Det forstår jeg, men det må da være lov å se på softguns på internett selv om du er 17..? :)

Lenke til kommentar
Så kul du er da, siden du er 18 (eller later som ) ? Rolig ok..

9410740[/snapback]

 

 

Jeg har ikke noe i mot å hjelpe folk som er under 18...Syntes at når folk først skal kjøpe , så må de kjøpe noe bra...

 

Men som EvenruD sa , det vil sette et dårlig rykte over "airsoften" hvis det gikk 100 hvis av små kids å skyter gamle menn på gata....

 

Så sorry ;)

9412737[/snapback]

 

 

Jeg skyter ikkje gisslene på CSS... :!:

 

Vil bare ha en hobby :innocent:

Lenke til kommentar
Huff.

9417797[/snapback]

 

ja... er vel en eller annen type gass pistol softgun eller såkalt luftpistol.

 

Men det står at den ene ble kjørt til legevakten pga treff i panna.. er i hvertfall ikke vits å gå på legevakta hvis det er en softgun det er snakk om. Så mulig det var luftpistol..

 

(hadde han blitt truffet i øyet derimot, så hadde det blitt meget alvorlig uansett våpen.)

Lenke til kommentar
Huff.

9417797[/snapback]

 

ja... er vel en eller annen type gass pistol softgun eller såkalt luftpistol.

 

Men det står at den ene ble kjørt til legevakten pga treff i panna.. er i hvertfall ikke vits å gå på legevakta hvis det er en softgun det er snakk om. Så mulig det var luftpistol..

 

(hadde han blitt truffet i øyet derimot, så hadde det blitt meget alvorlig uansett våpen.)

9417863[/snapback]

Politiet jakter på to eller tre gutter i 10-12 års alderen, som de mistenker står bak skytingen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...