Cutthroat Bill Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Softguns.no-fyren sa han skulle få inn TM Hi-Capaen på torsdag eller fredag, men jeg har ikke hørt noe fra han enda. Sender han egentlig mail når han sender varen, slik som så mange andre gjør? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Softguns.no-fyren sa han skulle få inn TM Hi-Capaen på torsdag eller fredag, men jeg har ikke hørt noe fra han enda. Sender han egentlig mail når han sender varen, slik som så mange andre gjør? 9404603[/snapback] Ta å ring han du.. Han har sinnsykt mye å gjøre for tia da han, såvidt jeg vet, jobber alene. Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) skal kjøpe meg en "Skikkelig" Softgun... Er denne bra? http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...&products_id=61 Og er det noe extra jeg trenger? Og ja jeg er forelska i M4A1 EDIT: er det noe problem og få sendt den til norge? Endret 1. september 2007 av 93Matt93 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 du er ikke gammel nok Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Og er det noe extra jeg trenger? 4-5 år. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 lol 9406372[/snapback] Hell yeah. Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 hmm ja litt liten enda men jeg kan ikke fortsette med de billig softgunnene fra pakiss sjappene for 50kr! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 nei det kan du ikke, da du ikke har noe mer lov å bruke dem heller, "pakiss" sjappene bryter loven 2 ganger, da de selger til deg 1. de selger til en mindre årig, 2. de selger uten tilatelser. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 skal kjøpe meg en "Skikkelig" Softgun... Er denne bra? http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...&products_id=61 Og er det noe extra jeg trenger? Og ja jeg er forelska i M4A1 EDIT: er det noe problem og få sendt den til norge? 9406312[/snapback] Den så helt MULTIfin ut..... Er den bra..? Jeg vil kjøre den.. Noe negativt..? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Noe sier meg at du er kompis (evnt. later som) med han andre duden, og det er derfor du har helt plutselig lyst på denne softgunnen. Timingen ble litt for passende, spør du meg. Hvor gammel er du egentlig? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Hehe.. litt spion du..? Har faktisk aldri hørt om han duden i det hele tatt før.. Men har vært på jakt etter en billig AEG en stund nå.. Kanskje du har noen råd å gi istedetfor..? Edit: Kom over denne: http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...products_id=309 Funker den bra..? Ikke så mye dyrere enn den andre som "han duden" foreslo.. Endret 1. september 2007 av Andy-P Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Tingen er det at de fleste her, meg inkludert, liker ikke å hjelpe mindreårige da de ikke har lov til å eie og bruke softguns. Forøvrig kverulerte jeg bare. Du svarte ikke på spørsmålet mitt, forresten. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Forutsatt at Andy er 18år eller over, så vil jeg si at Jing Gong sin M4 er mye bedre enn Dboys. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Du svarte ikke på spørsmålet mitt, forresten. 9407948[/snapback] Jeg er 17 år hvis det er det du lurer på.. Er det ulovlig å se på airsoft-gæverer når du er 13 år..? Anyway takk for hjelp mr. Evenrud.. Lenke til kommentar
Panzergraf Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Beklager Andy, men det var feil svar, riktige svar er alternatic C; 18år. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Beklager Andy, men det var feil svar, riktige svar er alternatic C; 18år. 9409185[/snapback] Vet, men hva er poenget med å lyge.? Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) ja men D-Boys sin er ganske fin siden den er av metall Er denne noe bedre? http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...&products_id=74 men ja ok kansje vente noen par år... Men jeg får vell bare kikke på softguns da Endret 2. september 2007 av 93Matt93 Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 ja men D-Boys sin er ganske fin siden den er av metall Er denne noe bedre? http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...&products_id=74 men ja ok kansje vente noen par år... Men jeg får vell bare kikke på softguns da 9409617[/snapback] Noen som vet hva det koster med frakt, (toll?), porto osv på denne siden..? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Bare å gi opp, du får ikke noe hjelp til våpenkjøp av oss... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå