Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er mye plass rundt girboksen på en AUG, så litt hjulbuelyddempingsplater (phu!) eller noe slikt skal gli rett inn, kan selvfølgelig ikke gjøre det over alt, men det det trengs:) Takk for tiltroen evenruD, det varmer :D

 

Kall meg bare MacGyver... :!:

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar
Hei! Bare et lite spm, hva funker best av 0,2/0,23/0,25g kuler til en GBB på 310 fps, evt hva er forskjellene mellom kulene? Takk for svar.

9387089[/snapback]

 

0,2 er billigst og går lengst, men blir lett tatt av vinden og er mer upresis. En 0,25 kule koster litt mer og går noen meter kortere.. Men er allikeveld mer effektiv på de avstander en pistol brukes på,(vanligvis ikke over 30m) pga retter kulebane.

 

edit: jeg bruker selv 0,25g kuler i pistol 0,3 funker også helt fint. Skyter så lite med pistolen uansett at prisen på kulene ikke har betydning. :p

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
Bruker selv 0.23g kuler, både i pistol og i gevær (stock ca m4)..

 

Går lettere gjennom busker og småkratt, er heller ikke så mye dyrere.. Rundt 25kr mer eller no..

9391450[/snapback]

 

 

Brukte også 0,23 i et par år, før jeg tok og testa 0,23 vs 0,25 og fant ut at selv om 0,23 går litt lenger så traff jeg bedre på 60m med 0,25. Og jeg skyter (som regel) aldri på lengre hold en det.. (med aeg en)

Lenke til kommentar

dboys er ganske så fint som aeger i allefall, og jeg har selv vurdert CASV modellene deres. Har hørt om noen problemer med SPR AEGene, slikt som slark og dårlig malingskvalitet. Men innvendig er de gode som (kina) gull:) Selve frontene har jeg ikke hørt noe om, men kan ikke tenke meg annet enn at de er gode, og alt kan fikses med litt sort elektrikerteip (OBS, regner med at malingen vil være noe prolematisk her å, så er du riktig fin på det kan du pusse den ned og male den på nytt (pass på blyholdig maling :lol: )

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...